Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Объявления о не единичных или регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Совет Клуба

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар не одиничних (масових) екземплярів товарів та послуг, або на регулярних засадах.

Без узгодження з Радою Клубу дозволяється публікувати лише ті оголошення, що стосуються позашляховиків, їх запасних частин, додаткового обладнання та спорядження, а також товарів для туризму. Всі інші оголошення можуть бути розміщені лише на комерційній основі, за попереднім узгодженням з Радою Клубу.
Оголошення, які не відповідатимуть правилам розділу, будуть видалені.

Для кожної з принципово відмінних груп товарів чи послуг кожного продавця/покупця, що він продає, купує, міняє, дарує або приймає в дар, може бути створено не більше однієї теми.

Назва теми повинна починатися словами "Продаю", "Купую", "Міняю", "Дарую" або "Приймаю в дар".

Суворо забороняється піднімати теми неінформативними та несуттєвими повідомленнями. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Тему може бути прикріплено на початку розділу за умови надання членам Українського УАЗ Клубу фіксованої персональної знижки від прайсових цін продавця. Знижка членам Клубу не вважається наданою, якщо автором теми не були опубліковані ціни на товари/послуги.

При втраті темою актуальности необхідно закрити її за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Для публікації оголошень про одиничні не регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Частные объявления

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи

Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » П'ят квітня 05, 2013 13:08

Преимущества буксировочных ремней производства http://www.takelag.com.ua :
1. Высокое качество
2. Полное соответствие заявленной и разрывной нагрузки.
3. Широкий ассортимент (от ремней для легковых авто до ремней для грузовиков полной массой более 50 тонн.)
4. Полное соответствие ПДД Украины (длина, наличие сигнальных флажков со светоотражающими полосами + бонус – Мешок для хранения ремня.)
5. Приемлемая, честная цена.
Более подробную информацию о буксировочных ремнях Вы можете получить перейдя по ссылке на наш официальный сайт: http://www.takelag.com.ua/strap.php
Также рекомендуем просмотреть видео испытания обычных ремней и ремня нашего производства (ссылка на видео:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y1fFscrVYE)


Для форумчан:
1. действуют скидки на постоянной основе!!!
2. возможность изготовления любых буксировочных приспособлений(ремень, тросс, цепь) по индивидуальным параметрам!!!
3. Для настоящих любителей offroad, имеется огромный список Такелажа(шаклы, Ремни, тросы, цепи, крюки....) !!!
Как с нами связаться:
(056)404-49-02,
E-mail: turnak@takelag.com.ua
Приєднані файли
IMGP1379__.jpg
Востаннє редагувалось farbota в Сер квітня 17, 2013 15:04, всього редагувалось 1 раз.
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Olexa » П'ят квітня 05, 2013 15:33

farbota написав:3. Для настоящих любителей offroad, имеется огромный список Такелажа(шаклы, Ремни, тросы, цепи, крюки....) !!!

Для справжніх любителів offroad? А що, в вас є динамічні стропи та троси?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » П'ят квітня 05, 2013 15:55

Наши ремни шьются из такелажной грузоподъемной ленты, которая как раз и применяется при пошиве динами ческих стропов, вот только разрывное усилие у нашей ленты значительно выше (Строп грузоподъемный)!!! динамическое растягивание при критической нагрузке 10%, при Стандартной 3-7%(в зависимости от первоначального усилия). Все данные указанные мной, получены после проведения динамических на атестованном стенде(цифры взяты не из моего больного воображения).)))
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Student » П'ят квітня 05, 2013 16:13

Я почему-то был уверен, что такелажные грузоподъемные стропы не тянуться, почти.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3785
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » П'ят квітня 05, 2013 16:35

Тянутся!
Есть несколько типов ленты, которые разнятся между собой эластичными свойствами. Например лента для стяжных ремней растягивается всего до 5% при разрушении(чтоб груз который закреплен ремнем не ерзал из за растягивания).
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Olexa » П'ят квітня 05, 2013 17:26

farbota написав:Наши ремни шьются из такелажной грузоподъемной ленты, которая как раз и применяется при пошиве динами ческих стропов, вот только разрывное усилие у нашей ленты значительно выше (Строп грузоподъемный)!!! динамическое растягивание при критической нагрузке 10%, при Стандартной 3-7%(в зависимости от первоначального усилия).

Зрозуміло, дякую. Я просто думав, що буксирувальним стропам/тросам динамічність протипоказана, щоби уникати розгойдування. Хоча 100% статичність, мабуть, теж протипоказана, бо рушити буксирувану машину плавно при не натягненій стропі/тросі без ривка може бути не тривіально (потрібно приділяти цьому особливу увагу), а при ривку щось може порватися/деформуватися.

Динамічні ривкові стропи ARB та Pro Comp, популярні серед любителів позашляхової їзди, тягнуться стандартно на 20%. При висмикуванні загрузлої машини це дуже важливо, оскільки при статичній стропі/тросі машина, що висмикує, сама швидко зривається в юз, а при динамічній сила опору нарощується поступово, та ще й додається до сили, з якою тягне машина. І вони дозволяють смикати з розгону.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Bobikus » П'ят квітня 05, 2013 19:36

Імхо 3-7% це не показник, що дозволяє назвати стропу динамічною. Будь-яка "статична" стропа, навіть сталева, має декілька відсотків розтягування, це викликано типом плетення і еластичністю матеріалу. Але цього недостатньо для висмикування техніки, тут потрібно 15-30% робочого розтягування (не критичного, бо критичне це вже грань розриву) і довжину 6 і більше метрів. За інших умов недостатня динамічність мое стати небезпечною, всі тут розуміють чим. Тому я би пропонував називати динамічними стропи, що мають коефіцієнт розтягування від 15 і більше відсотків (мінімум 1 метр на 7,5 метрів довжини стропи), і досягаються вони в амплітуді навантаження після 1 тонни. Бо деякі будівельні стропи розтягуються при невеличкому навантаженні (50-100 кг) або навпаки при критичному, що взагалі не доречно для оффроуду.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » П'ят квітня 05, 2013 22:40

я с вами полностью согласен, и не собираось вам перечить, но)
1. Длинну стропа каждый может заказать себе сам (мы их изготовляем, и готовы шить под заказ без поднятия цены).
2. Каждый строп проходит испытание на прочность перед тем как попадает к клиенту (на специальном, атестированном по гос.стандарту стенде)
3 Коэффициент нагрузки нашей продукции 1,5/1 минимум - стандартный ремень, и 5/1 минимум - усиленный буксировочный строп, которые я вам предлагаю(т.е. если заявленная нагрузка 10 тон, то разрыв происходит на 50 тонах)
4. Растяжение происходит равномерно
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Olexa » Суб квітня 06, 2013 12:17

farbota написав:я с вами полностью согласен, и не собираось вам перечить, но)
1. Длинну стропа каждый может заказать себе сам (мы их изготовляем, и готовы шить под заказ без поднятия цены).

Для ривкового стропа справа не в довжині у метрах, а в видовженні без руйнування у відсотках та його рівномірності відносно навантаження.

farbota написав:2. Каждый строп проходит испытание на прочность перед тем как попадает к клиенту (на специальном, атестированном по гос.стандарту стенде)
3 Коэффициент нагрузки нашей продукции 1,5/1 минимум - стандартный ремень, и 5/1 минимум - усиленный буксировочный строп, которые я вам предлагаю(т.е. если заявленная нагрузка 10 тон, то разрыв происходит на 50 тонах)
4. Растяжение происходит равномерно

На відео протягом 3 секунд сила наростає плавно до 500 кг, потім чується "трісь" і протягом 5 секунд строп видовжується без наростання сили, далі протягом 19 секунд сила наростає плавно до 4850 кг, на яких строп рветься. На крайньому етапі потріскування починається за 3 секунди на 1400 кг і поступово наростає, збільшуючи швидкість наростання на 3700 кг.

Тобто, цей строп розтягується без руйнуванням лише до 500 кг, або 10% свого критичного навантаження. Це не ривковий строп, однозначно.

Додайте ще, що ривки при буксируванні це не штатне явище, а результат помилок водіїв, та й саме буксирування явище не часте. На бездоріжжі ж ривки є основним способом використання ривкового стропа, і ривковий строп на позашляховику застосовується набагато частіше, ніж буксирувальний на звичайній машині. Як буксирувальний цей строп, схоже, гарний, але позиціювати його для витягування машин на бездоріжжі не вірно.

Для бездоріжжя можна було би використовувати подібні стропи в якості корозахисних при користуванні лебідкою, та подвжувачів лебідки (якій потрібен якраз статичний трос або строп), якби руйнування не починалося на 10% критичного навантаження.

Зверніть увагу, що при випробуванні строп порвався на огині кільця гаку. Радіус та форма цього огину виявилися найслабшим місцем. Петля стропа на випробуванні була обшита, на зображеннях в каталозі продукції петлі не обшиті. Можливо, для стропів, розрахованих на більше зусилля, варто подумати про використання гаків з пальцем замість кільця (наскільки я розумію, на кільці навантаження розподіляється не рівномірно по ширині стропа), причому в залежності від розрахункового навантаження вибирати гаки з пальцями відповідного діаметра. Обшивку петель, ймовірно, варто робити товстою (для збільшення радіусу огину), але еластичною, щоби вона сама не починала рватися ззовні.

Ще одне особисте спостереження. Водії часто не вміють робити буксирування. В результаті чого буксирована машина наїжджає колесом на буксирувальний строп/трос, буксирна машина вириває його з-під колеса, і строп/трос руйнується від тертя об асфальт під колесом буксированої машини. Також водії іноді роблять ривки, що теж руйнує трос (як ми побачили на відео). Можливо, варто на упаковках з буксирними стропами/тросами писати просту інструкцію з буксирування для водіїв: Строп/трос не повинен сильно провисати. Для цього при гальмуванні водій буксирної машини повинен натискати гальма злегка, даючи стоп-сигналами сигнал водієві буксированої машини, а водій буксированої машини повинен своїми гальмами зупиняти і свою машину, і буксирну, забезпечуючи, щоби строп/трос сильно не провисав. Водій буксирної машини при розрахунку дистанції руху та місця початку гальмування повинен враховувати продуктивність гальм буксированої машини, особливо якщо в ній вимкнений двигун, і підсилювач гальм не працює. При рушанні водій буксирної машини повинен впевнитися, що строп/трос не провис сильно, а якщо провис, то спочатку повільно натягнути його, і лише після цього починати розгін. Ні в якому разі не допускається потрапляння стропа/троса під колеса буксированої машини! Статичний буксирувальний трос/строп не призначений для витягування загрузлих машин з розгону! Порушення цих правил може призвести до пошкодження буксирувального стропа/троса, відривання буксирних пристроїв машин, пошкодження машин обірваним тросом або відірваними буксирувальними пристроями, та травмування людей відірваними буксирувальними пристроями, стропом/тросом та розбитим склом.

Про травмування людей це не перебільшення. На бездоріжжі відірваний трос з гаком може пробивати машину через вікна навиліт, або розбивати бічні вікна. Приклади з фото можна знайти в Інтернеті. На бездоріжжі при екстремальному висмикуванні вперед навіть радять відкривати капот висмикуваної машини.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Bobikus » Суб квітня 06, 2013 13:21

farbota написав:3 Коэффициент нагрузки нашей продукции 1,5/1 минимум - стандартный ремень, и 5/1 минимум - усиленный буксировочный строп, которые я вам предлагаю(т.е. если заявленная нагрузка 10 тон, то разрыв происходит на 50 тонах)

Це звичайний стандарт для нашої країни, якби не такі показники, продукція би вважалася бракованою і не могла б продаватися ;)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » Суб квітня 06, 2013 13:40

Cпасибо за совет, обязательно учтем.
А что касается опасности, то я думаю что динамический стров во время разрушения значительно опаснее!
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Olexa » Суб квітня 06, 2013 15:02

farbota написав:А что касается опасности, то я думаю что динамический стров во время разрушения значительно опаснее!

От тільки якщо строп динамічний, то найслабшою ланкою може бути вже не він, а залізо. Якщо не пошкоджувати строп вириванням з-під колеса тощо.

Доречі, щоби наслідки при обривах були не сильно страшні, використовуються гасники троса, що кріпляться (з чимось важким всередині) посередині стропа/троса.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » Пон квітня 08, 2013 9:39

Olexa, я вам предлагаю в качестве эксперимента получить БЕЗВОЗМЭЗДНО(прям как сова в мультике)) один из самых простых наших ремней.(на испытание). Как раз будет возможность вам увидеть его воочию, ну и проверить в действии.
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення Dimoon » Сер квітня 10, 2013 9:54

Как человек, работающий с грузоподъемными кранами и соответственно имеющий дело с эксплуатацией грузозахватных приспособлений, а так-же текстильных строп в частности, отмечу, что производитель строп farbota просто не представляет себе принцип работы настоящей "джиперской" :D динамической стропы. Почему? Потому-что при использовании строп для поднятия груза растяжение ее на 20% не просто не нужно, но и опасно!
Так-что никак нельзя рассматривать применение обыкновенной г/п стропы в качестве динамической.
С другой стороны их вполне можно использовать в качестве "корозащитных" строп, удлинителей и т.п. Так как грузоподъемные стропы изготавливаются по определенным ГОСТам и с определенным ГОСТом запасом прочности. Так-же должны комплектоваться паспортом.
Аватар користувача
Dimoon
Участник форума
 
Повідомлення: 152
З нами з: Вів липня 13, 2010 14:41
Звідки: г. Киев, Севастопольская площадь))) (19,10,1973)

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

Повідомлення farbota » Сер квітня 10, 2013 11:02

Не вижу препятствий))))))))
farbota
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: П'ят квітня 05, 2013 12:56
Машина: УАЗ 469

Далі

Повернутись до Коммерческие Объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість