Регистрация купленного УАЗа без двигателя и переоборудования

В этом форуме, опытные юристы помогут решить, наиболее часто встречающиеся, правовые вопросы.

Модератори: Olexa, Модераторы форума

Повідомлення Вовчок » Чет вересня 06, 2007 9:46

Власні роздуми на обговорювану тему:
1. Уазиків, із "загнувшимся" і знятим двиглом та демонтованим салоном і при цьому цілою рамою та кузовом, в природі не існує. Звідси висновок: див. п.2
2. Якщо є бажання займатись виключно переобладнанням та дооснащенням авта, треба брати за основу або нове авто , або машину, якій не більше 4 - 5 років.
3. При відсутності в машині двигуна недоцільно навіть вести розмову про працездатність трансмісії бо перевірити це неможливо.
4. Простукування рами сільських УАЗиків на предмет пошуку прогнилих місць має певні особливості: якщо швайка чи викрутка проштрикують раму - ясно все, якщо не проштрикують - нічого не ясно. Через те, що метал рами досить товстий, на старих забитих всередині піском, глиною та кізяком рамах може утворюватись дебелий шар міцної рихлої іржі. А от він відлущується тільки тоді, коли гепенш по рамі кілька разів добрячим молотком: грюк... грюк... і виявляється, що замість лонжерону є дуже тонкостінна труба прямокутного профілю... :(
5. Наявність талону ТО ще не свідчить про відсутність проблем з документами - хіба ви не знаєте, як проходять у нас ТО? :wink: Тим більше в сільській місцевості, де кожен кожному кум, сват і брат.
6. Стосовно пунктів 3, 4 та 5 маю особистий досвід :?

Нехай збудуться твої мрії! :)
Пе. Ес. Не судіть за можливий лекторський безапеляційний тон :roll:
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення Гайдамака » Чет вересня 06, 2007 16:10

Вибачаюсь за мою ламерську думку, але здається, гнилість кузова легко тестується відкруткою. Про раму Вовчок правльно каже, треба постукати. А взагалі найбільш погано, якщо гнилі несучі деталі, рама чи дно, бо треба щоб принаймні було живе місце, до якого підварювати.
А якщо крила чи пороги, то у кого вони не гнилі або не підварені? До речі, у мене під ногами теж латка приварена. Однак тепер ніби в тому місці все міцно і без іржі.
Інша справа, що заміна або підварювання може обійтись довше і дорожче, ніж одразу купити живий. Але якщо грошей на нормальний нема, а хочеться прямо зараз, то чому би і ні?
Аватар користувача
Гайдамака
Участник движения
 
Повідомлення: 498
З нами з: Нед квітня 02, 2006 20:48
Звідки: Київ, Печерськ

Повідомлення Olexa » Чет вересня 06, 2007 16:24

Гайдамака написав:Але якщо грошей на нормальний нема, а хочеться прямо зараз, то чому би і ні?

Але варто розуміти обмеження, подолати які не вдасться. Як-то рама під передні серги. Спочатку захочеться поставити вакуумний підсилувач гальм, стане погано. А якщо потім захочеться поставити ще й дискові гальма?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Vanilla Gorilla » Чет вересня 06, 2007 17:02

Olexa написав:Але варто розуміти обмеження, подолати які не вдасться. Як-то рама під передні серги. Спочатку захочеться поставити вакуумний підсилувач гальм, стане погано. А якщо потім захочеться поставити ще й дискові гальма?

Щось я чесно кажучи трохи не зрозумів чим тобі передні серьги не подобаються? І як вони звязані з гальмами ?
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Повідомлення ИzверG » Чет вересня 06, 2007 17:17

А я все таки настаиваю на поиске авто без двигла и КПП Р.К.
Кто ищет тот всегда найдет... я вот например взял кузов+рама+мосты за 4200 грн. у вояк. КОНВЕРСИОННЫЙ.
Если совсем невмоготу могу ПОСПРИЯТИ.
4577163@mail.ru
Аватар користувача
ИzверG
Участник движения
 
Повідомлення: 257
З нами з: Сер липня 04, 2007 18:08
Звідки: Харьков

Повідомлення Olexa » Чет вересня 06, 2007 17:35

Vanilla Gorilla написав:
Olexa написав:Але варто розуміти обмеження, подолати які не вдасться. Як-то рама під передні серги. Спочатку захочеться поставити вакуумний підсилувач гальм, стане погано. А якщо потім захочеться поставити ще й дискові гальма?

Щось я чесно кажучи трохи не зрозумів чим тобі передні серьги не подобаються? І як вони звязані з гальмами ?

Передні серги ставилися тоді, коли вакуумних підсилювачів ще не було. Коли переходили на вакуумні підсилювачі, серги перенесли назад, бо поведінка машини з передніми при гальмуванні була незадовільна (див. повідомлення Shurik). Хоча я особисто не знаю, наскільки насправді це погано.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Vanilla Gorilla » Чет вересня 06, 2007 17:47

Olexa написав: бо поведінка машини з передніми при гальмуванні була незадовільна . Хоча я особисто не знаю, наскільки насправді це погано.


Все, зрозумів. Може воно якось у теорії і так. Але на практиці все добре. :) По перше досить багато буржуйський джипів саме з переднім розміщенням сєрьг, по друге у нас у клубі вже і так досить багато машин з переробленими як вакуумніками, так і встановленними дисковими гальмами. Наприклад Гайдамака, Оффроадер, у обох сєрьги спереду, і у обох дискові гальма. не_знаю як у Оффроадера але на Сергія машині їздив досить багато і ніякої незадовільної поведінки при гальмуванні не помічав, якраз навпаки, тільки кайф після машини без вакуумніка та барабанними гальмами. Так що мабуть можна вважати це за страшилки.

П.С. Соррі за офтоп, просто у мене теж машин з передніми сєрьгами, тому вирішив уточнити це питання для себе.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Повідомлення FreeFraG » Суб вересня 08, 2007 2:44

ИzверG написав:А я все таки настаиваю на поиске авто без двигла и КПП Р.К.
Кто ищет тот всегда найдет... я вот например взял кузов+рама+мосты за 4200 грн. у вояк. КОНВЕРСИОННЫЙ.
Если совсем невмоготу могу ПОСПРИЯТИ.
4577163@mail.ru


Капля сладкого нектара на израненную душу. :wink: :wink: :wink:

2ИzверG: Спасибо. Если у меня не получится, буду свистеть тебе в три зеленых свистка

Есть еще один вариант по поводу УАЗа без двигла и коробки.
Поеду в начале следующей недели на один заводик, где капиталили конверсионные УАЗы с расформировавшихся В/Ч. Узнаю - отпишусь. Как сказал знакомый, приближенный к заводу: стоят еще "козлики". Вроде бы есть еще там ГАЗ-66, УРАЛ-375 и ЗИЛы.
Да, кстати, видел инфу на другом форуме, якобы есть в продаже в магазине новая коробка с раздаткой от УАЗа за 4998 грн. Но я так и не уточнил какая коробка, 4-х или 5-ти ст.
Тем более если это 5-ти ступенчатая КПП то есть вариант задуматься над таким приобретением.
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення FreeFraG » Суб вересня 08, 2007 3:14

Вовчок написав:Власні роздуми на обговорювану тему:
1. Уазиків, із "загнувшимся" і знятим двиглом та демонтованим салоном і при цьому цілою рамою та кузовом, в природі не існує. Звідси висновок: див. п.2
2. Якщо є бажання займатись виключно переобладнанням та дооснащенням авта, треба брати за основу або нове авто , або машину, якій не більше 4 - 5 років.
3. При відсутності в машині двигуна недоцільно навіть вести розмову про працездатність трансмісії бо перевірити це неможливо.
4. Простукування рами сільських УАЗиків на предмет пошуку прогнилих місць має певні особливості: якщо швайка чи викрутка проштрикують раму - ясно все, якщо не проштрикують - нічого не ясно. Через те, що метал рами досить товстий, на старих забитих всередині піском, глиною та кізяком рамах може утворюватись дебелий шар міцної рихлої іржі. А от він відлущується тільки тоді, коли гепенш по рамі кілька разів добрячим молотком: грюк... грюк... і виявляється, що замість лонжерону є дуже тонкостінна труба прямокутного профілю... :(
5. Наявність талону ТО ще не свідчить про відсутність проблем з документами - хіба ви не знаєте, як проходять у нас ТО? :wink: Тим більше в сільській місцевості, де кожен кожному кум, сват і брат.
6. Стосовно пунктів 3, 4 та 5 маю особистий досвід :?

Нехай збудуться твої мрії! :)
Пе. Ес. Не судіть за можливий лекторський безапеляційний тон :roll:

1. Існують, (див. вище пост ИzверG'а) Тим паче, коли шукають то завжди знаходять. Адже чоловік знайшов те що шукав, навіть пропонує допомогу в пошуці подібного УАЗу.
2. Бажання "варити" новий УАЗ маючи за взірець машину в яку почав вкладати гроші, на мою думку не є добре. Недоцільно вкладати гроші в те, що не варте уваги.
3. див. п. 1.
ИzверG написав: я вот например взял кузов+рама+мосты за 4200 грн.

саме це я теж потихеньку розшукую. Двигун та коробку з роздаткою придбати, я вважаю що зможу.
4. тут я безсилий що-небудь заперечувати. Абсолютно згоден в Вами в цьому випадку. Але ж є люди котрі на цьому розуміються більше ніж я, хіба не так? Саме до них і можна звернутися по допомогу у виборі УАЗу. Тим паче це буде дуже добрий привід щоб познайомитися і обмити придбане. :wink: (або придане :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )
5. Продавця цього УАЗу багато хто з моїх знайомих мисливців знають як дуже порядну людину, та і я сам з ним частково знайомий. Вважаю що йому немає сенсу продавати "чермет". Власне ім'я коштує значно дорожче чим залізо.

Дякую за побажання. :wink:
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення MudMax » Суб вересня 08, 2007 9:35

Кстати, есть неплохой двиг на продажу. Если волговоды раньше тебя не перехватят :)
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення FreeFraG » Суб вересня 08, 2007 18:23

Макс38044 написав:Кстати, есть неплохой двиг на продажу. Если волговоды раньше тебя не перехватят :)


Пускай перехватывают. :D
Буду подыскивать себе дизелек, но сначала надо найти кузов+рама+мосты
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення MudMax » Суб вересня 08, 2007 20:58

Дизелёк это правильно. Готовся только к тому, что впихнуть неродной мотор не очень просто. Читал, что ставят целиком мотор+коробка-раздатка+мосты от иноджипов. Вроде так проще ставить, правда это уже будет не совсем УАЗ :)
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення OFFroader » Пон вересня 10, 2007 10:10

Vanilla Gorilla написав: не_знаю як у Оффроадера .

У меня все работает нормально , приходилось не раз тормозить с юзом передних колес , рессоры целы :)
Аватар користувача
OFFroader
Основатель клуба
 
Повідомлення: 3233
З нами з: П'ят травня 13, 2005 16:16
Звідки: Киев, Лесной

Повідомлення Вовчок » Пон вересня 10, 2007 11:02

FreeFraG написав:1. Існують, (див. вище пост ИzверG'а) Тим паче, коли шукають то завжди знаходять. Адже чоловік знайшов те що шукав, навіть пропонує допомогу в пошуці подібного УАЗу..

Гадав, що мова йшла саме про автомобіль у цілому: з документами, номерами, баками, фарами, гальмами тощо. Якщо ж треба лише набір основних формоутворюючих вузлів, тоді, звісно, свої зауваження знімаю.
...Але ж є люди котрі на цьому розуміються більше ніж я, хіба не так? Саме до них і можна звернутися по допомогу у виборі УАЗу. Тим паче це буде дуже добрий привід щоб познайомитися і обмити придбане. :wink: (або придане :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )

Камінчик влучив точнісінько в ціль, тобто, "у мій город" :lol: . І аргументів для заперечення нема... Ні! Є! Молоток! :D :lol: Як дійде справа до рами, зголошуюсь взяти безпосередню участь у її діагностуванні власним молотком та швайкою :D .
5. Продавця цього УАЗу багато хто з моїх знайомих мисливців знають як дуже порядну людину, та і я сам з ним частково знайомий. Вважаю що йому немає сенсу продавати "чермет". Власне ім'я коштує значно дорожче чим залізо.

Я зовсім не мав на увазі непорядність продавця! Поки УАЗик їздить у своєму селі, чи в лісі, чи стоїть на складі військової частини - все добре. А коли постає питання зняття з обліку, тоді виявляється, що номер рами стерся, колір мінявся і т.п. І все це не через умисел - так склалось "стихійно". А ті ж його знайомі чи куми в МРЕВ одразу забувають про "ступінь родинних відносин", коли мова йде про офіційний підпис в техпаспорті... та ще й коли на облік машина ставитиметься в Києві... Тоді починається довга морока, в першу чергу для старого хазяїна.
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення ИzверG » Пон вересня 10, 2007 20:54

Макс38044 написав:Дизелёк это правильно. Готовся только к тому, что впихнуть неродной мотор не очень просто. Читал, что ставят целиком мотор+коробка-раздатка+мосты от иноджипов. Вроде так проще ставить, правда это уже будет не совсем УАЗ :)
На самом деле больше проблем с установкой неродной КПП и РК. Движ становится без проблем. А вот КПП и РК.... Знаю из личного опыта см. РЕАНИМАЦИЯ УАЗа ПЕРЕЗАГРУЗКА. :D
Аватар користувача
ИzверG
Участник движения
 
Повідомлення: 257
З нами з: Сер липня 04, 2007 18:08
Звідки: Харьков

Поперед.Далі

Повернутись до Правовая Помощь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron