Зачем отключать передний мост

Разговоры о железе - конструкции, ремонте, тюнинге и т.д. и т.п.

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Partisan » Суб лютого 19, 2011 0:33

kazanova написав:Когда было снежно, ездил на полном приводе, скорость 80-130 км в час. Вроде никто не умер.
Хабы есть, но особо не парюсь этим вопросом. Литры не считаю.))) Пользуюсь рычагом в салоне.


+1

Полностью поддерживаю. Даже выработалась примета - если утром думаю выключить хабы, то значит днём либо пойдёт снег, либо мороз прихватит... :lol:
Аватар користувача
Partisan
Участник движения
 
Повідомлення: 1079
З нами з: П'ят серпня 11, 2006 11:49
Звідки: Горенка/Киев, Печерск, +38050-443-59-09, 13.06.1983
Машина: ГАЗ-2217 4х4.

Повідомлення Bobikus » Суб лютого 19, 2011 14:26

Я взагалі ніколи хабів не відключаю, всеодно мости обслуговуються та ремонтуються попарно, що дасть те, що в деталях одного буде умовно 90 процентів зносу а в іншого 60. Всеодно все під ключ майстра ляже. Це саме сосується і карданів - вони, а точніше хрестовини, ламаються згідно теорії ймовірності а не теорії зносу :) А ще я можу помилятися, але їзда на моноприводі по бездоріжжі суттєво шкодить задній трансмісії, без передка всі ударні навантаження передаються на підшипники, хрестовини, диференціали, редуктори ітд, що може викликати передчасний знос і пошкодження.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.

Повернутись до Общие вопросы

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість