Сторінка 1 з 1

Вибір ривкового (динамічного) стропа або троса

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 11:11
Bobikus
bregovich написав:Что касается динамический стропы- однозначно ARB или ProComp. Пробовать тут экономить я даже не буду пытатся и другим не советую.
Польський поліамід міцніший і витриваліший від ARB і ProComp, пробували.

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 15:38
bregovich
Bobikus
А что есть
Польський поліамід
?
Канат-"плетенка" белая?

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 15:51
Bobikus
Так, вона, це єдине, що не рветься і не розтягується.

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 15:58
bregovich
Bobikus написав: і не розтягується.

Очень сомнительное преимущество динамического тросса :wink:

Re: Продаю Буксировочные ремни, Такелаж

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 16:23
Olexa
bregovich написав:
Bobikus написав: і не розтягується.

Очень сомнительное преимущество динамического тросса :wink:

Можливо, мається на увазі, що не розтягується незворотньо. :)

Re: Вибір ривкового (динамічного) стропа або троса

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 16:32
bregovich
Спасибо за отделене темы, действительно очень хотел об этом поговорить.

Bobikus
Вы говорили что тестили и сравнивали. А где об этом почитать можно? Ну или распишите в 2 словах чем "плетенка" лучше.
Мне кажется, что для Самурайки его слишком много- растягиватся не будет.
Да и вообще я горюю из-за того, что все динамики расчитаны на средний и большой вес, что мне делать при моих 900 кг самурая :(

Re: Вибір ривкового (динамічного) стропа або троса

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 16:53
Bobikus
Тестити-тестили, але статей не робили, дякую за підказку, можливо в майбутньому доберуся до створення оглядів.

Щодо порівняння - все дуже просто, при ривку правильно рахувати середню вагу не машини яка витягується а машини яка витягує. Тобто якщо тягнути з болота засілу по бампери самурайку то тут важлива не її вага а її міцність. Уявіть, що вона - це просто якір, який тягнуть трактором. Чию вагу правильно рахувати? Правильно, трактора. Але якщо тягач це навіть не трактор а простий 2-тонний УАЗ то до 2х тонн треба додати 4,6,8 тонн його інерції, розподіленої на час та помноженої на швидкість, що у практичному застосуванні і є синонімом слова трактор.

Тепер щодо інших брендів - ARB, Dobinsons і ProComp це практично те ж саме, стропи гарні, компактні до пори чисті. Але у них є мініус - рвуться в практичному застосуванні навіть на УАЗах і Самурайках, рвали не лише ми а і багато спортсменів, попитайте в Сумах, Чернігові ітд.

Як конкурент польському поліаміду є також російські канати, але через низьку якість матеріалу його вистачає на 3-4 використання, далі роздягується і втрачає динамічність.

Re: Вибір ривкового (динамічного) стропа або троса

ПовідомленняДодано: Чет квітня 25, 2013 17:32
Shustov
Є в америці магазин summitracing. Так от я в них купив стропу за 60у.е. на 9 тон. Прошлого року в мене на будові застряг 40-ка тонний бетоновоз. Так от моєю стропою його смикав інший 40-ка тонник. Стропа ціла, шофери в шоці.

Re: Вибір ривкового (динамічного) стропа або троса

ПовідомленняДодано: Пон квітня 29, 2013 19:08
Bobikus
Shustov написав:Є в америці магазин summitracing. Так от я в них купив стропу за 60у.е. на 9 тон. Прошлого року в мене на будові застряг 40-ка тонний бетоновоз. Так от моєю стропою його смикав інший 40-ка тонник. Стропа ціла, шофери в шоці.


Так, 5-кратний розрив до номіналу це стандарт, цей приклад свідчить що стропа працює в рамках обіцяного. Але інерція то така штука, що маса тіла тут не єдиний показник для успіху, маса машини, що буксирується, множиться на швидкість її віддалення а це все разом ділиться ще і на час ривка, відповідно чим він менший тим більша сила працює на розрив. Є ще така річ як коефіцієнт динамічності і статична затримка тіла тобто маса і в'язкість болота, в якому сидить поневолений бобік. У практиці це показує, що 10-тонні стропи з 5-кратним запасом можуть рватися при висмикуванні 1-тонних машин, у той же час сміливо витримувати 50-тонні вантажі чи плавні буксирування з такими навантаженнями.

Re: Вибір ривкового (динамічного) стропа або троса

ПовідомленняДодано: Сер травня 22, 2013 9:43
Mishaelli
Не для рекламы сказано, у меня только положительные впечятления от рывковой стропы Т-МАХ, сколько раз выручала.....таскали в основном Паджеру Паджерой(первые) но и L300 брюхом присосавшуюся дёргали, а она 2500кг так на секундочку ;)