варіанти гідролебідки

Тут ведётся обсуждение различного снаряжения, которое может пригодиться УАЗоводу и не только

Модератор: Модераторы форума

варіанти гідролебідки

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Нед січня 11, 2009 20:09

варіанти гідролебідки я думаю така тема досить цікава для нас .Сам почав збирати деталі до неї вже маю мотор ГМ35 .радіатор,гідронасос від ГУРу та НШ10 не_знаю потужності мотору ,який робити барабан і не маю гідро розподільника .Слухаю ваші пропозиції ,зауваження
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Нед січня 11, 2009 20:17

запропонували варіант розподільника від Т25 він двосекційний,але хочетьця електро щоб зручніше.Та вмеханічному все продумано і вперед і назад(для розмотки тросу)Цікавить також питання оптимальної довжини та товщини тросу
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Pasha » Пон січня 12, 2009 14:27

Шкурат Дмитрий написав:запропонували варіант розподільника від Т25 він двосекційний,але хочетьця електро щоб зручніше.Та вмеханічному все продумано і вперед і назад(для розмотки тросу)Цікавить також питання оптимальної довжини та товщини тросу

Вот нашёл
http://www.vza.com.ua/?p=products
Аватар користувача
Pasha
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: П'ят квітня 04, 2008 9:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення deltafox24 » Пон січня 12, 2009 15:14

Pasha написав:
Шкурат Дмитрий написав:запропонували варіант розподільника від Т25 він двосекційний,але хочетьця електро щоб зручніше.Та вмеханічному все продумано і вперед і назад(для розмотки тросу)Цікавить також питання оптимальної довжини та товщини тросу

Вот нашёл
http://www.vza.com.ua/?p=products


ага и еще крылья =)))))))))
Аватар користувача
deltafox24
Участник движения
 
Повідомлення: 1031
З нами з: Сер грудня 27, 2006 12:53
Звідки: г. Николаев

Повідомлення Shurik » Пон січня 12, 2009 16:07

ага и еще крылья =)))))))))

Рекомендую воздержатся от флуда
Администратор Форума
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Пон січня 12, 2009 23:06

допоможіть розрахувати таку задачу -діаметр барабану 75мм потрібний момент на першому слої 5тон.момент гідромотора 12 кгс/м питання який потрібен редуктор?
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Богдан » Вів січня 13, 2009 2:29

Если нужен простой ответ, то передаточное число редуктора должно быть около 1/18-1/20, но желательно учесть рабочий объем и обороты насоса и мотора, и допустимые давления, параметры брал тут: http://www.vza.com.ua/?p=hydromotor, если привод насоса ГУР брать клиновым или поликлиновым ремнем от переднего конца коленвала то мощность (передаваемая ремнем) не должна превышать допустимую для данного типа ремня (порядка 2-3 кВт)
Аватар користувача
Богдан
Участник форума
 
Повідомлення: 136
З нами з: Нед вересня 02, 2007 14:36
Звідки: Буды (пригород Харькова)
Машина: 3151, 2108

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Вів січня 13, 2009 10:06

Богдан написав:Если нужен простой ответ, то передаточное число редуктора должно быть около 1/18-1/20, но желательно учесть рабочий объем и обороты насоса и мотора, и допустимые давления, параметры брал тут: http://www.vza.com.ua/?p=hydromotor, если привод насоса ГУР брать клиновым или поликлиновым ремнем от переднего конца коленвала то мощность (передаваемая ремнем) не должна превышать допустимую для данного типа ремня (порядка 2-3 кВт)

Тоті підкажи яке буде навантаження на ремінь якщо використати насосГУР від Пасата здаеться 133 або 135 номінально потрібний тиск для гідромотору 110кгс.На пасаті ремінь класу А ,але там і навантаження менше
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Вів січня 13, 2009 10:36

http://gidprom.ru/GR/V6.htm ГЛЯНТЕ це схеми гідророзподілення нам підійде 64 ,телефонував коштуе вмр6 630грн а у москалів така на наші 260
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Pasha » Вів січня 13, 2009 18:22

Аватар користувача
Pasha
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: П'ят квітня 04, 2008 9:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Вів січня 13, 2009 18:38

отстой ссилка ,говорять тільки про КОМ я думаю вони вже пятий рік на стадії обговорення :lol:
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Pasha » Вів січня 13, 2009 18:44

Шкурат Дмитрий написав:отстой ссилка ,говорять тільки про КОМ я думаю вони вже пятий рік на стадії обговорення :lol:

посмотри расчёты!!!!!!!!
Аватар користувача
Pasha
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: П'ят квітня 04, 2008 9:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Вів січня 13, 2009 21:15

провів розрахунок по формулам вийшов потрібний момент мотору 159 н/м це 13 моїх моторів абсурд повний бо це в купі 390 кВт.Бачу чим далі у формули тим талі від кінцевої мети
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Богдан » Сер січня 14, 2009 3:59

Если получилось 159 н*м это и есть около 16 кГ*м, что не намного больше 12 кГ*м.
В принципе при диаметрах шкивов>100 мм ремень А или даже 0 способен передать 2-3 кВт для привода насоса, но при оборотах порядка 3000-3500, а на оборотах чуть больше холостого хода одного ремня будет маловато.
От соотношения рабочих объемов насоса/мотора зависит соотношение количества оборотов, например при объеме насоса 10 куб. см и мотора 37 куб. см с учетом утечек на 4 оборота насоса будет 1 оборот мотора, для насоса ГУР если нет данных о рабочем объеме есть подача л/мин при определенных оборотах. Спереди на коленвал (на 8 клапанный двигатель) можно закрепить самодельный шкив под 2 ремня А (это около 5-6 кВт), осталось выбрать подходящий насос (если НШ то нужен шкив на подшипниках и привод насоса через шлицы, вал НШ не расчитан на радиальную нагрузку от натяжения ремня).
Аватар користувача
Богдан
Участник форума
 
Повідомлення: 136
З нами з: Нед вересня 02, 2007 14:36
Звідки: Буды (пригород Харькова)
Машина: 3151, 2108

Повідомлення Богдан » Сер січня 14, 2009 4:09

Когда-то у меня был автопогрузчик кажется Львовского завода с двигателем Т-40, там насос стоял спереди от двигателя и приводился карданным валом (на шкив коленвала закреплен фланец под крепление кардана, но там насос вращался все время при работе двигателя, нам желательно насос отключать, на том же двигателе от Т-40 или МТЗ есть муфта отключения насоса, можно использовать). При наличии станков (токарного хотя-бы) можно попробовать. На днях попытаюсь нарисовать эскизы и прикинуть с чего может подойти кардан.
Аватар користувача
Богдан
Участник форума
 
Повідомлення: 136
З нами з: Нед вересня 02, 2007 14:36
Звідки: Буды (пригород Харькова)
Машина: 3151, 2108

Далі

Повернутись до Снаряжение

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron