Регистрация силового бампера

В этом форуме, опытные юристы помогут решить, наиболее часто встречающиеся, правовые вопросы.

Модератори: Olexa, Модераторы форума

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення Olexa » Сер жовтня 10, 2012 14:12

shpion написав:Меняю двигатель, за одно хочу и бампер вписать в техпаспорт. У нас тут один товарищ при МРЕО все делает, только плати и приезжай с уже установленным двиглом не перерегистрацию.

Ось тема про законну (не товаришем з МРЕВ) процедуру оформлення заміни двигуна: viewtopic.php?f=40&t=7918

Маю підозру, що, якщо Ви хочете оформити заміну бампера на нестандартний, то Вам варто звернутися до того ж-таки ДП "ДержавтотрансНДІпроект", м. Київ, просп. Перемоги, 57. http://www.insat.org.ua, телефон та адреса електронної пошти на сайті. Зателефонуйте, проконсультуйтесь, а потім напишіть, будь ласка, тут.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення hellcat » Сер жовтня 10, 2012 14:13

Саид написав:Ок, продолжим моделирование ситуаций. :)

myshketer написав:И гаишник отвечает - "Ты что ж это, дурень, решил, что я предусмотренный конструкцией бампер от куска рельсы не отличу?"

Мы ему: "Так точно, не отличишь. И вот тебе доказательство - берем мелок и пишем на рельсе - "бам-пер". И?"
А дальше "сержант Пупки", буде он является сотрудником автотехнической инспекции, должен провести экспертизу на предмет соответствия куска рельсы заводскому бамперу. Для этого ведь у него есть при себе все необходимое оборудование, приборы, наставления, рекомендации, свод технических требований по разным маркам и моделям... После этого он подпишет акт, на основании которого законно отправит машину на штрафплощадку. Ибо водитель ничего не знает, он купил машину такой, как она есть, купил у официального дилера.
Я ничего не перепутал? :D
P.S. Я пока откланяюсь, некогда. Думаю, что когда владельцы машин с бамперами перестанут ржать с этой темы, они отпишутся. :) Если захотят. :D


Саша, в Киеве так и будет, как ты написал, до первого "И?". А вот вспоминаю я Староконстантинов - там мы ушами не хлопали и, все равно, чуть машины не забрали. Мне пришлось вытаскивать из своей машины гайца, который без разрешения за техталоном полез, хотел незаконно конфисковать. А вот права и техпаспорт у нас "конфисковали" и уехали.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення Bobikus » Сер жовтня 10, 2012 17:41

Панда написав:31.4.7. Інші елементи конструкції:
е) відсутній передбачений конструкцією бампер або задній захисний пристрій, грязезахисні фартухи і бризковики;

Думаю, всі силові бампери, як і заводський, це "бампери, передбачені конструкцією". Я не знаю, що за документ, що регламентує "конструкцію автомобіля", але більш ніж впевнений, що там написано щось на кшталт "бампер - захисний елемент попереду кузова, призначений для пом'ягшення ударних навантажень".

Навряд чи цей документ змінюється при випуску кожної нової моделі автомобіля, наприклад, коли УАЗ спочатку випускають з залізним а потім з пластиковим бампером. Вони би просто не встигали, щодня у світі з'являється якась нова модель авто.

Тому я думаю, що партитися не потрібно, тим більше по всьому світі, де правила експлуатації авто більш жорсткі і більш чесні їздять машини з силовиками, кенгурятниками ітд.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення Olexa » Сер жовтня 10, 2012 20:45

Bobikus написав:Думаю, всі силові бампери, як і заводський, це "бампери, передбачені конструкцією". Я не знаю, що за документ, що регламентує "конструкцію автомобіля", але більш ніж впевнений, що там написано щось на кшталт "бампер - захисний елемент попереду кузова, призначений для пом'ягшення ударних навантажень".

Та ні, це певні ДСТУ та угоди з дотримання певних директив ЄС. І там, наскільки я чув, розписано детальніше.

Доречі, у вільному доступі ДСТУ відсутні, вони продаються.

Bobikus написав:Навряд чи цей документ змінюється при випуску кожної нової моделі автомобіля, наприклад, коли УАЗ спочатку випускають з залізним а потім з пластиковим бампером. Вони би просто не встигали, щодня у світі з'являється якась нова модель авто.

Змінюються стандарти, які є обов’язковими. Якщо ти звернув увагу, зараз всі УАЗи, хоч 469 "Класік", хоч головастики/буханки, йдуть із пластиковими накладками на кінцях бамперів.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення Yalta_biker » П'ят жовтня 12, 2012 7:56

таки регистрируют бамперы:
http://www.krym4x4.com/forum/viewtopic. ... 0&start=15

я со своим катался без проблем и без регистрации. Счас еще проще - у икс-джея бампер с рождения швеллер :)
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення Саид » П'ят жовтня 12, 2012 8:20

Yalta_biker написав:таки регистрируют бамперы:
...

Зарегистрировать можно все, да хоть пыль на торпеде... Любой каприз за ваши деньги (с). Другой вопрос - имеет ли это смысл? Считаю, что имеет, если эта регистрация (рулевое колесо, бампер и т.п.) идет "паровозом" к регистрации нового двигателя. Иначе - нет.
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: Регистрация силового бампера

Повідомлення Bobikus » Пон жовтня 15, 2012 23:17

Olexa написав:Змінюються стандарти, які є обов’язковими. Якщо ти звернув увагу, зараз всі УАЗи, хоч 469 "Класік", хоч головастики/буханки, йдуть із пластиковими накладками на кінцях бамперів.
Все правильно, для захисту пішоходів. Але якщо моє авто було випущене у далеких 70-х, то чому для заміни бампера я повинен використовувати стандарти 2000-х? Це ж приблизно так, як при поломці карбюратора мене хтось зобов'яже ставити інжектор :? або при закінченні у баку Аі-76 мене заставлять заливати А-95 :) . Думаю, це актуальна норма для виробників нових авто але стосовно власників користованих, про які тут мова, протиправно.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.

Повернутись до Правовая Помощь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron