Продам мегаміцну динамічну стропу

Объявления о не единичных или регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Совет Клуба

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар не одиничних (масових) екземплярів товарів та послуг, або на регулярних засадах.

Без узгодження з Радою Клубу дозволяється публікувати лише ті оголошення, що стосуються позашляховиків, їх запасних частин, додаткового обладнання та спорядження, а також товарів для туризму. Всі інші оголошення можуть бути розміщені лише на комерційній основі, за попереднім узгодженням з Радою Клубу.
Оголошення, які не відповідатимуть правилам розділу, будуть видалені.

Для кожної з принципово відмінних груп товарів чи послуг кожного продавця/покупця, що він продає, купує, міняє, дарує або приймає в дар, може бути створено не більше однієї теми.

Назва теми повинна починатися словами "Продаю", "Купую", "Міняю", "Дарую" або "Приймаю в дар".

Суворо забороняється піднімати теми неінформативними та несуттєвими повідомленнями. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Тему може бути прикріплено на початку розділу за умови надання членам Українського УАЗ Клубу фіксованої персональної знижки від прайсових цін продавця. Знижка членам Клубу не вважається наданою, якщо автором теми не були опубліковані ціни на товари/послуги.

При втраті темою актуальности необхідно закрити її за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Для публікації оголошень про одиничні не регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Частные объявления

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи

Продам мегаміцну динамічну стропу

Повідомлення Bobikus » П'ят червня 03, 2011 14:40

Продаю нову динамічну (ривкову) стропу з найбільшим коефіцієнтом розриву на ринку. Стропа сертифікована і допущена до використання на офіційних змаганнях на території ЄС (до яких повільно але впевнено рухаються наші правила), чим не можуть похвалитись китайські "колеги". Не плутати також з російським поліамідом, який, згідно тестів, має здатність з часом втрачати еластичність.

Країна-виробник Польща.
Номінальне допустиме навантаження - 22 тонни.
Реальне - значно більше.
Діаметр - 4 см.
Довжина - 9 м.
Коефіцієнт розтягування - 20-40%, в залежності від навантаження.
Матеріал - плетений поліамід високої якості.
Гарантія 1 рік.
Колір - білий.
Місцезнаходження - Львів, безкоштовна пересилка по Україні.
Ціна - 800 грн (для порівняння на українському ринку за такою ціною продаються вдвічі слабші стропи).

Фото:

Зображення

Якщо у когось будуть питання "навіщо така висока міцність для УАЗа", відповім, що при висмикуванні з болота важким транспортом УАЗ є нерухомим елементом, тому критичне навантаження розриву стропи потрібно рахувати виходячи з ваги транспорту, що висмикує плюс його кінетична енергія. Іншими словами, нею можна висмикувати з болота навіть тракторами. Також більша міцність означає більшу надійність та безпеку, вона буде працювати навіть при випадковому частковому перетиранні, висмикуванні двох машин одночасно, сміливої допомоги важчим колегам тощо.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Сер червня 15, 2011 0:40

Залишилась одна штука. Зроблю знижку на 50 грн. Кінцева ціна - 750 грн. Нижче не спущу, бо якщо не купите то заберу собі :).
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Стас » Сер червня 15, 2011 9:26

забираю
Аватар користувача
Стас
Участник движения
 
Повідомлення: 303
З нами з: Суб серпня 23, 2008 19:25
Звідки: Сумы

Повідомлення Bobikus » Сер червня 15, 2011 11:34

Принято. Деталі надіслав в приват.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Стас » Чет січня 19, 2012 9:57

а можно еще пару таких веревочек привезти? есть интерес!
Аватар користувача
Стас
Участник движения
 
Повідомлення: 303
З нами з: Суб серпня 23, 2008 19:25
Звідки: Сумы

Повідомлення SVadym » Чет січня 19, 2012 12:38

И мне интересно!!!!
УАЗ-3151 1987г.
Аватар користувача
SVadym
Участник движения
 
Повідомлення: 373
З нами з: Суб серпня 02, 2008 12:47
Звідки: Киевская обл. г.Бровары 0638494644

Повідомлення SalvaDoR » Чет січня 19, 2012 13:35

Стас написав:а можно еще пару таких веревочек привезти? есть интерес!

Аналогично! :P
Аватар користувача
SalvaDoR
Участник форума
 
Повідомлення: 181
З нами з: Сер січня 27, 2010 9:50
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення Bobikus » Чет січня 19, 2012 15:05

Прибула нова партія таких строп! Звертайтесь в приват, запишу дані для відправки.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

...

Повідомлення R@inman » Чет січня 19, 2012 22:10

Мне кажется ,что для уаза динамика на 22 т. через чур- так как в основном уаз вытягивает уаз или примерно такая-же по весу машина- ну максимум 2,5т., а добиться деформацию рамы вполне реально.Эта стропа расчитана на тяжелое авто , которому нужен более мощный рывок , а соответственно и нагрузка выростает на стропу. Всегда считал оптимал вес снаряженного авто Х 4 и получаем нужный запас прочности.
P.S. Сам юзаю 11т. Вытаскивал меня ней даже сузуки самурай.
(Мое мнение является субъективным и основано на личном опыте )
ЛЕБЕДКИ Т-МАХ,DRAGON,COME-UP,WARN,TABOR,ARB,ТАКЕЛАЖ,ХАБЫ AVM-ВСЕ ПО ГУМАННЫМ ЦЕНАМ...
8 098 422 67 9О Киевстар
8 093 896 5I 4I Лайф
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Повідомлення Bobikus » П'ят січня 20, 2012 0:32

R@inman, без образ, але користуючись такою логікою можна почати агітувати ставити слабші троси на лебідки, бо ними можна погнути бампер чи раму, краще хай рветься трос, або ж не користуватися хайджеком бо машина може впасти на пальці з доволі високої позначки, краще нехай залишається в болоті назавжди :)

Звичайно, я розумію побоювання, що це може бути якийсь неліквід, але ця стропа розроблена спеціально для оффроуду, починає пружинити вже під зусиллям рук, з кривою динаміки, запевняю, все ок (коефіцієнт розтягування більший ніж в 11 тонної ARB). Такими понад рік користуються вже декілька людей з клубу, я отримував лише позитивні відгуки, для УАЗа саме то і навіть краще.

P.S. На мою особисту думку, раму можна погнути за допомогою будь-чого, але кінетичною стропою це зробити буде особливо важко. Її робота якраз і полягає у тому, щоби гасити і розподіляти у часі кінетику, уникаючи ривкових моментальних навантажень. Запас потужності в даному випадку це синонім збільшеної надійності - стропа гарантовано служитиме після чисельних наїздів, замоток, пропускання під мостами, тертя до дерев, навіть після перетирання до 40% волокон.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

...

Повідомлення R@inman » П'ят січня 20, 2012 10:17

Bobikus написав:R@inman, без образ, але користуючись такою логікою можна почати агітувати ставити слабші троси на лебідки, бо ними можна погнути бампер чи раму, краще хай рветься трос, або ж не користуватися хайджеком бо машина може впасти на пальці з доволі високої позначки, краще нехай залишається в болоті назавжди :)

Звичайно, я розумію побоювання, що це може бути якийсь неліквід, але ця стропа розроблена спеціально для оффроуду, починає пружинити вже під зусиллям рук, з кривою динаміки, запевняю, все ок (коефіцієнт розтягування більший ніж в 11 тонної ARB). Такими понад рік користуються вже декілька людей з клубу, я отримував лише позитивні відгуки, для УАЗа саме то і навіть краще.

P.S. На мою особисту думку, раму можна погнути за допомогою будь-чого, але кінетичною стропою це зробити буде особливо важко. Її робота якраз і полягає у тому, щоби гасити і розподіляти у часі кінетику, уникаючи ривкових моментальних навантажень. Запас потужності в даному випадку це синонім збільшеної надійності - стропа гарантовано служитиме після чисельних наїздів, замоток, пропускання під мостами, тертя до дерев, навіть після перетирання до 40% волокон.

Реч идет не о лебедочных тросах которые не используются в рывках, и не о безопастности в пользовании хайджеком , а по поводу тянется руками - не спорю - не видел.По этому и писал , что мое мнение является субЪективным...
ЛЕБЕДКИ Т-МАХ,DRAGON,COME-UP,WARN,TABOR,ARB,ТАКЕЛАЖ,ХАБЫ AVM-ВСЕ ПО ГУМАННЫМ ЦЕНАМ...
8 098 422 67 9О Киевстар
8 093 896 5I 4I Лайф
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Re: ...

Повідомлення Bobikus » П'ят січня 20, 2012 11:10

R@inman написав:Реч идет не о лебедочных тросах которые не используются в рывках


Я мав на увазі, що лебідкою при потребі можна погнути все що хочеш і без ривка, але ніхто від цього не страхується слабим тросом. В основному ми порозумілись, дякую за зауваження.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Nikolay11 » Суб січня 28, 2012 13:35

Добрый день. А эта стропа тянется от УАЗа он все таки 2 тонны, а не 22 как ее характеристики, может она работает как канат на уазе, а не как динамическая стропа.
Nikolay11
Участник разговора
 
Повідомлення: 5
З нами з: Сер грудня 28, 2011 12:34
Звідки: Simferopol

Повідомлення Bobikus » Суб січня 28, 2012 19:29

Nikolay11 написав:Добрый день. А эта стропа тянется от УАЗа он все таки 2 тонны, а не 22 как ее характеристики, может она работает как канат на уазе, а не как динамическая стропа.


Доброго і Вам!

Відповім так - двотонна стропа порветься при першому ривку двотонного УАЗа з болота. Як я вже казав, при буксируванні та висмикуванні до ваги машини додається вага тертя до поверхні та інерція, яка може вдесятеро перевищувати вагу самої машини. І ще - 22 тонни це гарантійна вага розриву а не робоче навантаження обговорюваної стропи.

P.S. Залишилось 2 штуки.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Суб лютого 04, 2012 23:31

Залишилась остання. Кому?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Далі

Повернутись до Коммерческие Объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість