Айри написав:А еще есть одна замечательная газета:
"Урядовий кур'єр" - щоденне видання органів державної виконавчої влади України.
Где нашел три статьи:
Дороги ремонтуватимуть за рахунок податків з дорогих автоНародний депутат Андрій Павловський (БЮТ) пропонує покращити фінансування територіальних дорожніх фондів за рахунок збільшення податку з власників дорогих машин.
"Якість українських автошляхів залишає бажати кращого через хронічне недофінансування заходів із ремонту та будівництва доріг, - пояснює парламентарій. - Багато контрактів на ремонт і будівництво доріг, укладених рік і більше тому, зриваються підрядчиками внаслідок суттєвого зростання цін на будівельні матеріали порівняно з передбаченими в контракті".
Саме це стало основою нового законопроекту "Про внесення змін до ст.3 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів", що пропонується депутатом.
"Збільшення розмірів податку на легкові автомобілі з великими об'ємами двигуна значно поповнить дорожні фонди необхідними коштами, особливо зараз, під час підготовки до Євро-2012", - пояснює А. Павловський.
Гм. А до чого громадяни до Євро-2012? Чому нам пропонують заплатити за підготовку до нього? В чому наш інтерес? Що ми потім заробимо на туристах, що приїдуть?
Айри написав:Він переконаний, що власники дорогих авто, тих, де об'єм двигуна перевищує 3500 куб. см, мають нести тягар фіскального навантаження. "На сьогодні, за чинним законодавством, податок з власників автівок сплачується за місцем реєстрації транспортних засобів на спеціальні рахунки територіальних дорожніх фондів. Ці фонди 85 % зборів спрямовують на фінансування доріг загального користування, а 15 % відправляється до бюджетів місцевого
самоврядування - на ремонт та утримання вулиць", - зазначив Андрій Павловський. Тож, на його думку, необхідно окремо призначити ставки податку з певних моделей авто, що є вже предметами розкоші: "Альпіна", "Ауді", БМВ, "Б'юїк", "Кадиллак", "Крайслер", "Понтіак", "Мерседес-Бенц", "Хаммер", "Тойота" тощо.
Але ж у проекті щорічний транспортний збір підвищується для всіх!
Айри написав:Законопроектом пропонується збільшити ставки оподаткування податком з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів автомобілів легкових з об'ємом циліндрів двигуна від 3501 куб. см і більше, зокрема для нових автомобілів з 40 до 100 гривень з 100 см3, а тих, що використовувалися до 8 років, - з 45 до 120 гривень.
Також Андрій Павловський пропонує індексувати зазначені в законі "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" ставки податку відповідно до зростання інфляції.
Як зазначається в супровідних листах нового законопроекту, запропоновані зміни не потребують додаткових матеріальних та фінансових витрат з держбюджету, а сам законопроект забезпечить достатній рівень фінансування необхідних робіт з ремонту та будівництва автошляхів.
Головне науково-експертне управління рекомендувало народним обранцям прийняти законопроект за основу.
Газета "Голос України" 2008.09.30 00:24
http://www.golos.com.ua/article/1222697885.html
И самое интересное:
2.
Податок для автомобілістів планують підвищити втричі Кабінет Міністрів України подав до Верховної Ради законопроект про підвищення податку з власників транспортних засобів.
Збільшення податку фактично в три рази обґрунтовують необхідністю забезпечення фінансування будівництва автомобільних доріг до фіналу чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Кошти, отримані від зборів, спрямовуватимуть на будівництво і ремонт автомобільних доріг, які перебувають у комунальній власності органів місцевої влади.
Знову-таки, підготовка до Євро-2012 — погана аргументація для збільшення податків з громадян. Якщо держава планує отримання прибутків з того європейського футбольного чемпіонату, то нехай бере кредит, і виплачує його потім з прибутків. От у ЄБРР хай і бере. До чого тут громадяни взагалі?
Айри написав:Зокрема, стягувати щорічний податок із власників нових легкових автомобілів планують у таких розмірах:
двигун до 1000 кубічних сантиметрів - 9 грн. за 100 куб. см,
від 1001 куб. см до 1500 куб. см - 12 грн. за 100 куб. см,
від 1501 куб. см до 1800 куб. см - 15 грн. за 100 куб. см,
від 1801 куб. см до 2500 куб. см - 30 грн. за 100 куб. см,
від 2501 куб. см до 3500 куб. см - 75 грн. за 100 куб. см,
від 3501 куб. см і більше - 120 грн. за 100 куб. см.
Зазначені розміри податку збільшуються майже удвічі для власників автомобілів, котрі експлуатувалися від 5 до 8 років, і ще значніше зростуть для власників машин, які перебувають в експлуатації більш як 8 років.
І це "Голос України", газета Верховної Ради України?!! Ідіоти!!!
Щорічний транспортний збір не залежить від терміну експлуатаціі авто! Від терміну експлуатації авто залежить
податок при першій реєстрації авто в Україні, тобто
при імпорті!
Айри написав:Запровадити нові розміри податку з власників автомобілів
планують уже з 2009 року (закон набирає чинності з моменту його опублікування). У цьому разі уряд "не помітив" чинної норми Закону України "Про систему оподаткування", яка встановлює, що
подібні зміни до законів про оподаткування вносяться не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року. Якщо парламент ухвалить законопроект уряду, не змінивши порядок набрання
чинності законом, нашим судам додасться роботи.
Голос України 2008.11.28 00:25
http://www.golos.com.ua/article/1227794562.html
Цікаво.
Айри написав:3.
Платитимемо менше податків от 25.12.08
Ранкове засідання 24 грудня
Після традиційних виступів та оголошень повідомлень народні депутати розглянули низку антикризових законів. Більшість з них розкритикували регіонали, мовляв, не можна вирішувати державні проблеми за рахунок народу.
Сесія
відправила на повторне перше читання проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо податку з власників транспортних засобів).
Законопроектом, за словами заступника міністра фінансів Дениса Фудашкіна, пропонується перевести податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів із складу загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів) до складу місцевих податків і зборів, надавши органам місцевого самоврядування
право встановлювати до визначених законом ставок податку
підвищувальні коефіцієнти. Крім того, збільшити ставку податку втричі - для автомобілів для перевезення не менш як 10 осіб та автомобілів легкових.
Прийняття законопроекту, наголошували урядовці, зумовлюється необхідністю забезпечення належного фінансування будівництва автомобільних доріг у рамках підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, створення умов для підтримки галузей, які найбільше страждають від світової фінансової кризи, сприятиме подальшому інтегруванню України до світової спільноти. Водночас ухвалення документа збільшить доходну частину місцевих бюджетів на 1,61 млрд. грн.
Комітет з питань податкової та митної політики
рекомендував відхилити зазначений законопроект, оскільки, мовляв, зменшиться кількість транспортних засобів та, відповідно, надходження до державної скарбниці. Однак народний депутат
Андрій Павловський (БЮТ) переконував, що такі норми діють у багатьох країнах і це стимулює автовласників до економії палива.
Голос України 2008.12.25 08:23
http://www.golos.com.ua/article/1230185910.html
Андрій Павловський має на увазі, що високі ставки транспортного збору стимулюють використовувати автомобілі з двигунами меншого об’єму, що споживають менше палива?
Доречі, знайшов на сайті Верховної Ради календар їхньої діяльности:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/pd_index_n
І от процес розгляду
проекту 3078 25.12.2008:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09 ... rden=11038
Можна роздивитися детально по правках.
А от запис трансляції ранкового пленарного засідання 25.12.2008 на телеканалі "Рада":
http://www.intv-inter.net/tv/programm/? ... channel=30
Теж можна подивитися й послухати.