.

В этом форуме, опытные юристы помогут решить, наиболее часто встречающиеся, правовые вопросы.

Модератори: Olexa, Модераторы форума

.

Повідомлення dewr » Вів січня 16, 2007 12:46

...
Востаннє редагувалось dewr в Сер червня 16, 2010 10:54, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
dewr
Участник форума
 
Повідомлення: 199
З нами з: Вів січня 09, 2007 14:20
Звідки: Харьков
Машина: УАЗЕГ

Повідомлення Shurik » Вів січня 16, 2007 13:07

Сейчас запретили.
Решается следующим образом.
1- Генералкой на 20лет.
2- Временным техпаспортом на 20лет(или на 10)
за определенное вознаграждение возможно.
У меня так знакомый б/н Волгу продал.

Возможно еще попробовать провернуть замену кузова на номерной, но это даром не делается, да и кузов с документами нужен.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення dewr » Вів січня 16, 2007 13:18

а определенное вознаграждение - это в каких приделах?
Аватар користувача
dewr
Участник форума
 
Повідомлення: 199
З нами з: Вів січня 09, 2007 14:20
Звідки: Харьков
Машина: УАЗЕГ

Повідомлення BigYok » Вів січня 16, 2007 14:26

Если в паспорте уже зарегистрирован как б/н, то переоформление решается судом!
Аватар користувача
BigYok
Участник движения
 
Повідомлення: 537
З нами з: Чет жовтня 13, 2005 12:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення Shurik » Вів січня 16, 2007 15:11

Вознаграждение определяется конкретным чиновником.
Надо искать подходы.
Так в лоб сложно, хотя иногда получается.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення genadiy » Вів січня 16, 2007 22:21

BigYok написав:Если в паспорте уже зарегистрирован как б/н, то переоформление решается судом!
Это самое правильное решение Колеги из МРЭО, подсказывали тоже этот ,как едтнственно правильный путь
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення dewr » Вів січня 16, 2007 22:33

genadiy написав:
BigYok написав:Если в паспорте уже зарегистрирован как б/н, то переоформление решается судом!
Это самое правильное решение Колеги из МРЭО, подсказывали тоже этот ,как едтнственно правильный путь

а можно по подробнее узнать про этот процесс
Аватар користувача
dewr
Участник форума
 
Повідомлення: 199
З нами з: Вів січня 09, 2007 14:20
Звідки: Харьков
Машина: УАЗЕГ

Повідомлення BigYok » Сер січня 17, 2007 11:31

Я сам не занимался этим, просто узнавал когда покупал себе УАЗ (был вариант с б/н).
Говорят, что вроде обращаешся в МРЕО, если отказывают, то письменно пусть откажут... а далее дело за юристами, т.к. МРЕО зарегистрировало собственность с такими б/нами, а теперь ущемляет право собственника на распоряжение своим имуществом...
Вобщем гдето так, я не юрист... :)
Аватар користувача
BigYok
Участник движения
 
Повідомлення: 537
З нами з: Чет жовтня 13, 2005 12:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення Вовчок » Сер січня 17, 2007 13:22

А що написано в старому техпаспорті? Якщо він вже десь стоїть на обліку із кузовом б/н, то особливих проблем виникнути неповинно. Я оформляв свій ГАЗон з рамою б/н і чотиризначним (лише) номером кузова - то дівчата із МРЕВ "ублагали" комп'ютерну базу взагалі без мого втручання.
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення dewr » Сер січня 17, 2007 15:33

в тех паспорте б/н
Аватар користувача
dewr
Участник форума
 
Повідомлення: 199
З нами з: Вів січня 09, 2007 14:20
Звідки: Харьков
Машина: УАЗЕГ

Повідомлення Вовчок » Сер січня 17, 2007 16:14

Отож!
Коли дівчата почали заповнювати форму в базі, то програма відмовилась "приймати" чотиризначний номер кузова. До честі співробітниць МРЕВ треба відзначити, що вони не лишили мене самотужки розв'язувати мої проблеми: схоже, їм самим було цікаво "нажухати" реєстраційну базу із суто спортивного інтересу.

Коротше, після багатьох невдалих спроб і "виробничих нарад" між різними "віконцями", кабінетами і поверхами МРЕВ виявилось - якщо перед чотиризначним номером кузова "добрати" два нулі :wink: , то це цілком коректний, з точки зору програми, номер кузова. Після цього фундаментального відкриття науки, що вивчає принципи заповнення баз данних, легко було здогадатись: відсутній номер рами, згідно з новими досягненнями вищезгаданної науки, записується у вигляді чотирьох нулів! :D

Всьо чьотко, чуваки! Техпаспорт має наступний вигляд:
Марка --- ГАЗ
Модель --- 69
Тип --- легковий універсал :shock: (їйбо не брешу)
№ кузова --- 006365
№ шасі (рама) --- 0000
Особливі відмітки: ... № кузова 6365 св-во Г.....2 від 28.12.1990 (данні старого техпаспорту)

Іноді і нам доля всміхається... Велике їй за те спасибі!
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення Pinochet » Сер січня 17, 2007 23:42

Вовчок написав: Всьо чьотко, чуваки! Техпаспорт має наступний вигляд:
Марка --- ГАЗ
Модель --- 69
Тип --- легковий універсал :shock: (їйбо не брешу)
№ кузова --- 006365
№ шасі (рама) --- 0000
Особливі відмітки: ... № кузова 6365 св-во Г.....2 від 28.12.1990 (данні старого техпаспорту)

С точки зрения закона, в таком случае номер шасси(рама) должен быть действительно 0000, а кузова 006365, а не какой либо другой или отсутствие оного. Поэтому он дейчтвительно должен быть 4-хзначным или вначале должны быть цифры определяющие модель данного авто например: 696365, как сейчас бьют 3151ХХХХХ или 3307ХХХХХ.
Аналогично после того, как в ГАИ перестали вносить номер двигателя в техпаспорт, а нотариусы в доверенностях стали писать б/н, что тоже безграматно, т.к. в таком случае должна быть отметка "НЕ РЕГИСТРИРУЕМЫЙ"
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення Вовчок » Чет січня 18, 2007 11:47

Pinochet написав:С точки зрения закона, в таком случае номер шасси(рама) должен быть действительно 0000, а кузова 006365, а не какой либо другой или отсутствие оного. Поэтому он дейчтвительно должен быть 4-хзначным или вначале должны быть цифры определяющие модель данного авто например: 696365, как сейчас бьют 3151ХХХХХ или 3307ХХХХХ.
Аналогично после того, как в ГАИ перестали вносить номер двигателя в техпаспорт, а нотариусы в доверенностях стали писать б/н, что тоже безграматно, т.к. в таком случае должна быть отметка "НЕ РЕГИСТРИРУЕМЫЙ"

Що стосується рами: нолики напишу фарбою після того, як відновлю несучі функції ( :lol: ) рами. В ті часи, коли випустили мого ГАЗика, номер рами саме фарбою і писався, інакше може і зберігся б. А відносно номера кузова: то я не випадково навів розділ техпаспорту "особливі відмітки" - там саме і зазначено, що номер кузова чотиризначний.

А взагалі я мав на увазі те, що автомобіль, який стоїть десь на обліку на ЗАКОННИХ підставах, цільком природньо може бути перереєстрований. У випадку із моїм авто, основна колотнеча випала на долю колишнього хазяїна. Я мудро і далекоглядно зажадав від нього зняття авта з обліку ДО продажу-купівлі. Він "убив" близько трьох тижнів. А коли в техпаспорті з'явилась ЗАКОННА відмітка про зняття з обліку і транзитні номери - див. пост вище...
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення Вовик » П'ят січня 19, 2007 16:11

2 Вовчок.
А это всё происходило случаем не в МРЕО на Туполева???
У меня там прошло гораздо сложнее (тоже 4 цифры в номере кузова) сначала составили акт типа "так и так четыре цифры,.... машина не числится в угоне,..... разрешите поставить на учет" на имя главного хера в главном управлении гаи гдето в центре. Тот значить "не заперечую" и даёт указание в ихний информационный центр изменить базу. Потом начальник!!! МРЕО звонит в комп. центр и просит включить разрешение на вход, и под своим паролем входит в базу данных и вводит эти млятские четыре цифры.
Естественно оказать помощь родному ДАІ пришлось, а так бы послали подальше и фсё(кстати так и хотели сделать сначала)
времени на это ушло около 2,5 недели и около 350гвн сверху положеных платежей.
Аватар користувача
Вовик
Участник движения
 
Повідомлення: 200
З нами з: П'ят лютого 24, 2006 22:17
Звідки: Киев

Повідомлення Вовчок » П'ят січня 19, 2007 19:02

2 Вовік
Саме на Туполєва і було. "Бувалі у бувальцях" місцеві "брокери" мені пророкували приблизно такі перспективи, як ти описав. Але в дійсності нічого страшного та довгого не сталось. "Процедуру" я описав майже буквально і забрало це часу майже цілий день, та й то через те що обідня перерва вклинилась.
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Далі

Повернутись до Правовая Помощь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron