Модератори: Olexa, Модераторы форума
Гайдамака написав:Але якщо грошей на нормальний нема, а хочеться прямо зараз, то чому би і ні?
Olexa написав:Але варто розуміти обмеження, подолати які не вдасться. Як-то рама під передні серги. Спочатку захочеться поставити вакуумний підсилувач гальм, стане погано. А якщо потім захочеться поставити ще й дискові гальма?
Vanilla Gorilla написав:Olexa написав:Але варто розуміти обмеження, подолати які не вдасться. Як-то рама під передні серги. Спочатку захочеться поставити вакуумний підсилувач гальм, стане погано. А якщо потім захочеться поставити ще й дискові гальма?
Щось я чесно кажучи трохи не зрозумів чим тобі передні серьги не подобаються? І як вони звязані з гальмами ?
Olexa написав: бо поведінка машини з передніми при гальмуванні була незадовільна . Хоча я особисто не знаю, наскільки насправді це погано.
ИzверG написав:А я все таки настаиваю на поиске авто без двигла и КПП Р.К.
Кто ищет тот всегда найдет... я вот например взял кузов+рама+мосты за 4200 грн. у вояк. КОНВЕРСИОННЫЙ.
Если совсем невмоготу могу ПОСПРИЯТИ.
4577163@mail.ru
Вовчок написав:Власні роздуми на обговорювану тему:
1. Уазиків, із "загнувшимся" і знятим двиглом та демонтованим салоном і при цьому цілою рамою та кузовом, в природі не існує. Звідси висновок: див. п.2
2. Якщо є бажання займатись виключно переобладнанням та дооснащенням авта, треба брати за основу або нове авто , або машину, якій не більше 4 - 5 років.
3. При відсутності в машині двигуна недоцільно навіть вести розмову про працездатність трансмісії бо перевірити це неможливо.
4. Простукування рами сільських УАЗиків на предмет пошуку прогнилих місць має певні особливості: якщо швайка чи викрутка проштрикують раму - ясно все, якщо не проштрикують - нічого не ясно. Через те, що метал рами досить товстий, на старих забитих всередині піском, глиною та кізяком рамах може утворюватись дебелий шар міцної рихлої іржі. А от він відлущується тільки тоді, коли гепенш по рамі кілька разів добрячим молотком: грюк... грюк... і виявляється, що замість лонжерону є дуже тонкостінна труба прямокутного профілю...
5. Наявність талону ТО ще не свідчить про відсутність проблем з документами - хіба ви не знаєте, як проходять у нас ТО? Тим більше в сільській місцевості, де кожен кожному кум, сват і брат.
6. Стосовно пунктів 3, 4 та 5 маю особистий досвід
Нехай збудуться твої мрії!
Пе. Ес. Не судіть за можливий лекторський безапеляційний тон
ИzверG написав: я вот например взял кузов+рама+мосты за 4200 грн.
Макс38044 написав:Кстати, есть неплохой двиг на продажу. Если волговоды раньше тебя не перехватят
Vanilla Gorilla написав: не_знаю як у Оффроадера .
FreeFraG написав:1. Існують, (див. вище пост ИzверG'а) Тим паче, коли шукають то завжди знаходять. Адже чоловік знайшов те що шукав, навіть пропонує допомогу в пошуці подібного УАЗу..
...Але ж є люди котрі на цьому розуміються більше ніж я, хіба не так? Саме до них і можна звернутися по допомогу у виборі УАЗу. Тим паче це буде дуже добрий привід щоб познайомитися і обмити придбане. (або придане )
5. Продавця цього УАЗу багато хто з моїх знайомих мисливців знають як дуже порядну людину, та і я сам з ним частково знайомий. Вважаю що йому немає сенсу продавати "чермет". Власне ім'я коштує значно дорожче чим залізо.
На самом деле больше проблем с установкой неродной КПП и РК. Движ становится без проблем. А вот КПП и РК.... Знаю из личного опыта см. РЕАНИМАЦИЯ УАЗа ПЕРЕЗАГРУЗКА.Макс38044 написав:Дизелёк это правильно. Готовся только к тому, что впихнуть неродной мотор не очень просто. Читал, что ставят целиком мотор+коробка-раздатка+мосты от иноджипов. Вроде так проще ставить, правда это уже будет не совсем УАЗ
Повернутись до Правовая Помощь
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість