1. Уазиків, із "загнувшимся" і знятим двиглом та демонтованим салоном і при цьому цілою рамою та кузовом, в природі не існує. Звідси висновок: див. п.2
2. Якщо є бажання займатись виключно переобладнанням та дооснащенням авта, треба брати за основу або нове авто , або машину, якій не більше 4 - 5 років.
3. При відсутності в машині двигуна недоцільно навіть вести розмову про працездатність трансмісії бо перевірити це неможливо.
4. Простукування рами сільських УАЗиків на предмет пошуку прогнилих місць має певні особливості: якщо швайка чи викрутка проштрикують раму - ясно все, якщо не проштрикують - нічого не ясно. Через те, що метал рами досить товстий, на старих забитих всередині піском, глиною та кізяком рамах може утворюватись дебелий шар міцної рихлої іржі. А от він відлущується тільки тоді, коли гепенш по рамі кілька разів добрячим молотком: грюк... грюк... і виявляється, що замість лонжерону є дуже тонкостінна труба прямокутного профілю...

5. Наявність талону ТО ще не свідчить про відсутність проблем з документами - хіба ви не знаєте, як проходять у нас ТО?

6. Стосовно пунктів 3, 4 та 5 маю особистий досвід

Нехай збудуться твої мрії!

Пе. Ес. Не судіть за можливий лекторський безапеляційний тон
