Саид написав:Лень все квотить...
Про машины. Виноват, в случае ДТП, будет водитель В. Як такий, що не обрав безпечну швидкість або дистанцію. Точка.
Формально за українськими (!) ПДР, так. Але відтусність тонування на задньому склі, яка чомусь не дійшла до українських нормативних документів слідом за верхнім стоп сигналом, здатна зменшити кількість ситуацій, коли взагалі виникатиме питання, чи винен в чомусь водій автомобіля В.
Саид написав:+ опять же напомню о существовании разных по высоте машин: водитель УАЗа жлоб с точки зрения водителя Ланоса? Ведь ему, водителю Ланоса, все равно ничего впереди УАЗа видно не будет, даже если УАЗ будет кабриолетом...
Якщо він обрав УАЗ, щоб їздити там, де він міг їздити б і Ланосом, і лише для того, щоб бачити через дахи Ланосів, то, в принципі, так. Але частіше людина вибирає УАЗ тому, що в неї є якісь специфічні вимоги до авто, які Ланос не задовольняє. Те ж стосується тролейбусів та вантажівок.
Саид написав:Про ГОСТы. Каким образом ГОСТ о степени затемнения стекол касается ГОСТа о верхнем стоп-сигнале?
Тим, що верхній стоп сигнал має мало сенсу за відсутности заборони тонування заднього скла.
Саид написав:Кстати, как-нибудь покажу, как выглядит верхний стоп-синал через тонированое заднее окно.
Верхній стоп сигнал машини, яка їде перед машиною з тонованим заднім склом, вдень? Покажи.
Саид написав:Olexa написав:В той раз я висловився за порушення вимог у межах, в яких це не карається (як я хибно думав), і не спричиняє погіршення безпеки чи зручности дорожнього руху, а цього разу я висловився проти діянь, що можуть і не бути порушеннями формально, але спричиняють погіршення безпеки та зручности дорожнього руху. Ситуації, взагалі-то, протилежні.
Опять не так. Кто и кому давал право лично решать, какое нарушение способствует ухудшению безопасности и удобства дорожного движения, а какое - нет?
Логіка. На підставі повних даних про обстановку та розуміння аспектів (що стосується обмежень швидкости). Та сама, за якою водій зобов'язаний вибирати безпечну швидкість, не залежно від того, чи дозволяють знаки більшу швидкість.
Доречі, якщо я не помиляюсь, ті обмеження 40 вже познімали?
Взагалі, стосовно обмежень швидкости я вважаю правильнішим добиватися встановлення адекватних обмежень, посилаючись на нормативниі документи, що визначають безпечну швидкість (в залежности від радіусів на площині та у вертикальному профілі, наявности перехресть, переходів тощо), а не грати в гру "ми вам встановлюємо неадекватні обмеження, але дозволяємо їх порушувати, але коли захочемо, маємо вас, як хочемо". Це було б прозоро та цивілізовано.
Саид написав:Напоминает про "немножко беременная"... (с)
А мені це нагадує "За командою "Відбій" настає темна пора доби".
Саид написав:Olexa написав:Я вважаю щільне тонування вікон жлобством. IMHO (на випадок, якщо "я вважаю" не достатньо).
Я не вважаю автоматично жлобами всіх, хто вдається до тонування вікон.
Знаешь, этих двух фраз было бы вполне достаточно вместо гневного опуса на тему "криво припаркованное жлобье на тонированных "в ноль" тачках"...
Не хочу ничего писать про "мир - это полутона"... и про "терпимее относиться"...
Якщо торкнути клапан, під яким накопичився великий тиск, може вийти багато пари. Так і вийшло.
Саид написав:Но я бы не стал называть людей тупыми наглыми жлобами за то, что они не хотят добавить мне уюта на дороге, хотя и не обязаны.
Мова йшла про випадок, коли людина порушує а) правила стоянки б) вимоги до прозорости вікон (принаймні, частково). Тобто, про випадок, коли вона таки
зобов'язана.
Саид написав:При этом я помню, что ни у кого не возникнет мысли провести аналогию между словами "Саид" и "идеал"...
Как в жизни, так и на дороге. Хоть я и стараюсь...
Хотя... было несколько случаев, когда я просто должен был как минимум кастрировать "соседей" по дороге. Не сделал. О чем, собственно, до сих пор иногда жалею.
Потом расскажу.
Відповідь злом на зло примножує зло. Вчинивши над неправою людиною ще більшу неправоту її можна переламати, але не виправити. Вона використає вчинену над нею неправоту, щоб виправдати перед своєю совістю ще більшу неправоту, яку вона чинитиме далі.