Сторінка 2 з 4

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 4:33
Айри
Bobikus написав:А хтось пробував домкрат перпендикулярно до троса закопувати?

Кстати, да, тоже подумал - почему его продольно, а не поперек уложили?
А штыри забивали перепендикулярно поверхности земли или под углом "от авто"?
Или из-за продольного положения рейки их только так и можно было забить?
А какой диаметр арматуры был? 10, 12, 14 мм?

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 11:19
Olexa
Константин написав:Итог. Время, потраченное на вытаскивание авто меньше или равно времени финального отдирания джека.

Не зовсім так. :)

Друге забивання прутів зайняло близько 7 хвилин.
Саме лебежіння зайняло 3 хвилини.
А от витягання прутів з грунту зайняло 28 хвилин. :D

Враховуючи те, що технологію витягання ми виробляли в процесі, то в майбутньому воно можне зайняти менше часу, хвилин 15. :)

Yalta_biker написав:я в растерянности.
это было чистое "мифбастерс" или необходимость?

В нас була можливість використати в якості якоря інший УАЗ.

Метою було не "руйнування міфів", а перевірка в спокійних умовах того, що може довестися застосовувати в умовах екстремальних. Бо в екстремальних умовах, і за відсутности попереднього досвіду, голови працюють гірше :). Як виявилося, ньюанси дійсно були.

Yalta_biker написав:Если второе - то что мешало забить в землю САМУ рейку джека и за крайнюю дырку лебедицца?

Зігнулась би. Коли ми спробувати відірвати рейку від землі разом з усіма прутами лебідкою за кінець рейки — вона згиналась. А якщо вбити рейку в землю, то верхню її частину грунт триматиме гірше, ніж нижню, і вона зігнулася б так само, як зігнулися й прути. Крім того, одна рейка, можливо, "розрізала" б грунт легше, ніж дюжина прутів.

Прути ми витягали з грунту лебідкою по одному через невеликий шакл, зафіксований воротком, продітим у гайку, приварену до прута.

Айри написав:
Bobikus написав:А хтось пробував домкрат перпендикулярно до троса закопувати?

Кстати, да, тоже подумал - почему его продольно, а не поперек уложили?

При повздовжному розташуванні рейки верхні частини прутів зігнулися в грунті, і рейка зсунулася в бік машини. При поперечному розташуванні рейки вона би зігнулася.

Айри написав:А штыри забивали перепендикулярно поверхности земли или под углом "от авто"?

Звісно, під кутом, та ще й з почерговим нахилом в різні боки.

P. S. Із закопуванням запаски теж хотіли погратися, але забракло часу, і відклали на потім. І є підозра, що цей метод може виявитися швидшим. :)

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 11:26
Константин
Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально. Условия, приблизительно, те же. Можно не говорить, что бревна не везде растут (перед выездом в поле-широкое возможны варианты).

Далее по запаске - не гнет ли диск? :?

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 11:33
Olexa
Константин написав:Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально.

Відповіддю, мабуть, буде формула, в якій змінними будуть характеристики грунту. ;)

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 11:35
Bobikus
Константин написав:Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально. Условия, приблизительно, те же. Можно не говорить, что бревна не везде растут (перед выездом в поле-широкое возможны варианты).

Далее по запаске - не гнет ли диск? :?


Пропорційно до твердості ґрунту. На фото чітко видно, що арматура згиналась лише на одній висоті - якраз там і є перехід від рихлого до твердого ґрунту. Очевидно, це висота так званого піскового горизонту.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 11:37
Константин
Olexa написав:
Константин написав:Граждане, а что вы думаете про бревно. Какой минимальной длинны оно должно быть, чтобы закапывалось как запаска и якорилось нормально.

Відповіддю, мабуть, буде формула, в якій змінними будуть характеристики грунту. ;)


понял. тут не без бутылки водки и не без кухни... :D 8)

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 11:47
Olexa
Константин написав:Далее по запаске - не гнет ли диск? :?

На фото, що навів OFFroader лебідка чіпляється не за диск, а за трубу, що стоїть за колесом. Не знаю, що це за труба була в тому випадку, і звідки вона в них взялася, але припускаю, що можна задіяти лопату зі сталевим держаком.

При цьому цей додатковий елемент спирається на шину та, якщо протисне її (швидше за все, протисне), на краї диску. Можливо, ймовірність пошкодження диску можна зменшити, задіявши товсту колоду. Вона й м’ятися повинна легше за диск.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 12:11
OFFroader
Olexa написав:
Константин написав:Далее по запаске - не гнет ли диск? :?

На фото, що навів OFFroader лебідка чіпляється не за диск, а за трубу, що стоїть за колесом. Не знаю, що це за труба була в тому випадку, і звідки вона в них взялася, але припускаю, що можна задіяти лопату зі сталевим держаком.


Трос лебедки цеплялся за трубу , первая попавшаяся труба , диску повреждений не нанесли .А если точнее то в качестве лебедки выступал Уаз , который через блок вытягивал всех застрявших в болотце, саму трубу погнули .

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 12:32
Bobikus
І саме це наштовхує на думку, що замість труби можна використовувати хай-джек, вперши його ребром в колесо.

Крім того, думаю, все-таки можна пробувати якоритись хайджеком без запаски, теж закопавши у ґрунт, ребром, перпендикулярно до тросу. Враховуючи те, що основне навантаження джека у твердому грунті буде у зонах, близьких до троса (шакла), говорить, що до моменту згинання буде ще далеко. У випадку м'якого ґрунту чи піску домкрат мав би раніше викопатись ніж зігнутися. Думаю, згинання можливе лише на грунтах змінної твердості, коли на кінцях домкрата твердо а ближче до центру м'ягше. Головне тут - для троса копати дуже тонку канавку.

Відстоюю цей варіант з огляду на те, що не потрібно з собою возити зайву та ще й небезпечну і шумну арматуру, і на спосіб піде менше часу, ніж на всі описані вище, адже достатньо буде викопати яму в рази мілкішу і вужчу ніж для запаски і не треба буде її закопувати, що означає, що після лебедіння домкрат можна забрати руками за трос.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 12:34
Olexa
Bobikus, треба ставити експеримент. :)

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 12:36
myshketer
Вот еще вариант якоря из цепи и уголков

Зображення

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 12:46
Bobikus
Olexa написав:Bobikus, треба ставити експеримент. :)
Поставлю зі своїм джеком, відпишуся.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 12:51
Константин
у меня вообще возникла идея -

устроить конкурс по вытягиванию застрявшего авто на время и на самый удобный вариант "якоря". Установить время закапывания запаски, джека, уголков разных, бревна, еще чего-то... ?
(Отснять и напечатать фото книжку "подарок начинающему джиперу")
:) 8)

ПовідомленняДодано: Вів листопада 08, 2011 0:56
Айри
OFFroader написав:Трос лебедки цеплялся за трубу , первая попавшаяся труба, диску повреждений не нанесли... саму трубу погнули .

Самое интересное, что ее же нашли через год на том же месте, если память не изменяет... :D

ПовідомленняДодано: Вів листопада 08, 2011 1:37
Константин
myshketer написав:Вот еще вариант якоря из цепи и уголков

Зображення


...он реально работал? :?