Mykola STARyy » Вів серпня 18, 2009 22:23
Двигуни ОМ617 на легкові машини ставились до 83р,ХД2(сієрра) не набагато довше. Капіталка переважно включає заміну поршневої, вкладишів, в кращому випадку ще клапанів, направляючих втулок і втулок шатунів. Прокладки, сальники, набивка, ланцюги -натяжники, свічі, розпилювачі- обов"язково, хоча далеко не для всіх. Далі- такими "дрібницями", як просаджені сідла клапанів, зношені вали коромисел, рокери, автомат випередження вприску в мерсі, проміжний вал, девяносто десять % "майстрів" не заморочуються, а може і не підозрюють про їх існування.Список не повний. В результаті, якщо робити правильний ремонт, то його ціна зашкалить далеко за1500уїв, це Тернопіль а Київ-? Додайте 400 за сам двигун,дві заміни масла, фільтрів за обкатку, регулювання клапанів і виходить що вигідніше брати двигун двохтисячних років. А ще ж є ризик "усталостного разрушения". Є безумовно і винятки, але щоб потім не казати "не з моїм щастям" раджу брати по можливості найсвіжіший .При виборі марки думаю варто керуватися доступністю запчастин. Колись все одно ремонтувати треба буде.