farbota написав:я с вами полностью согласен, и не собираось вам перечить, но)
1. Длинну стропа каждый может заказать себе сам (мы их изготовляем, и готовы шить под заказ без поднятия цены).
Для ривкового стропа справа не в довжині у метрах, а в видовженні без руйнування у відсотках та його рівномірності відносно навантаження.
farbota написав:2. Каждый строп проходит испытание на прочность перед тем как попадает к клиенту (на специальном, атестированном по гос.стандарту стенде)
3 Коэффициент нагрузки нашей продукции 1,5/1 минимум - стандартный ремень, и 5/1 минимум - усиленный буксировочный строп, которые я вам предлагаю(т.е. если заявленная нагрузка 10 тон, то разрыв происходит на 50 тонах)
4. Растяжение происходит равномерно
На
відео протягом 3 секунд сила наростає плавно до 500 кг, потім чується "трісь" і протягом 5 секунд строп видовжується без наростання сили, далі протягом 19 секунд сила наростає плавно до 4850 кг, на яких строп рветься. На крайньому етапі потріскування починається за 3 секунди на 1400 кг і поступово наростає, збільшуючи швидкість наростання на 3700 кг.
Тобто, цей строп розтягується без руйнуванням лише до 500 кг, або 10% свого критичного навантаження. Це не ривковий строп, однозначно.
Додайте ще, що ривки при буксируванні це не штатне явище, а результат помилок водіїв, та й саме буксирування явище не часте. На бездоріжжі ж ривки є основним способом використання ривкового стропа, і ривковий строп на позашляховику застосовується набагато частіше, ніж буксирувальний на звичайній машині. Як буксирувальний цей строп, схоже, гарний, але позиціювати його для витягування машин на бездоріжжі не вірно.
Для бездоріжжя можна було би використовувати подібні стропи в якості корозахисних при користуванні лебідкою, та подвжувачів лебідки (якій потрібен якраз статичний трос або строп), якби руйнування не починалося на 10% критичного навантаження.
Зверніть увагу, що при випробуванні строп порвався на огині кільця гаку. Радіус та форма цього огину виявилися найслабшим місцем. Петля стропа на випробуванні була обшита, на зображеннях в
каталозі продукції петлі не обшиті. Можливо, для стропів, розрахованих на більше зусилля, варто подумати про використання гаків з пальцем замість кільця (наскільки я розумію, на кільці навантаження розподіляється не рівномірно по ширині стропа), причому в залежності від розрахункового навантаження вибирати гаки з пальцями відповідного діаметра. Обшивку петель, ймовірно, варто робити товстою (для збільшення радіусу огину), але еластичною, щоби вона сама не починала рватися ззовні.
Ще одне особисте спостереження. Водії часто не вміють робити буксирування. В результаті чого буксирована машина наїжджає колесом на буксирувальний строп/трос, буксирна машина вириває його з-під колеса, і строп/трос руйнується від тертя об асфальт під колесом буксированої машини. Також водії іноді роблять ривки, що теж руйнує трос (як ми побачили на відео). Можливо, варто на упаковках з буксирними стропами/тросами писати просту інструкцію з буксирування для водіїв: Строп/трос не повинен сильно провисати. Для цього при гальмуванні водій буксирної машини повинен натискати гальма злегка, даючи стоп-сигналами сигнал водієві буксированої машини, а водій буксированої машини повинен своїми гальмами зупиняти і свою машину, і буксирну, забезпечуючи, щоби строп/трос сильно не провисав. Водій буксирної машини при розрахунку дистанції руху та місця початку гальмування повинен враховувати продуктивність гальм буксированої машини, особливо якщо в ній вимкнений двигун, і підсилювач гальм не працює. При рушанні водій буксирної машини повинен впевнитися, що строп/трос не провис сильно, а якщо провис, то спочатку повільно натягнути його, і лише після цього починати розгін. Ні в якому разі не допускається потрапляння стропа/троса під колеса буксированої машини! Статичний буксирувальний трос/строп не призначений для витягування загрузлих машин з розгону! Порушення цих правил може призвести до пошкодження буксирувального стропа/троса, відривання буксирних пристроїв машин, пошкодження машин обірваним тросом або відірваними буксирувальними пристроями, та травмування людей відірваними буксирувальними пристроями, стропом/тросом та розбитим склом.
Про травмування людей це не перебільшення. На бездоріжжі відірваний трос з гаком може пробивати машину через вікна навиліт, або розбивати бічні вікна. Приклади з фото можна знайти в Інтернеті. На бездоріжжі при екстремальному висмикуванні вперед навіть радять відкривати капот висмикуваної машини.