"Миф" про якорь-джек в фотографиях.

Тут ведётся обсуждение различного снаряжения, которое может пригодиться УАЗоводу и не только

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Айри » Пон листопада 07, 2011 4:33

Bobikus написав:А хтось пробував домкрат перпендикулярно до троса закопувати?

Кстати, да, тоже подумал - почему его продольно, а не поперек уложили?
А штыри забивали перепендикулярно поверхности земли или под углом "от авто"?
Или из-за продольного положения рейки их только так и можно было забить?
А какой диаметр арматуры был? 10, 12, 14 мм?
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5816
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Olexa » Пон листопада 07, 2011 11:19

Константин написав:Итог. Время, потраченное на вытаскивание авто меньше или равно времени финального отдирания джека.

Не зовсім так. :)

Друге забивання прутів зайняло близько 7 хвилин.
Саме лебежіння зайняло 3 хвилини.
А от витягання прутів з грунту зайняло 28 хвилин. :D

Враховуючи те, що технологію витягання ми виробляли в процесі, то в майбутньому воно можне зайняти менше часу, хвилин 15. :)

Yalta_biker написав:я в растерянности.
это было чистое "мифбастерс" или необходимость?

В нас була можливість використати в якості якоря інший УАЗ.

Метою було не "руйнування міфів", а перевірка в спокійних умовах того, що може довестися застосовувати в умовах екстремальних. Бо в екстремальних умовах, і за відсутности попереднього досвіду, голови працюють гірше :). Як виявилося, ньюанси дійсно були.

Yalta_biker написав:Если второе - то что мешало забить в землю САМУ рейку джека и за крайнюю дырку лебедицца?

Зігнулась би. Коли ми спробувати відірвати рейку від землі разом з усіма прутами лебідкою за кінець рейки — вона згиналась. А якщо вбити рейку в землю, то верхню її частину грунт триматиме гірше, ніж нижню, і вона зігнулася б так само, як зігнулися й прути. Крім того, одна рейка, можливо, "розрізала" б грунт легше, ніж дюжина прутів.

Прути ми витягали з грунту лебідкою по одному через невеликий шакл, зафіксований воротком, продітим у гайку, приварену до прута.

Айри написав:
Bobikus написав:А хтось пробував домкрат перпендикулярно до троса закопувати?

Кстати, да, тоже подумал - почему его продольно, а не поперек уложили?

При повздовжному розташуванні рейки верхні частини прутів зігнулися в грунті, і рейка зсунулася в бік машини. При поперечному розташуванні рейки вона би зігнулася.

Айри написав:А штыри забивали перепендикулярно поверхности земли или под углом "от авто"?

Звісно, під кутом, та ще й з почерговим нахилом в різні боки.

P. S. Із закопуванням запаски теж хотіли погратися, але забракло часу, і відклали на потім. І є підозра, що цей метод може виявитися швидшим. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Константин » Пон листопада 07, 2011 11:26

Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально. Условия, приблизительно, те же. Можно не говорить, что бревна не везде растут (перед выездом в поле-широкое возможны варианты).

Далее по запаске - не гнет ли диск? :?
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » Пон листопада 07, 2011 11:33

Константин написав:Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально.

Відповіддю, мабуть, буде формула, в якій змінними будуть характеристики грунту. ;)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Пон листопада 07, 2011 11:35

Константин написав:Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально. Условия, приблизительно, те же. Можно не говорить, что бревна не везде растут (перед выездом в поле-широкое возможны варианты).

Далее по запаске - не гнет ли диск? :?


Пропорційно до твердості ґрунту. На фото чітко видно, що арматура згиналась лише на одній висоті - якраз там і є перехід від рихлого до твердого ґрунту. Очевидно, це висота так званого піскового горизонту.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Константин » Пон листопада 07, 2011 11:37

Olexa написав:
Константин написав:Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально.

Відповіддю, мабуть, буде формула, в якій змінними будуть характеристики грунту. ;)


понял. тут не без бутылки водки и не без кухни... :D 8)
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » Пон листопада 07, 2011 11:47

Константин написав:Далее по запаске - не гнет ли диск? :?

На фото, що навів OFFroader лебідка чіпляється не за диск, а за трубу, що стоїть за колесом. Не знаю, що це за труба була в тому випадку, і звідки вона в них взялася, але припускаю, що можна задіяти лопату зі сталевим держаком.

При цьому цей додатковий елемент спирається на шину та, якщо протисне її (швидше за все, протисне), на краї диску. Можливо, ймовірність пошкодження диску можна зменшити, задіявши товсту колоду. Вона й м’ятися повинна легше за диск.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення OFFroader » Пон листопада 07, 2011 12:11

Olexa написав:
Константин написав:Далее по запаске - не гнет ли диск? :?

На фото, що навів OFFroader лебідка чіпляється не за диск, а за трубу, що стоїть за колесом. Не знаю, що це за труба була в тому випадку, і звідки вона в них взялася, але припускаю, що можна задіяти лопату зі сталевим держаком.


Трос лебедки цеплялся за трубу , первая попавшаяся труба , диску повреждений не нанесли .А если точнее то в качестве лебедки выступал Уаз , который через блок вытягивал всех застрявших в болотце, саму трубу погнули .
Аватар користувача
OFFroader
Основатель клуба
 
Повідомлення: 3233
З нами з: П'ят травня 13, 2005 16:16
Звідки: Киев, Лесной

Повідомлення Bobikus » Пон листопада 07, 2011 12:32

І саме це наштовхує на думку, що замість труби можна використовувати хай-джек, вперши його ребром в колесо.

Крім того, думаю, все-таки можна пробувати якоритись хайджеком без запаски, теж закопавши у ґрунт, ребром, перпендикулярно до тросу. Враховуючи те, що основне навантаження джека у твердому грунті буде у зонах, близьких до троса (шакла), говорить, що до моменту згинання буде ще далеко. У випадку м'якого ґрунту чи піску домкрат мав би раніше викопатись ніж зігнутися. Думаю, згинання можливе лише на грунтах змінної твердості, коли на кінцях домкрата твердо а ближче до центру м'ягше. Головне тут - для троса копати дуже тонку канавку.

Відстоюю цей варіант з огляду на те, що не потрібно з собою возити зайву та ще й небезпечну і шумну арматуру, і на спосіб піде менше часу, ніж на всі описані вище, адже достатньо буде викопати яму в рази мілкішу і вужчу ніж для запаски і не треба буде її закопувати, що означає, що після лебедіння домкрат можна забрати руками за трос.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Пон листопада 07, 2011 12:34

Bobikus, треба ставити експеримент. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення myshketer » Пон листопада 07, 2011 12:36

Вот еще вариант якоря из цепи и уголков

Зображення
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 858
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Bobikus » Пон листопада 07, 2011 12:46

Olexa написав:Bobikus, треба ставити експеримент. :)
Поставлю зі своїм джеком, відпишуся.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Константин » Пон листопада 07, 2011 12:51

у меня вообще возникла идея -

устроить конкурс по вытягиванию застрявшего авто на время и на самый удобный вариант "якоря". Установить время закапывания запаски, джека, уголков разных, бревна, еще чего-то... ?
(Отснять и напечатать фото книжку "подарок начинающему джиперу")
:) 8)
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Повідомлення Айри » Вів листопада 08, 2011 0:56

OFFroader написав:Трос лебедки цеплялся за трубу , первая попавшаяся труба, диску повреждений не нанесли... саму трубу погнули .

Самое интересное, что ее же нашли через год на том же месте, если память не изменяет... :D
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5816
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Константин » Вів листопада 08, 2011 1:37

myshketer написав:Вот еще вариант якоря из цепи и уголков

Зображення


...он реально работал? :?
Константин
Участник движения
 
Повідомлення: 489
З нами з: П'ят січня 26, 2007 1:50
Звідки: Киев

Поперед.Далі

Повернутись до Снаряжение

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron