тех осмотры на дорогах

В этом форуме, опытные юристы помогут решить, наиболее часто встречающиеся, правовые вопросы.

Модератори: Olexa, Модераторы форума

тех осмотры на дорогах

Повідомлення OFFroader » Вів листопада 25, 2008 19:03

Про затвердження Порядку здійснення контролю
за технічним станом колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації




http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z1107-08

Зображення


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

13.10.2008 N 534

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за N 1107/15798


Про затвердження Порядку здійснення контролю
за технічним станом колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації


Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію" ( 565-12 ),
"Про дорожній рух" ( 3353-12 ), постанов Кабінету Міністрів
України від 14 квітня 1997 року N 341 ( 341-97-п ) "Про Положення
про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ"
(зі змінами), від 9 серпня 2007 року N 1036 ( 1036-2007-п ) "Про
деякі питання реформування системи державного технічного огляду
колісних транспортних засобів" і від 9 липня 2008 року N 606
( 606-2008-п ) "Про затвердження Порядку проведення державного
технічного огляду колісних транспортних засобів" Н А К А З У Ю:

1. Затвердити Порядок здійснення контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (далі -
Порядок), що додається.

2. Цей Порядок набирає чинності відповідно до законодавства.

3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві та Севастополі організувати роботу
підрозділів Державтоінспекції з контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів під час їх експлуатації відповідно
до цього Порядку.

4. Департаменту Державтоінспекції МВС (Коломієць С.Г.):

4.1. У п'ятиденний строк після підписання наказу забезпечити
його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції
України.

4.2. Організувати виготовлення бланків документів,
передбачених цим Порядком, та постачання їх підрозділам
Державтоінспекції.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І.

6. Наказ надіслати за належністю.

Міністр Ю.В.Луценко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
13.10.2008 N 534

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за N 1107/15798


ПОРЯДОК
здійснення контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації


I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок
технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під
час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.

2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені
КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності,
крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та
аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних
представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих,
що рухаються в колонах.

3. За результатами перевірки складається Акт перевірки
технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт
перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія
якого надається водієві КТЗ.

II. Організація роботи щодо перевірки технічного стану КТЗ

1. Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками
автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції
(далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо
розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ
ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах
Києві та Севастополі дислокацією.

2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно
з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього
природного середовища України під час проведення цільових заходів
щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих
речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ.

3. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють
перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в
місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах
маршруту.

4. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де
їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють
перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.

5. Зупинення і перевірка КТЗ проводяться з дотриманням
заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від
13.11.2006 N 1111 ( z1243-06 ) "Про затвердження Інструкції з
діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби
Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117.
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен
перевищувати 20 хв.

6. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації
перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної
техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні.
Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи
контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів
КТЗ, які перевіряються.
У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також
перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото-
і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї
перевірки.

6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені
в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки.

6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки
перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c,
d, e, f пункту 14 Акта перевірки.

7. Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для
оформлення результатів проведення державного технічного огляду.

8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм
надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного
засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на
проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат
технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів,
що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з
моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за
відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність
КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок
дорожньо-транспортної пригоди.

9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин
КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта
перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17
Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне
правопорушення.

10. Здійснення контролю технічного стану КТЗ під час їх
експлуатації не належить до переліку платних послуг, які можуть
надаватися органами та підрозділами Міністерства внутрішніх
справ,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4
червня 2007 року N 795 ( 795-2007-п ), і кошти за це не
стягуються.

11. Результати перевірки, проведеної працівником АТІ, можуть
бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

III. Порядок складання Акта перевірки технічного стану
колісного транспортного засобу

1. Записи в Акті перевірки мають бути чіткими, розбірливими,
а прізвище, ім'я та по батькові водія КТЗ, його місце проживання,
а також прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала Акт
перевірки, записуються друкованими літерами.

2. Під час заповнення пункту 12 Акта перевірки навпроти
певного типу КТЗ, що перевіряється, проставляється відмітка "Х".

3. У пункті 14 Акта перевірки під час перевірки технічного
стану заповнюються підпункти a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, в
одній з трьох граф (перевірено, не перевірено, не відповідає
вимогам) проставляється відмітка "Х" у таких випадках:
у разі, якщо перевірка технічного стану щодо зазначених
пунктів проводилася, то в першій графі (перевірено) проставляється
відмітка "Х";
якщо перевірка не проводилась, відмітка "Х" проставляється в
другій графі (не перевірено);
у разі виявлення технічних несправностей або переобладнання
КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів відмітка
"Х" проставляється в третій графі (не відповідає вимогам).

4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням
підпунктів a, c, d, e, g, j.
Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено
відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ
забороняється.

5. У пункті 16 Акта перевірки працівник АТІ зазначає короткий
опис несправностей, які виявлені під час перевірки, а також у разі
застосування засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки - проставляє
про це відповідну відмітку.

6. У разі коли перевірка технічного стану проводилася з
використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки матеріали
фото- і кінозйомки, відеозйомки долучаються до оригіналу Акта
перевірки і є його невід'ємною частиною. На кожному матеріалі
зазначаються дата і час зйомки, дублюється інформація, визначена в
пунктах 4-12 протоколу, а також якому з підпунктів пункту 15 вони
відповідають.

7. У складеному Акті перевірки працівник АТІ ставить свій
підпис та особистий штамп.

IV. Порядок обліку та зберігання матеріалів
за результатами здійснення контролю
технічного стану КТЗ

1. Складені акти перевірки та матеріали фото- і кінозйомки,
відеозйомки, якщо такі робились під час перевірки (далі -
матеріали), протягом доби реєструються в підрозділі
Державтоінспекції.

2. Складений Акт перевірки на КТЗ, зареєстрований в іншій
місцевості, у триденний термін разом з іншими матеріалами
направляється до підрозділу Державтоінспекції за місцем державної
реєстрації КТЗ.

3. Провадження в справах про адміністративні правопорушення
здійснюється відповідно до вимог наказу МВС від 22.10.2003 N 1217
( z0974-03 ) "Про виконання Закону України від 5 квітня 2001 року
"Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні
правопорушення щодо відповідальності за порушення Правил
дорожнього руху" (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 24.10.2003 за N 974/8295.

4. У разі виявлення в КТЗ, що належать іноземцям, технічних
несправностей та переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів,
правил і нормативів, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j
пункту 14 Акта перевірки, копія протоколу про адміністративне
правопорушення в триденний термін разом з копіями матеріалів
перевірки надсилаються до МВС.

5. Контроль за дотриманням порядку обліку, зберігання
матеріалів перевірки технічного стану КТЗ покладається на
керівника відділу (відділення) Державтоінспекції
(автомобільно-технічної інспекції).

6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану
КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в
підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками АТІ
управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
щокварталу.

7. Справи з матеріалами перевірок технічного стану КТЗ
зберігаються протягом трьох років.

Начальник Департаменту ДАІ МВС
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць


Додаток
до Порядку здійснення
контролю за технічним станом
колісних транспортних
засобів під час
їх експлуатації


Код: Виділити все
                               АКТ
                 перевірки технічного стану колісного
                  транспортного засобу N___________
 

1. Місце проведення перевірки_____________________________________
__________________________________________________________________
        (населений пункт, вулиця, N будинку, місце стоянки або
    початкового, проміжного чи кінцевого пункту маршруту руху КТЗ)

2. Дата_________________________ 3. Час___________________________

4. Регіон (країна), реєстраційний номер КТЗ_______________________

5. Марка, модель_______________ 6. Рік виготовлення ______________

7. Номер кузова_____________________ 8. Номер шасі (рами)_________

9. Власник КТЗ____________________________________________________
              (назва юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові)

10. Представник власника КТЗ______________________________________
__________________________________________________________________
                    (прізвище, ім'я, по батькові)

11. Реєстраційний   документ   (свідоцтво   про   реєстрацію   ТЗ)
серія ______ номер_________

12. Тип КТЗ_______________________________________________________

          -----
     (a)  |   | вантажний транспортний засіб (не більше 12 т)
          -----
          -----
     (a1) |   | легковий автомобіль
          -----
          -----
     (b)  |   | причіп
          -----
          -----
     (c)  |   | автопоїзд
          -----
          -----
     (d)  |   | автобус
          -----
          -----
     (e)  |   | вантажний транспортний засіб (більше 12 т)
          -----
          -----
     (f)  |   | напівпричіп
          -----
          -----
     (g)  |   | сідловий тягач
          -----

     13. Водій____________________________________________________
                    (прізвище, ім'я, по батькові)

     14. Відомість про результати технічного контролю:

------------------------------------------------------------------
|                   |Перевірено|Не перевірено|   Не відповідає   |
|                   |          |             |      вимогам      |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(а) гальмова       | -----    |  -----      |    -----          |
|система та її      | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|складники          | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(b) система випуску| -----    |  -----      |    -----          |
|                   | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|                   | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(c) вміст СН/      | -----    |  -----      |    -----          |
|димність випускних | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|газів дизельного   | -----    |  -----      |    -----          |
|двигуна            |          |             |                   |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(d) вміст СО       | -----    |  -----      |    -----          |
|(паливо: бензин,   | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|природний газ або  | -----    |  -----      |    -----          |
|зріджений нафтовий |          |             |                   |
|газ)               |          |             |                   |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(e) рульове        | -----    |  -----      |    -----          |
|керування та його  | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|складники          | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(f) зовнішні       | -----    |  -----      |    -----          |
|світлові прилади та| |   |    |  |   |      |    |   |          |
|сигналізації       | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(g) колеса/шини    | -----    |  -----      |    -----          |
|                   | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|                   | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(h) підвіска       | -----    |  -----      |    -----          |
|(видимі дефекти)   | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|                   | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(і) шасі (видимі   | -----    |  -----      |    -----          |
|дефекти)           | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|                   | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(j) переобладнання | -----    |  -----      |    -----          |
|                   | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|                   | -----    |  -----      |    -----          |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(k) інші недоліки  | -----    |  -----      |    -----          |
|(згідно з          | |   |    |  |   |      |    |   |          |
|підпунктом 31.4.7  | -----    |  -----      |    -----          |
|Правил дорожнього  |          |             |                   |
|руху, затверджених |          |             |                   |
|постановою Кабінету|          |             |                   |
|Міністрів України  |          |             |                   |
|від 10.10.2001     |          |             |                   |
|N 1306             |          |             |                   |
|(із змінами))      |          |             |                   |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(l) підтікання     |          |  -----      |    -----          |
|палива та/або оливи|          |  |   |      |    |   |          |
|                   |          |  -----      |    -----          |
------------------------------------------------------------------

     15. Результат контролю:

------------------------------------------------------------------
|-----                |-----                |-----               |
||   |- відповідає    ||   |- не відповідає ||   |- заборонено   |
|----- вимогам безпеки|----- вимогам безпеки|-----експлуатацію   |
|дорожнього руху      |дорожнього руху      |транспортного засобу|
|                     |                     |у зв'язку з небезпе-|
|                     |                     |кою його подальшої  |
|                     |                     |експлуатації        |
------------------------------------------------------------------

     16. Короткий опис несправностей______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

     17. Інспектор, який перевіряв________________________________
__________________________________________________________________
     (особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп)

     18. Копію Акта перевірки отримав:____________________________
__________________________________________________________________
             (підпис, П.І.Б. водія транспортного засобу)


Начальник Департаменту ДАІ МВС
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць
Аватар користувача
OFFroader
Основатель клуба
 
Повідомлення: 3233
З нами з: П'ят травня 13, 2005 16:16
Звідки: Киев, Лесной

Повідомлення Erema » Вів листопада 25, 2008 19:11

ну че им неймется :(
для простых людей делают западло :(
31512-Бродяга
Аватар користувача
Erema
Участник движения
 
Повідомлення: 262
З нами з: Нед жовтня 26, 2008 12:49
Звідки: Киев(академ городок) 80976267780

Повідомлення hellcat » Вів листопада 25, 2008 19:54

В пункт j (переобладнання) можно все что угодно вписать. А "підтікання оливи або палива" это жесть. Надеюсь они будут долго этот приказ принимать или будут лазейки в законе. За техосмотр им денег уже мало.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Erema » Вів листопада 25, 2008 20:03

да им за все денег мало.
за 6 дней говорили в новостях собрали 12 млн.гривень на штрафах!
31512-Бродяга
Аватар користувача
Erema
Участник движения
 
Повідомлення: 262
З нами з: Нед жовтня 26, 2008 12:49
Звідки: Киев(академ городок) 80976267780

Повідомлення Shurik » Вів листопада 25, 2008 20:07

Нашел на тюнинг клубе.

Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів

Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.

Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси і її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.

Тоесть силовой обвес и лебедка сюда не входит. И можно спокойно доказывать что

спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб,


Не приводит к
тобто зміна типу або марки (моделі),


А смещение центра тяжести и развесовки всеравно можно рассматривать только если она превышает какоето значение(посадка пассажира в автомобиль меняет ЦТ вообщето)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення hellcat » Вів листопада 25, 2008 20:59

Зато сюда входит установка ВУТ (можно наверное решить написав письмо на завод и получив ответ, а может и нельзя) или гидроблока от форда (не решить никак). А также лифтовка (можно сделать аккуратно, но не много). И за колеса будут дрючить. То что у меня сейчас обуто приведет прямиком на штрафплощадку.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Shurik » Вів листопада 25, 2008 21:20

То что у меня сейчас обуто приведет прямиком на штрафплощадку.

Даже ВЛ-30 не приведет.
Размер - соответствует.
Грузоподъемность соответствует
Остаточная высота протектора - соответствует.

На счет ВУТ то сам черт не разбертся когда их начали ставить.
Так что можно ставить без проблем.
Да и дисковые тормоза тоже - на хантерах то они стоят - поди разберись ставил их завод на 469 или нет. Да и есть такой пункт что контроль осущестляется без разборки узлов.

А для СО тестеров думаю стоит возить в доп бачке немного спирта и включать его на время тестирования.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення yuralev68 » Вів листопада 25, 2008 22:15

Ну козли вони.....скоро ми всі будемо юридично суперграмотні....
замість того, щоб просто їздити.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення muvic » Вів листопада 25, 2008 22:43

по этип правилам визуально может инспектор определить только высоту протектора и наличие повреждений на шинах, а также изменения в освещении

на все осатльное им необходимо будет только оборудование
при этом по госту, на который идет ссылка, на проверка тормозов должна производится на тех, которые до момента проверки минимум 30-40 минут не использовались, а на проверку отводится 20 минут
т.е. тормоза проверить они уже не смогут
проверка тонировки также должна производится в солнечную погоду, при определенной влажности и температуре, что при грядущей зиме нереально, и т.д. и т.п.
так практически по каждому пункту, и даже по СО и СН, проверка которых также должна производится в ясную погоду при определенной влажности

т.е. проверить инспектор может только то, что я выше писал
просто надо их давить этими самыми законами и гостами, на которые они ссылаются в своем приказе
дизель економить пальне, а не гроші
Аватар користувача
muvic
Участник движения
 
Повідомлення: 229
З нами з: Сер лютого 20, 2008 21:55
Звідки: Київ-Харків

Повідомлення rmoskal » Вів листопада 25, 2008 22:45

yuralev68 написав:Ну козли вони.....скоро ми всі будемо юридично суперграмотні....
замість того, щоб просто їздити.


Еще не факт что мы будем просто ездить...
Как мне кажется это их новая мулька на борьбу с кризисом и на обновление автопарка машин. Типа люди будут избавлятся от старья (а как иначе? если машина не пройдет никакой техосмотр по их правилам... а то что у машины появились нормальные тормоза к примеру - это их мало волнует), брать кредиты в банках и покупать новье... Денежный поток и товарооборот возрастет и все счастливы и довольны.

Да... В очередной раз убеждаюсь - Не ту страну назвали Гондурасом...
Аватар користувача
rmoskal
Член клуба
 
Повідомлення: 441
З нами з: Вів липня 24, 2007 10:26
Звідки: Сумы / Киев

Повідомлення muvic » Вів листопада 25, 2008 22:54

мы здесь обсуждали
и обсуждаем
http://www.autoclub.kharkov.ua/forum/vi ... =9&t=19190
поглядите, там есть что полезное
да и просто покопайтесь в юридическом салоне-много полезного по борьбе с гайцами
это не реклама ресурса, просто полезная инфа!!!
дизель економить пальне, а не гроші
Аватар користувача
muvic
Участник движения
 
Повідомлення: 229
З нами з: Сер лютого 20, 2008 21:55
Звідки: Київ-Харків

Re: Читаем новый НАКАЗ

Повідомлення Саид » Сер листопада 26, 2008 10:47

OFFroader написав: Про затвердження Порядку здійснення контролю
за технічним станом колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації




http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z1107-08

О! Так это и есть тот приказ, о котором мы вчера разговаривали в Академии.
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення Саид » Сер листопада 26, 2008 11:09

Вопрос к юристам.
В статье 35 Закону про дорожній рух в том числе указано:
Стаття 35. Державний технічний огляд транспортних засобів

Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, а
також причепи (напівпричепи) до них підлягають обов'язковому
державному технічному огляду в порядку, встановленому Кабінетом
Міністрів України. Перевірка технічного стану транспортних засобів
проводиться виключно акредитованими в установленому порядку
суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію.

Именно так. А не
Перевірка технічного стану під час державного технічного огляду транспортних засобів проводиться виключно акредитованими в установленому порядку суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію.

Является ли это поводом для спора с ДАИ по поводу правомерности их действий? Речь идет о верховенстве Закона над ведомственным Приказом.
P.S. Всё выделено мной.
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення Olexa » Сер листопада 26, 2008 12:24

hellcat написав:Зато сюда входит установка ВУТ

Если производителем ВУТ он предназначен для установки на твою машину, то, насколько я понимаю, этого достаточно.

Ну, с ABS от Ford’а, конечно, всё понятно: он не предназначен для установки на УАЗ ни УАЗом, ни Ford’ом.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення hellcat » Сер листопада 26, 2008 12:46

ВУТ начали ставить в 1988 (у меня 1985), по-моему вместе с ним ставят колдун (у меня его нет). В принципе, если не знать этого, то мой ВУТ выглядит как родной.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Далі

Повернутись до Правовая Помощь

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість