Давненько тут не був. Понаписували))))
Щодо юристів: Без коментарів))))))) Сам практикуючий юрист))))) Єгору ну просто +5))))
Я дам декілька тез зі своєї практики.
1. В поясненнях пишіть завжди (навіть якщо 100% винуватий!!!) "не згоден" :
За наявності пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, щодо незгоди зі скоєнням правопорушення, суб’єкт владних повноважень повинен, використовуючи свої повноваження зібрати докази які б підтвердили обставини викладені у протоколі про адміністративне правопорушення та спростували свідчення позивача. До того ж, слід вказати, що відповідно до ст. 71 ч. 2 КАС України, обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
2. В шапці протоколу інспектори пишуть завжди скороченно:
А відповідно до п.п. 2.6 «Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення» затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України № 185 від 22 лютого 2001 р. при складанні протоколу указується посада, повне найменування органу внутрішніх справ, спеціальне звання особи, яка склала протокол. Замість цього в протоколі, як і в постанові за звичай набір літер і абревіатур значення яких відомо лише інспектору.
3. Стосовно 10 днів:
Слід зазначити, що постанова про адміністративне правопорушення винесена у відношенні мене є актом індивідуальної дії, правовідносини по оскарженню зазначеної постанови розглядаються в порядку провадження Кодексу адміністративного судочинства України згідно ч.1 ст. 17 КАС України, внаслідок ч. 2 ст. 99 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який, якщо не встановлене інше обчислюється з дня, коли особа дізналась, або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Виходячи з вищенаведеного строк для оскарження акту індивідуальної дії мною не порушено.
4. Стосовно приладів:
Відповідно до вимог розділу 20 наказу МВС України від 27.03.2009 року № 111, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 року за № 576/16592 працівникам Державтоінспекції МВС забороняється застосовування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані в Україні та які не пройшли метрологічної перевірки або мають свідоцтво про таку перевірку, термін дії якого минув. Згідно до ст.ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки та ці данні повинні бути наведені в матеріалах справи про адміністративне правопорушення.
Поки досить.))))) Що не зрозуміло питайте! Якщо зможу надам он-лайн допомогу. Мені самому цікаві навіть "мертві" випадки))))
P.S. Не реклама, а для скептиків!!!! Я і моя колега по "адмінкам" працюємо "за фактом". А саме, берем гроші (в середньому 100 грн.) тільки у разі задоволення позовних вимог клієнта. При цьому даємо на руки повністю готовий для подачи до суду пакет документів. Так що не треба усіх юристів міряти однією лінійкою.