Новый Транспортный сбор: 18 000 грн. за старый УАЗ!

В этом форуме, опытные юристы помогут решить, наиболее часто встречающиеся, правовые вопросы.

Модератори: Olexa, Модераторы форума

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 11:53

Айри написав:Об этом есть документ от 24 декабря:
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... reg=788-17
П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про направлення на повторне перше читання проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо податку з власників транспортних засобів)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

Проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо податку з власників транспортних засобів) (реєстр. N 3404), поданий Кабінетом Міністрів України, направити до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики для підготовки на повторне перше читання.

Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН

м. Київ, 24 грудня 2008 року N 788-VI

На сторінці проекту 3404, написано, що "Останній етап: Включено в таблицю поправок (25.12.2008)". Я так розумію, на цьому проект 3404 самостійне існування припинив.

Хто така "таблиця поправок (25.12.2008)"? На сторінці проекту 3078 від 28.08.2008 у розділі "Документи, пов'язані із роботою над законопроектом" є Порівняльна таблиця до другого читання 25.12.2008 та Текст законопроекту до другого читання 25.12.2008, у яких і фігурує змінена шкала:

Текст законопроекту до другого читання 25.12.2008 написав: до 1000 куб. см 3 гривень з 100 куб. см
від 1001 куб. см до 1500 куб. см 5 гривень з 100 куб. см
від 1501 куб. см до 1800 куб. см 7 гривень з 100 куб. см
від 1801 куб. см до 2200 куб. см 10 гривень з 100 куб. см
від 2201 куб. см до 3000 куб. см 75 гривень з 100 куб. см
від 3001 куб. см і більше 120 гривень з 100 куб. см

Але власне Проект Закону 28.08.2008 у розділі "Текст законопроекту та супровідні документи", як я вже неодноразово зазначив, не містить положень про транспортний збір.

Наскільки я розумію, на цьому доля грудневих пропозицій по збільшенню транспортного збору закінчилася. Поки що.

Треба з’ясувати, якою була мотивація не включення пропозицій про зміну транспортного збору до фінальної редакції проекту, щоб зрозуміти, чи не чинитимусться спроби змінити транспортний збір і надалі. Кабінету Міністрів же так чи інакше треба викручуватися з доходною частиною бюджету.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 12:22

Айри написав:А еще есть одна замечательная газета:
"Урядовий кур'єр" - щоденне видання органів державної виконавчої влади України.

Где нашел три статьи:
Дороги ремонтуватимуть за рахунок податків з дорогих авто
Народний депутат Андрій Павловський (БЮТ) пропонує покращити фінансування територіальних дорожніх фондів за рахунок збільшення податку з власників дорогих машин.

"Якість українських автошляхів залишає бажати кращого через хронічне недофінансування заходів із ремонту та будівництва доріг, - пояснює парламентарій. - Багато контрактів на ремонт і будівництво доріг, укладених рік і більше тому, зриваються підрядчиками внаслідок суттєвого зростання цін на будівельні матеріали порівняно з передбаченими в контракті".

Саме це стало основою нового законопроекту "Про внесення змін до ст.3 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів", що пропонується депутатом.

"Збільшення розмірів податку на легкові автомобілі з великими об'ємами двигуна значно поповнить дорожні фонди необхідними коштами, особливо зараз, під час підготовки до Євро-2012", - пояснює А. Павловський.

Гм. А до чого громадяни до Євро-2012? Чому нам пропонують заплатити за підготовку до нього? В чому наш інтерес? Що ми потім заробимо на туристах, що приїдуть?

Айри написав:
Він переконаний, що власники дорогих авто, тих, де об'єм двигуна перевищує 3500 куб. см, мають нести тягар фіскального навантаження. "На сьогодні, за чинним законодавством, податок з власників автівок сплачується за місцем реєстрації транспортних засобів на спеціальні рахунки територіальних дорожніх фондів. Ці фонди 85 % зборів спрямовують на фінансування доріг загального користування, а 15 % відправляється до бюджетів місцевого
самоврядування - на ремонт та утримання вулиць", - зазначив Андрій Павловський. Тож, на його думку, необхідно окремо призначити ставки податку з певних моделей авто, що є вже предметами розкоші: "Альпіна", "Ауді", БМВ, "Б'юїк", "Кадиллак", "Крайслер", "Понтіак", "Мерседес-Бенц", "Хаммер", "Тойота" тощо.

Але ж у проекті щорічний транспортний збір підвищується для всіх!

Айри написав:
Законопроектом пропонується збільшити ставки оподаткування податком з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів автомобілів легкових з об'ємом циліндрів двигуна від 3501 куб. см і більше, зокрема для нових автомобілів з 40 до 100 гривень з 100 см3, а тих, що використовувалися до 8 років, - з 45 до 120 гривень.

Також Андрій Павловський пропонує індексувати зазначені в законі "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" ставки податку відповідно до зростання інфляції.

Як зазначається в супровідних листах нового законопроекту, запропоновані зміни не потребують додаткових матеріальних та фінансових витрат з держбюджету, а сам законопроект забезпечить достатній рівень фінансування необхідних робіт з ремонту та будівництва автошляхів.

Головне науково-експертне управління рекомендувало народним обранцям прийняти законопроект за основу.

Газета "Голос України" 2008.09.30 00:24 http://www.golos.com.ua/article/1222697885.html

И самое интересное:

2. Податок для автомобілістів планують підвищити втричі
Кабінет Міністрів України подав до Верховної Ради законопроект про підвищення податку з власників транспортних засобів.

Збільшення податку фактично в три рази обґрунтовують необхідністю забезпечення фінансування будівництва автомобільних доріг до фіналу чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Кошти, отримані від зборів, спрямовуватимуть на будівництво і ремонт автомобільних доріг, які перебувають у комунальній власності органів місцевої влади.

Знову-таки, підготовка до Євро-2012 — погана аргументація для збільшення податків з громадян. Якщо держава планує отримання прибутків з того європейського футбольного чемпіонату, то нехай бере кредит, і виплачує його потім з прибутків. От у ЄБРР хай і бере. До чого тут громадяни взагалі?

Айри написав:
Зокрема, стягувати щорічний податок із власників нових легкових автомобілів планують у таких розмірах:

двигун до 1000 кубічних сантиметрів - 9 грн. за 100 куб. см,
від 1001 куб. см до 1500 куб. см - 12 грн. за 100 куб. см,
від 1501 куб. см до 1800 куб. см - 15 грн. за 100 куб. см,
від 1801 куб. см до 2500 куб. см - 30 грн. за 100 куб. см,
від 2501 куб. см до 3500 куб. см - 75 грн. за 100 куб. см,
від 3501 куб. см і більше - 120 грн. за 100 куб. см.

Зазначені розміри податку збільшуються майже удвічі для власників автомобілів, котрі експлуатувалися від 5 до 8 років, і ще значніше зростуть для власників машин, які перебувають в експлуатації більш як 8 років.

І це "Голос України", газета Верховної Ради України?!! Ідіоти!!! Щорічний транспортний збір не залежить від терміну експлуатаціі авто! Від терміну експлуатації авто залежить податок при першій реєстрації авто в Україні, тобто при імпорті!

Айри написав:
Запровадити нові розміри податку з власників автомобілів планують уже з 2009 року (закон набирає чинності з моменту його опублікування). У цьому разі уряд "не помітив" чинної норми Закону України "Про систему оподаткування", яка встановлює, що подібні зміни до законів про оподаткування вносяться не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року. Якщо парламент ухвалить законопроект уряду, не змінивши порядок набрання
чинності законом, нашим судам додасться роботи.

Голос України 2008.11.28 00:25 http://www.golos.com.ua/article/1227794562.html

Цікаво.

Айри написав:3. Платитимемо менше податків от 25.12.08
Ранкове засідання 24 грудня

Після традиційних виступів та оголошень повідомлень народні депутати розглянули низку антикризових законів. Більшість з них розкритикували регіонали, мовляв, не можна вирішувати державні проблеми за рахунок народу.

Сесія відправила на повторне перше читання проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо податку з власників транспортних засобів).

Законопроектом, за словами заступника міністра фінансів Дениса Фудашкіна, пропонується перевести податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів із складу загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів) до складу місцевих податків і зборів, надавши органам місцевого самоврядування право встановлювати до визначених законом ставок податку підвищувальні коефіцієнти. Крім того, збільшити ставку податку втричі - для автомобілів для перевезення не менш як 10 осіб та автомобілів легкових.

Прийняття законопроекту, наголошували урядовці, зумовлюється необхідністю забезпечення належного фінансування будівництва автомобільних доріг у рамках підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, створення умов для підтримки галузей, які найбільше страждають від світової фінансової кризи, сприятиме подальшому інтегруванню України до світової спільноти. Водночас ухвалення документа збільшить доходну частину місцевих бюджетів на 1,61 млрд. грн.

Комітет з питань податкової та митної політики рекомендував відхилити зазначений законопроект, оскільки, мовляв, зменшиться кількість транспортних засобів та, відповідно, надходження до державної скарбниці. Однак народний депутат Андрій Павловський (БЮТ) переконував, що такі норми діють у багатьох країнах і це стимулює автовласників до економії палива.

Голос України 2008.12.25 08:23 http://www.golos.com.ua/article/1230185910.html

Андрій Павловський має на увазі, що високі ставки транспортного збору стимулюють використовувати автомобілі з двигунами меншого об’єму, що споживають менше палива?

Доречі, знайшов на сайті Верховної Ради календар їхньої діяльности: http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/pd_index_n

І от процес розгляду проекту 3078 25.12.2008: http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09 ... rden=11038

Можна роздивитися детально по правках.

А от запис трансляції ранкового пленарного засідання 25.12.2008 на телеканалі "Рада": http://www.intv-inter.net/tv/programm/? ... channel=30

Теж можна подивитися й послухати.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 12:51

Olexa написав:На сторінці проекту 3078 від 28.08.2008 у розділі "Документи, пов'язані із роботою над законопроектом" є Порівняльна таблиця до другого читання 25.12.2008 та Текст законопроекту до другого читання 25.12.2008, у яких і фігурує змінена шкала:

Текст законопроекту до другого читання 25.12.2008 написав: до 1000 куб. см 3 гривень з 100 куб. см
від 1001 куб. см до 1500 куб. см 5 гривень з 100 куб. см
від 1501 куб. см до 1800 куб. см 7 гривень з 100 куб. см
від 1801 куб. см до 2200 куб. см 10 гривень з 100 куб. см
від 2201 куб. см до 3000 куб. см 75 гривень з 100 куб. см
від 3001 куб. см і більше 120 гривень з 100 куб. см

Доречі, зверніть увагу, у другому читанні вони погодилися зберегти старі ставки щорічного транспортного збору для автомобілів з об’ємом двигуна до 2201 куб. см., компенсуючи це збільшенням своїх ставок для діапазонів 2201-2500 та 3001-3500:
Код: Виділити все
...

|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|
|    |При проведенні реєстрації,       |             |             |             |
|    |перереєстрації та чергового      |             |             |             |
|    |технічного огляду:               |             |             |             |
|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|

...

|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|
|8703|автомобілі легкові (крім         |             |             |             |
|    |автомобілів з електродвигуном -  |діючі ставки |перше читання|друге читання|
|    |код 8703 90 10 00) з об'ємом     |             |             |             |
|    |циліндрів двигуна:               |             |             |             |
|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|
|    |до 1000 куб. см                  |3 грн        |9 грн        |3 грн        |
|    |                                 |з 100 куб. см|з 100 куб. см|з 100 куб. см|
|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|
|    |від 1001 куб. см до 1500 куб. см |4 грн        |12 грн       |4 грн        |
|    |                                 |з 100 куб. см|з 100 куб. см|з 100 куб. см|
|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|
|    |від 1501 куб. см до 1800 куб. см |5 грн        |15 грн       |5 грн        |
|    |                                 |з 100 куб. см|з 100 куб. см|з 100 куб. см|
|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|
|    |від 1801 куб. см до 2200 куб. см |10 грн       |30 грн       |10 грн       |
|    |                                 |з 100 куб. см|з 100 куб. см|з 100 куб. см|
|----+---------------------------------+             |             |-------------|
|    |від 2201 куб. см до 2500 куб. см |             |             |75 грн       |
|    |                                 |             |             |з 100 куб. см|
|----+---------------------------------+-------------+-------------|             |
|    |від 2501 куб. см до 3000 куб. см |25 грн       |75 грн       |             |
|    |                                 |з 100 куб. см|з 100 куб. см|             |
|----+---------------------------------+             |             |-------------|
|    |від 3001 куб. см до 3500 куб. см |             |             |120 грн      |
|    |                                 |             |             |з 100 куб. см|
|----+---------------------------------+-------------+-------------|             |
|    |від 3501 куб. см і більше        |40 грн       |120 грн      |             |
|    |                                 |з 100 куб. см|з 100 куб. см|             |
|----+---------------------------------+-------------+-------------+-------------|

...

Втім, наскільки поки що зрозуміло, і це не було прийняте, але ми ще не дослідили, з якою мотивацією. Треба зрозуміти мотивацію, і якщо вони намагатимуться й надалі просувати це, то запропонувати їм зберегти ставки по 2900 куб. см., компенсуючи це ще більшим збільшенням ставок для об’ємів від 2901 куб. см. і вище. УАЗи, Волги, Scorpio увійдуть усі, правда, Ford Taurus з пропозиції ГАЗ Клубу не пройде, але йому з його двигуном 3.8 л важко чимось зарадити — дурний двигун для легкового авто.
Востаннє редагувалось Olexa в Вів січня 06, 2009 14:39, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 13:17

Народ, а ви взагалі хоч на якесь підвищення згодні? Доходи ж потроху ростуть, гривня потроху (sic!) знецінюється, бажання мати гарні дороги потроху збільшується. Як стосовно хоча б наступної ставки за старою шкалою: 25 грн по 2.5 л та 40 грн після? Чи хоча б попередньої за першим читанням: 15 грн по 2.5 л, та 30 грн після?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення wolf412 » Вів січня 06, 2009 13:20

Olexa написав:йому з його двигуном 3.8 л важко чимось зарадити — дурний двигун для легкового авто.

Думаю, что это не совсем правильный подход. Вопрос в мощности, а не в объеме. Объем дает плавность работы мотора и ресурс. И заставлять, к примеру, владельца Ford Crown Victoria (4,6л, 224 л.с.) платить в несколько раз больше, чем владельца Subaru Impreza WRX STI (2,5л, 305 л.с.), ИМХО, маразм. А с учетом более чем в два раза отличающейся стоимости машин (Ford дешеле) получается вообще интересная картина, абсолютно противоположная практике "богатые платят больше". ИМХО, транспортный сбор в том виде, в котором имеет место сейчас, должен быть отменен и включен в стоимость бензина. Больше ездишь - больше платишь.
УАЗофил

Волчица (Chevy Niva GLS '05)
Аватар користувача
wolf412
Участник движения
 
Повідомлення: 548
З нами з: Вів січня 30, 2007 20:23
Звідки: Киев, Татарка

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 13:27

wolf412 написав:
Olexa написав:йому з його двигуном 3.8 л важко чимось зарадити — дурний двигун для легкового авто.

Думаю, что это не совсем правильный подход. Вопрос в мощности, а не в объеме. Объем дает плавность работы мотора и ресурс. И заставлять, к примеру, владельца Ford Crown Victoria (4,6л, 224 л.с.) платить в несколько раз больше, чем владельца Subaru Impreza WRX STI (2,5л, 305 л.с.), ИМХО, маразм. А с учетом более чем в два раза отличающейся стоимости машин (Ford дешеле), это вообще глупо.

Говорят, у немцев сейчас супер-пупер отточенная и супер-пупер дифференцированная система транспортного сбора (к сожалению, по-немецки не читаю). Но они её оттачивали очень долго. И то у неё сейчас, вроде бы, есть недостатки.

Да, возникают вопросы об учёте не только объёма, но и мощности, возраста машины, можно поставить вопрос об экологичности (возможно, это тоже могло бы компенсировать дисбалланс между объёмными но маломощными, и необъёмными но мощными моторами). Можно привязаться к расходу топлива через акциз на него, да вообще, может, загнать львиную долю нужного дохода бюджета не в транспортный сбор, а в акциз на топливо. Хорошо бы придумать конструктивное реальное предложение, распределяющее налоговую нагрузку наиболее справедливо, а не "вы все козлы, верните всё назад".
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення wolf412 » Вів січня 06, 2009 13:48

Olexa написав: Можно привязаться к расходу топлива через акциз на него, да вообще, может, загнать львиную долю нужного дохода бюджета не в транспортный сбор, а в акциз на топливо. Хорошо бы придумать конструктивное реальное предложение, распределяющее налоговую нагрузку наиболее справедливо, а не "вы все козлы, верните всё назад".

ИМХО, включение транспортного сбора в стоимость бензина - самый лучший вариант - больше потребение - больше платишь (кушает-то не объем, а лошадки), больше ездишь - больше платишь (чем больше ездишь, тем больше нагрузка на дорогу, больше вред для экологии и пр.) Даже при привязке транспортного сбора к мощности авто, подхъод неправильный. Например, есть дедушка со старым "Мерседесом" c обьемом 3,8л, выезжающий на нем десять -пятнадцать раз за год на дачу и накатывающий в год 1500 - 2000 км, и есть парень на "Ланосе" с объемом 1,6л, ездящий на моашине ежедневно и накатывающий 40-60 тысяч км в год. По логике вещей, кто из них должен платить больше?
УАЗофил

Волчица (Chevy Niva GLS '05)
Аватар користувача
wolf412
Участник движения
 
Повідомлення: 548
З нами з: Вів січня 30, 2007 20:23
Звідки: Киев, Татарка

Повідомлення Стас » Вів січня 06, 2009 14:27

Сегодня поехал в ГАИ проплатил транспортный сбор на свою 21 ю Волгу, объемы все теже что и на УАЗе, 250 грн за два года, думаю как выход из создавшегося положения проплатить дор. оброки сейчас.
Аватар користувача
Стас
Участник движения
 
Повідомлення: 303
З нами з: Суб серпня 23, 2008 19:25
Звідки: Сумы

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 14:36

wolf412 написав:ИМХО, включение транспортного сбора в стоимость бензина - самый лучший вариант - больше потребение - больше платишь (кушает-то не объем, а лошадки), больше ездишь - больше платишь (чем больше ездишь, тем больше нагрузка на дорогу, больше вред для экологии и пр.)

Заодно і "відвідувачі" Євро-2012 більше заплатять.

Доречі, Проект Закону 3078 от 28.08.2008 торкаєтья закону, що встановлює акциз на паливо. Щоправда, якось дивно торкається:

Проект Закону 3078 от 28.08.2008 написав:3) у Законі України “Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)” (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 42, ст. 201; 1999 р., № 52, ст. 464; 2001 р., № 24, ст. 125; 2002 р., № 50, ст. 365; 2003 р., № 33 — 34, ст. 267; 2006 р., № 33, ст. 278; 2007 р., № 3, ст. 31):

у графі третій статті 1 замінити:

у назві слово “ставках” словом “сумах”;
цифри “0,31” цифрами “0,49”;

частину першу статті 2 викласти у такій редакції:

“2. Акцизний збір з нафтопродуктів обчислюється у твердих сумах в євро з одиниці реалізованих (переданих, ввезених в Україну) товарів (продукції).”;


А от повний текст Статті 2 Закону України Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію) 313/96-вр, поточна редакцiя вiд 01.01.2007:
Код: Виділити все
     2.  Акцизний  збір  обчислюється  у  твердих ставках в євро з
одиниці  реалізованих  (переданих,  ввезених  в  Україну)  товарів
(продукції) або за ставками у відсотках до  обороту  з  реалізації
(передачі)  товарів  (продукції),  а для імпортованих товарів - до
оборотів,  які  визначаються  виходячи  з  митної  (закупівельної)
вартості   збільшеної   на  суму  ввізного  мита,  без  урахування
акцизного збору.
     Акцизний  збір,  обчислений в євро, з товарів (продукції), що
імпортуються в Україну,  сплачується у валюті України за  валютним
(обмінним)  курсом  Національного  банку  України,  що діє на день
подання митної декларації.
     Акцизний  збір,  обчислений в євро, з товарів (продукції), що
вироблені  і реалізуються в Україні,  сплачується у валюті України
за валютним (обмінним) курсом Національного банку України,  що діє
на  перший  день кварталу,  в якому здійснюється реалізація товару
(продукції), і залишається незмінним протягом кварталу.

Якась сильно обкоцана стаття вийде. Хоча я не заглиблювався у сенс.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Shurik » Вів січня 06, 2009 15:57

Народ, а ви взагалі хоч на якесь підвищення згодні? Доходи ж потроху ростуть, гривня потроху (sic!) знецінюється, бажання мати гарні дороги потроху збільшується. Як стосовно хоча б наступної ставки за старою шкалою: 25 грн по 2.5 л та 40 грн після? Чи хоча б попередньої за першим читанням: 15 грн по 2.5 л, та 30 грн після?


Я згоден. Зрозуміло що 10 гривень тоді і тепер то різні речі. В 2 рази навіть не зверну уваги. В 3 вже важковато але при умові що нас хочаб на рік залишать у спокої я б погодився. В 2.5 з скрипом погоджусь.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Вів січня 06, 2009 17:27

Shurik написав:Зрозуміло що 10 гривень тоді і тепер то різні речі.

Власне, попередні ставки було встановлено на 01.01.2006. Тоді курс євро за НБУ був 5.971625. Зараз він 10.458140. Відносно євро гривня подешевшала в 1.75 разів.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення NIKSAN » Вів січня 06, 2009 18:12

Да,только зарплату как платили гривнями так и плотють.Эт я о привязке к курсу евро
Удачи всем!
Зображення
NIKSAN
Участник форума
 
Повідомлення: 104
З нами з: Вів березня 11, 2008 17:07
Звідки: город-герой Глухов

Повідомлення Гайдамака » Вів січня 06, 2009 19:12

Ось стаття про транспортний збір у різних країнах:
http://www.autocentre.ua/ac/Leisure/Fre ... /4208.html

Я думаю, логічно було б отримувати ці кошти з акцизу на паливо, в такий спосіб платили би більше ті хто більше їздить і ті хто більше забруднює. Якщо хочуть брати податок з дорогих автомобілів - тоді треба рахувати транспортний збір в залежності від потужності двигуна і віку автомобіля.
Аватар користувача
Гайдамака
Участник движения
 
Повідомлення: 498
З нами з: Нед квітня 02, 2006 20:48
Звідки: Київ, Печерськ

Повідомлення Айри » Сер січня 07, 2009 1:19

Вот как этот проект повышения транспортного сбора пытались ввести:

http://www.intv-inter.net/tv/programm/? ... channel=30

Счетчик времени (справа внизу экрана ТВ) перемотать сразу на 49:30
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення dewr » Сер січня 07, 2009 15:21

wolf412 написав: ИМХО, транспортный сбор в том виде, в котором имеет место сейчас, должен быть отменен и включен в стоимость бензина. Больше ездишь - больше платишь.

+1
Аватар користувача
dewr
Участник форума
 
Повідомлення: 199
З нами з: Вів січня 09, 2007 14:20
Звідки: Харьков
Машина: УАЗЕГ

Поперед.Далі

Повернутись до Правовая Помощь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron