хочу ездить 120 км/час!

Разговоры о железе - конструкции, ремонте, тюнинге и т.д. и т.п.

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення ШАМПАНЬ » Суб жовтня 10, 2009 21:26

Так тобі нащо 120? У нас на форумі є один чоловік якого я інколи не можу зрозуміть, ти другий (Oldnick). За швидкісьть тобі толково відписали профі, тобі ж уже на УАЗ нада антікрило і труба ( смішно)! Спочатку ти пишеш як стать мисливцем, потім профі мисливцям показуєш чучало (чуже) кабана... Ти не обіжайся, але оприділись ЩО ти хоч від сайту і жизні, застрель хоть одного перепела зроби чучало, і то вже буде твій факт!!! :wink:
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення yuralev68 » Суб жовтня 10, 2009 23:56

у мене хантер без будь-яких проблем бігав 120-140, та і зараз та машина бігає на таких швидкостях....
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення ШАМПАНЬ » Нед жовтня 11, 2009 10:22

yuralev68 написав:у мене хантер без будь-яких проблем бігав 120-140, та і зараз та машина бігає на таких швидкостях....
Це не проблема, це залежить від розміру лаптя... :D :wink:
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Oldnick » Пон жовтня 12, 2009 10:45

ШАМПАНЬ написав:Так тобі нащо 120? У нас на форумі є один чоловік якого я інколи не можу зрозуміть, ти другий (Oldnick). За швидкісьть тобі толково відписали профі, тобі ж уже на УАЗ нада антікрило і труба ( смішно)! Спочатку ти пишеш як стать мисливцем, потім профі мисливцям показуєш чучало (чуже) кабана... Ти не обіжайся, але оприділись ЩО ти хоч від сайту і жизні, застрель хоть одного перепела зроби чучало, і то вже буде твій факт!!! :wink:


Годі пустих балачків, не цікаво - йди розказувати як пулі з калаша летят в інший бік, і ничого засирати людям теми безглуздім галасом.
УАЗ-469 конверсия, 1982г, 402й, солекс, колхозы, BFG MT, вакуум, 90А от ГАЗа, две печки 8-)
Зображення
Что нас не убивает, делает нас сильнее.
Чтобы выйти из клетки нужно увидеть прутья.
Аватар користувача
Oldnick
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: Сер грудня 19, 2007 3:28
Звідки: Київ(+380 67)365-4l-75
Машина: УАЗ-469

Повідомлення Shurik » Пон жовтня 12, 2009 10:51

Шампань и Oldnick - персональное замечание. (Нарушение пункта 2.9 Правил - флейм)


Администратор Форума[/url]
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Oldnick » Пон жовтня 12, 2009 10:54

genadiy написав:Может! И не по ровной тоже.По Броворской ехал один раз 150 при забитом вещами пространстве за задними сидухами под потолок,а в салоне сидело 6 человек с (водителем).Показание спидометра сверялись по GPS,по секундомеру и столбам, и (до поднятия штрафов) по радарам гайцов,но как раз этим показаниям я верил меньше всего.Они всегда были выше первых двух на 10-15км.
2. Какова причина возникновения вибраций на скорости > 90 км/ч?Какой вибрации?От чего исходящей?Если ответить не можешь(потому как не можешь определить от чего она)то
1.Выкинь барабан ручника и поезди без него(только вместо него между фланцем и карданом поставь пластину вырезанную из старого барабана,иначе кардан не встанет!)
2.Отбалансируй все 4-ре колеса.
3.Проверь крестовины и стопора на них.
4.Проверь люфт кардана.
5.Замени передние подушки двигателя на подушки ГАЗ-53,а задние на маслонаполненные(например от Опеля).Передние подушки ставить только с втулкой и не перетягивать.
6.Выключи передний мост и ХАБы :D
Если все это не помогло(за двигатель,точнее маховик и сцепление пока умалчиваем)- меняй авто. :D


Всётаки может :)
Я на выходных провёл серию экспериментов и нашел виновника вибрации - это двигатель. По тахометру тысячах на трёх с плюсом, как раз там где начинается желаемая скорость :(
УАЗ-469 конверсия, 1982г, 402й, солекс, колхозы, BFG MT, вакуум, 90А от ГАЗа, две печки 8-)
Зображення
Что нас не убивает, делает нас сильнее.
Чтобы выйти из клетки нужно увидеть прутья.
Аватар користувача
Oldnick
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: Сер грудня 19, 2007 3:28
Звідки: Київ(+380 67)365-4l-75
Машина: УАЗ-469

Повідомлення genadiy » Пон жовтня 12, 2009 11:04

Oldnick написав:Всётаки может :)
Я на выходных провёл серию экспериментов и нашел виновника вибрации - это двигатель. По тахометру тысячах на трёх с плюсом, как раз там где начинается желаемая скорость :(

Тогда снимай лючек на картере сцепления,откручивай корзину и поверни ее на 120гр.Если не поможет то еще раз поверни ее в ту же сторону.Если опять не поможет то только вынимать вал и балансировать вместе с маховиком и сцеплением.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення Bobikus » Нед жовтня 18, 2009 18:12

Імхо для таких швидкостей на УАЗі необхідно зробити такі роботи:

Понизити підвіску,
зменшити хід підвіски,
Знизити вертикальний центр ваги,
Поставити поперечні стабілізатори,
Поставити дискові гальма,
Замінити головну пару на більш "довгу",
Поставити гіропідсилювач,
Поставити асфальтну гуму за можливості з нижчим профілем, або таку ж але імпортну.

Тільки при таких умовах бобік можна вважати автомобілем на швидкості, більшій 80-90 кмг. В іншому випадку - це згусток небезпеки для водія, пасажирів та всього оточуючого.

Хто не розуміє - втричі більший від інших учасників руху гальмівний шлях, поперечна стабілізація, неадекватне до швидкості рульове управління... Це все робить розгін УАЗа до 140 кмг просто нерозумною дією, що можна порівняти з п'яною їздою. Коротше я до того, що в бобрів інші сильні сторони і не розумно з нього робити боліда, як і, наприклад, ганяти на лімузині по бездоріжжю.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Нед жовтня 18, 2009 20:00

Гідропідсилювач - ны в якому разі - машина стане не керваною.
Треба поставит Волговські ресори і ... фул тайм роздатку.
Центр ваги можна не опускати. Якщо ставити дискові гальма - тообов"язково реактивні тяги в додаток до ресор. Може тягу Панара.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Master_General » Нед жовтня 18, 2009 21:38

Із стандартним двигуном 120 майже не реально (хіба що на спуску або за вітром). 24та Волга з двигуном під 76 бенз (2401-майже як у УАЗа але клапани більші) має максималку 130. Але вона легша на 150 кг, має пару 4.1, не має роздатки і у неї аеродинаміка не як у цегли півторашки, а просто як у цегли. А от якщо в УАЗ поставити мотор 402 то 120 має валити легесенько якщо ходова в нормі.
http://gaz24.info - Мій волгосайт http://velosiped.uz.ua - Ужгородський велосипедний форум
Аватар користувача
Master_General
Участник форума
 
Повідомлення: 134
З нами з: Пон січня 05, 2009 22:45
Звідки: місто Ужгород

Повідомлення MudMax » Нед жовтня 18, 2009 22:22

Shurik написав:Гідропідсилювач - ны в якому разі - машина стане не керваною.

Мировые автопроизводители на полу в обмороке :lol:
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення MudMax » Нед жовтня 18, 2009 22:28

на самом деле на уазе можно ездить довольно быстро. я на вояках и резине 235/75/15 разгонялся до 104 км/ч, машина ехала как по рельсам, некерованості не ощутил (про последствие такой езды для подыхающего мотора опустим). Серега студент кажется до 118 в Крыму разгонялся. Про Ген.Борисовича вообще промолчу :)
Хотя я согласен, что лучше на таких скоростях не летать, но если очень надо, то выходит, что можно! :)
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення genadiy » Нед жовтня 18, 2009 22:42

Да а у меня как раз и гидроусилитель есть.... Просто когда народ лифтует авто плюс ставят газелевские серьги то при таком апгрейде лучше вообще больше 80 не ездить.У меня же рессоры от буханки,а гидравлика с гидроцилиндром.Все это в куче не дает раскачиваться кузову и раме над мостом.Авто ведет себя предсказуемо и на такие вещи как стиралка,рельсы и другие неровности дороги просто не реагирует.Тупо держит дорогу.У меня есть с чем сравнивать.Мой УАЗ стоял почти пол года,а я ездил на Масике.При исправной подвеске и амортизаторах на малейшей стиралке,его зад, при скорости выше 60-80 км уносило в сторону,причем в какую унесет угадать невозможно.Уже неделю как выехал на УАЗке.Маршруты те же что и были,но движение авто совершенно другое.Теперь едешь как ехал не тормозя,а на оборот добавляя газу на лежачих полицейских,по типу "Больше скорость меньше ям".
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення DIMON » Пон жовтня 19, 2009 8:54

Геннадий прав на все сто, я когда барабан ручника выкинул то прозрел :shock: , кроме резины еще не забыть убедится в отсутствии люфтов рулего и наконечников, шкворней и т.п.
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення genadiy » Пон жовтня 19, 2009 11:36

DIMON написав:кроме резины еще не забыть убедится в отсутствии люфтов рулего и наконечников, шкворней и т.п.
Об этом я и не писал,так как о само собой разумеющемся.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Поперед.Далі

Повернутись до Общие вопросы

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron