Сторінка 2 з 2

ПовідомленняДодано: Сер січня 14, 2009 14:02
Шкурат Дмитрий
пардон лохонувся я рахував Ммот у Н/м а у таблиці кгс.Тепер все зрозуміло.Дивився вчора трос 10мм здаеться занадто товстий і не ляже на 75мм барабан.Варіант приводу не знаю який скоріше моноклиновий але вкл/викл не відомо як зробить,у тракторі насос НШ10 молотить завжди і гур теж

ПовідомленняДодано: Сер січня 14, 2009 14:34
Shurik
у тракторі насос НШ10 молотить завжди і гур теж

У трактора максимум 2500об/хв.
В наших двигунів майже в 2 рази більше.

ПовідомленняДодано: Сер січня 14, 2009 14:47
Шкурат Дмитрий
ти натякаєш на довговічність ???

ПовідомленняДодано: Сер січня 14, 2009 16:17
Shurik
ти натякаєш на довговічність ???

На припустимы максимальні оберти. Щоб не вийшло що раз дав газу і насос накрився.

ПовідомленняДодано: Чет січня 15, 2009 2:13
Богдан
Вот примерная конструкция привода НШ:

Зображення

вместо ведущего фланца можно изготовить муфту включения как на двигателе Т-40 (можно включать не останавливая двигатель) или аналогично трещотке включения привода переднего колеса УАЗ, или устанавливать ведущий фланец на 2-3 болта перед использованием лебедки

ПовідомленняДодано: Чет січня 15, 2009 10:14
Шкурат Дмитрий
прикинь розміри такого приводу

ПовідомленняДодано: Чет січня 15, 2009 11:09
Шкурат Дмитрий
може зробити на 1 болт і 3 шплінти є малюнок але не знаю як вставити сюди

Re:

ПовідомленняДодано: Нед вересня 28, 2014 20:26
dumvas
Богдан написав:Вот примерная конструкция привода НШ:

Зображення

вместо ведущего фланца можно изготовить муфту включения как на двигателе Т-40 (можно включать не останавливая двигатель) или аналогично трещотке включения привода переднего колеса УАЗ, или устанавливать ведущий фланец на 2-3 болта перед использованием лебедки

Уж очень понравилась мне такая идея... :idea: