NIKSAN написав:Да,только зарплату как платили гривнями так и плотють.Эт я о привязке к курсу евро
Оно-то да, но много ли среди тех, у кого зарплата фиксирована в гривнях, автомобилистов?
Ну и качественные дороги строят за евро, потому как бы ни хотелось, или подтягиваться к курсу евро, или смиряться со снижением уровня ремонта и развития дорог.
Гайдамака написав:Ось стаття про транспортний збір у різних країнах:
http://www.autocentre.ua/ac/Leisure/Fre ... /4208.html
Теж бачив цю статтю, але її актуальність викликає підозри, бо такої валюти, як дойчмарка, вже давно нема. Але для загального розуміння дійсно цікаво.
Гайдамака написав:Я думаю, логічно було б отримувати ці кошти з акцизу на паливо, в такий спосіб платили би більше ті хто більше їздить і ті хто більше забруднює.
Є ньюанс. Зараз транспортний збір залежить від типу танспортного засобу. Акциз на пальне не залежатиме від типу транспортного засобу, чи це легкове авто, чи трактор, чи вантажівка, чи автобус. Може статися так, що просто перевести транспортний збів в акциз не вийде. Треба аналізувати. Можливо, є якась більш оптимальна пропорція поділу між транспортним збором та акцизом, ніж є зараз.
Було б гарно, якби оптимальним виявилося не таке велике (не втричі, дуже бажано не більше, ніж вдвічі, ідеально не більше, ніж здешевшання гривні) підвищення транспортного збору для всіх діапазонів об’ємів двигунів (по дорогах же всі їздять), із покриттям решти суми за рахунок акцизу. Ми, як уазоводи, можемо погодитися на непропорційне підвищення для легковиків з двигунами більше 2900 куб. см., оскільки УАЗ це все ж таки масові машини, причому машини зовсім не багатіїв, а усяки старі Ford Taurus купувалися не від бідного життя, та й їхня низька ціна не є виправдовуванням, бо вона якраз відображає їхню недолугість, та й масовими їх не назвеш.