Продаю ланцюги колісні для коліс 32-34 дюйма

Объявления о не единичных или регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Совет Клуба

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар не одиничних (масових) екземплярів товарів та послуг, або на регулярних засадах.

Без узгодження з Радою Клубу дозволяється публікувати лише ті оголошення, що стосуються позашляховиків, їх запасних частин, додаткового обладнання та спорядження, а також товарів для туризму. Всі інші оголошення можуть бути розміщені лише на комерційній основі, за попереднім узгодженням з Радою Клубу.
Оголошення, які не відповідатимуть правилам розділу, будуть видалені.

Для кожної з принципово відмінних груп товарів чи послуг кожного продавця/покупця, що він продає, купує, міняє, дарує або приймає в дар, може бути створено не більше однієї теми.

Назва теми повинна починатися словами "Продаю", "Купую", "Міняю", "Дарую" або "Приймаю в дар".

Суворо забороняється піднімати теми неінформативними та несуттєвими повідомленнями. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Тему може бути прикріплено на початку розділу за умови надання членам Українського УАЗ Клубу фіксованої персональної знижки від прайсових цін продавця. Знижка членам Клубу не вважається наданою, якщо автором теми не були опубліковані ціни на товари/послуги.

При втраті темою актуальности необхідно закрити її за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Для публікації оголошень про одиничні не регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Частные объявления

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи

Продаю ланцюги колісні для коліс 32-34 дюйма

Повідомлення Bobikus » Пон лютого 06, 2012 14:53

Налагодили випуск колісних ланцюгів. У виробництві використовуються високоміцні сталеві голладські ланцюги та польські боковинки, що мають високий показник розриву. Також у процесі тестування було придумано форму замка для змоги вдягати на різні розміри коліс. Використовується професійна зварка з заводу.

Тип візерунка - драбинка, соту не робимо з причини меншої надійності конструкції (при розриві одного кільця візерунка використання ланцюга маломожливе, намотується на мости, ступиці ітп), сота більш оправдана на малих колесах або низькопрофільній неширокій гумі. У випадку розриву драбинки всі мінуси зводяться до ударів розірваної ланки в підкрильник і це лише на швидкості понад 30 кмг.

Товщини ланки ланцюга - 6 мм.

Вага - в залежності від розміру, точно не скажу, треба важити, точно стане відомо при відправці.

Ціна комплекту (2шт) - 1000 грн без врахування вартості доставки до клієнта. В наявності є 2 комплекти, при потребі більшої буде виготовлено під замовлення (до 10 днів).

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення дмитрий мдс » Чет лютого 09, 2012 8:50

Орест, дороговато, вот этот брал в магазине (Турецкий) за 720грв:
Зображення
Зображення
... и нет задач не выполнимых, а есть десантные войска ... 0504840272
Аватар користувача
дмитрий мдс
Участник движения
 
Повідомлення: 488
З нами з: Вів березня 08, 2011 9:45
Звідки: Запорожье

Повідомлення Bobikus » Чет лютого 09, 2012 10:54

Діма, якщо коротко, то бачу тут різні речі для різних застосувань з однією назвою :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Экспедиция » Сер лютого 22, 2012 20:42

Братьям во мрак погруженным , не откажите в светоче жизни.....
Пригляделся - они действительно разные , а в чём феншуй?.... У вас они цельные , а у Дмитрия на крючках..... И?....
ПС 1000гр -как то заставляет задуматься , всё таки...
Цель-доехать
Задача-не сломаться
Мечта-вернуться
Аватар користувача
Экспедиция
Член клуба
 
Повідомлення: 389
З нами з: П'ят листопада 25, 2011 19:18
Звідки: КИЕВ . СОЛОМЕНКА

Повідомлення Shurik » Сер лютого 22, 2012 21:44

Цепи неплохо показали себя на ледяных склонах, в комплекте с мадовой резиной. Помнится при штурме Руны в некоторые годы они были просто необходимостью. Обычные рвались очень быстро.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Экспедиция » Сер лютого 22, 2012 23:09

Улыбнуло . вспомнился анекдот про суровых сибирских мужиков и новую японскую пилу
Цель-доехать
Задача-не сломаться
Мечта-вернуться
Аватар користувача
Экспедиция
Член клуба
 
Повідомлення: 389
З нами з: П'ят листопада 25, 2011 19:18
Звідки: КИЕВ . СОЛОМЕНКА

Повідомлення Shurik » Чет лютого 23, 2012 2:38

Улыбнуло . вспомнился анекдот про суровых сибирских мужиков и новую японскую пилу


Ну бывало и такое что приходилось вниз лебедится.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Чет лютого 23, 2012 13:08

Экспедиция написав:Братьям во мрак погруженным , не откажите в светоче жизни.....
Пригляделся - они действительно разные , а в чём феншуй?.... У вас они цельные , а у Дмитрия на крючках..... И?....
ПС 1000гр -как то заставляет задуматься , всё таки...


Якщо коротко - на моїх можна буксувати у снігу і болоті, на Дмитрових ні, гачки в момент розгинаються. Навіть якщо їх запаяти, порветься "турецький" ланцюг. Можливо це може виглядати дурницею, але якщо не врахувати, що ланцюги потрібні саме тоді, коли машина починає буксувати.

Додам, що мої виготовлялися на основі повної копії та за рекомендаціями майстра, що виготовляє ланцюги для машин у Славському - столиці УАЗів України. Там такі ланцюги ходять день у день по 2-3 сезони. Це понад тисячу км дорогами з глибоким снігом та болотом не знімаючи ланцюгів. Такого навантаження не витримують навіть австрійські та німецькі оригінали по 500-600 доларів за комплект.

P.S. Це не означає, що Дмитровий ланцюг поганий. Його можна використовувати у плавній їзді по асфальті, вкритому льодом чи вкатаним снігом. Так би мовити, у нього експедиційний, у мене позашляховий.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Экспедиция » Вів лютого 28, 2012 1:06

Как говориться запас (прочности) карман не тянет.Тем более не в кармане же их носить собственно, однако...
ПС Ах как много милых сердцу всяких разных приятных полезностей в машину...
Цель-доехать
Задача-не сломаться
Мечта-вернуться
Аватар користувача
Экспедиция
Член клуба
 
Повідомлення: 389
З нами з: П'ят листопада 25, 2011 19:18
Звідки: КИЕВ . СОЛОМЕНКА


Повернутись до Коммерческие Объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість