Продам новые дизельные двигатели для УАЗ

Объявления о не единичных или регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Совет Клуба

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар не одиничних (масових) екземплярів товарів та послуг, або на регулярних засадах.

Без узгодження з Радою Клубу дозволяється публікувати лише ті оголошення, що стосуються позашляховиків, їх запасних частин, додаткового обладнання та спорядження, а також товарів для туризму. Всі інші оголошення можуть бути розміщені лише на комерційній основі, за попереднім узгодженням з Радою Клубу.
Оголошення, які не відповідатимуть правилам розділу, будуть видалені.

Для кожної з принципово відмінних груп товарів чи послуг кожного продавця/покупця, що він продає, купує, міняє, дарує або приймає в дар, може бути створено не більше однієї теми.

Назва теми повинна починатися словами "Продаю", "Купую", "Міняю", "Дарую" або "Приймаю в дар".

Суворо забороняється піднімати теми неінформативними та несуттєвими повідомленнями. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Тему може бути прикріплено на початку розділу за умови надання членам Українського УАЗ Клубу фіксованої персональної знижки від прайсових цін продавця. Знижка членам Клубу не вважається наданою, якщо автором теми не були опубліковані ціни на товари/послуги.

При втраті темою актуальности необхідно закрити її за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Для публікації оголошень про одиничні не регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Частные объявления

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи

Повідомлення MudMax » Чет листопада 11, 2010 20:50

Так последний абзац не противоречит тому, что я говорю. "какой бы мощностью ни обладал двигатель, а способность разгонять автомобиль и «вытаскивать» его на подъем полностью возложена на крутящий момент."
Правильно, потому что мощность зависит и от крутящего момента также (см. формулу). Но если крутящий момент будет одинаковым, то быстрее будет разгоняться автомобиль с большей мощностью. Поэтому правильней будет сказать, что за набор скорости отвечает в большей степени мощность, а не крутящий момент.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Faw » Чет листопада 11, 2010 21:18

Перейдем к примеру в предложенном случае крутящий одинаков мощность больше разгон будет у кого мощность больше. Но если взять два одинаковых автомобиля у одного крутящий момент больше а лошадей скажем на 30 меньше то тут уже будет преимущество за тем у которого крутящий боьше. Поэтому и полуается что если крутящий больше значит и разгон будет больше. А больше разность в лошадях ві ненайдете потому как с ростом лошадей будет и рости крутящий. Но тут есть еще один фокус для предложенного вами примера если добавить в каком диапазоне он находится если к примеру диапазон выше у двигателя с большей мощностью скажем 300\5700 а у менее мощного 300/2500 то тут однозначно начальный рывок будет за маломощным но с более низким крутящим моментом ну а потом более мощный наверстает. Что можете возразить
Не знаешь, что найдешь, что потеряешь
Аватар користувача
Faw
Участник движения
 
Повідомлення: 279
З нами з: П'ят травня 30, 2008 11:26
Звідки: Киев

Повідомлення Shurik » Чет листопада 11, 2010 21:51

Правильно, потому что мощность зависит и от крутящего момента также (см. формулу). Но если крутящий момент будет одинаковым, то быстрее будет разгоняться автомобиль с большей мощностью. Поэтому правильней будет сказать, что за набор скорости отвечает в большей степени мощность, а не крутящий момент.


Еслий крутящий одинаковый, то разгонятся одинаковые машины будут одинаково. В таком случае более мощный мотор имеет просто большие обороты, но чтоб до них дойти нужно время, а пока машина не набрала скорость мотор не раскрутится до этих самых больших оборотов.

Ну это я конечно утрирую - на самом деле там все определяется кривой крутящий момент/обороты, которая и у одинаковых двигателей то не всегда одинаковая.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » П'ят листопада 12, 2010 0:20

Чим перекидуватися купами припущень і натягнень, краще розглянути криві залежности крутного моменту від обертів для двигунів, що розглядаються.

А також оцінити, наскільки цей стрітрейсерський двигун розрахований на тривалу роботу на низьких обертах, і чи не доводитиметься потім спихувати на "наших придурков с гаража".
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Shurik » П'ят листопада 12, 2010 2:13

Так ніби Марчук Вадім такий поставив. Правда в нього я так розумію всьо буде працьювати, але можемо почекати результатів
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Дима » П'ят листопада 12, 2010 10:39

8) что магу сказать по этому мотору на УАЗЕКЕ. 8)
:roll: мотор такова типа и Уазик, созданы друг для друга, при таком исполнении, и динамика, и скорость по трассе, и грязевые ванны на бездоре, а самое интересное экономия топлива при нагрузках по бездору., если сравнивать с мотором от УАЗА.. :roll: :wink: 8)
Танки грязи не боятся!
Дима
Участник движения
 
Повідомлення: 241
З нами з: Суб грудня 17, 2005 20:20
Звідки: Киев

Повідомлення ЯНКИ » П'ят листопада 12, 2010 12:48

(с) кони, люди - всё смешалось :)
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Shustov » П'ят листопада 12, 2010 13:26

Читаю и ЧТо-То мне аж страшно стало. Не от одной легковой машины двигло не будет подходить для уаза. Лошадиные силы, крутящий момент, динамика разгона....шумахеры, Вы что сбесились???
Вот Вам пример. Покатуха в карпатах с Толстяком из Рахова. У Толстякя патруль 4.2 дизель атмосферник, я еду в экипаже Паджеро Вагон 3.2турбодизель. По мощности патруль 115, а вагон 164. Так вот в сложных условиях вагон тупо сосал и дымил. К чему это я. Для того что-бы вагон ехал, мотор нужно было крутить, а это не всегда позволяет "дорожное покрытие" У патруля максимальный крутящим момент достигается при 1500-2200оборотов. У вагона при 2300-3000. В бездоре не так важно сами цыфры, а важно когда Вы получаете максимальную мощность (или момент). А еще у меня улыбают темы о уменьшении расхода. Купите себе матизы и экономте. Дизель важен не экономией, а эластичностью работы. А то все экономят на соляре но забывают сколько стоит ремонт дизеля.
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення ЯНКИ » П'ят листопада 12, 2010 13:39

Shustov написав:Читаю и ЧТо-То мне аж страшно стало ... Лошадиные силы, крутящий момент, динамика разгона....шумахеры, Вы что сбесились???


да нормально всё - на уазегах стандартно бешеные шумахеры :D
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Марчук Вадим » Чет листопада 25, 2010 21:28

Shurik написав:Так ніби Марчук Вадім такий поставив. Правда в нього я так розумію всьо буде працьювати, але можемо почекати результатів

Вже працює.Правда є нюанси:не зовсім випробуваний.
З салоном покищо проблеми-практично відсутній;
Їздимо тільки на задньому приводі -немеє покищо кардана на перед.
Недороблена проводка,відсутній бак.і купа вього іншого.
Тепер про двигун:що хто б там не написав-як кому повезе.
В мене двигун в чудовому стані.
Наскільки випробували-порівняно зі старим пежовським(теж маємо і їздили) набагато путужніший і прийомістиший.
Коли працює то вібрації на кузові немає зовсім,як в бензиновому.
В нас було дуже багато гімору з проводкою-апаратура з електронним управлінням.
Тут можна писати і писати шо кого цікавить запитуйте
Ось фотки
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... 0547&pos=3
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Поперед.

Повернутись до Коммерческие Объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість