Розборка T-MAX 8500 - ще один фотозвіт

Тут ведётся обсуждение различного снаряжения, которое может пригодиться УАЗоводу и не только

Модератор: Модераторы форума

Розборка T-MAX 8500 - ще один фотозвіт

Повідомлення RII » Чет травня 14, 2009 16:51

Після 10-15 разів користування лебідкою (з покупки) почався нерівномірний шум, тому вирішив її перебрати.
Почав з електродвигуна - там було все нормально за вийнятком невеликої кількості пилюки - можливо із-за того шо зібрано було без прокладок.
Трохи здивував жовтий колір обмоток - подумав ржавчина.
Але в сусідньому топіку таке-ж
Зображення
При зборці цей блок "посадив" на герметик.

Дальше взявся за редуктор і тут набагато цікавіше...
Всі шестерні я так зрозумів є не на підшипниках.
Навіть барабан не на підшипниках а на пластмасових втулках.
По боках шестерьонок є пластмасові шайби, при чому з одного боку їх по дві, з іншого одна.
В одній шестерні з того боку де одна (шайба) її не було. Вона була знайдена в маслі.

Фото тут http://www.uaz-club.org.ua/gallery/displayimage.php?album=395&pos=0

Перед зборкою всі деталі промив бензином і змастив кастролом (той шо з молібденом - на колір майже чорний). (Наскільки правильно/доцільно ??)
Після включення звук став досить рівний - майже такий коли вона була новою. Правда не надовго - на 15 секунд. :cry:
Думаю важко буде добитися плавного ходу з такою механікою - хіба шо дуже густою змазкою. Зато - вручну розмотується тепер набагато легше. :)
Аватар користувача
RII
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Пон липня 21, 2008 14:22
Звідки: Львів

Повідомлення Shurik » Сер липня 22, 2009 8:29

Допишу сюда. Первым на эти грабли нарвался Deltafox 24, потом я.
При снятии двигателя из барабана вываливается хитрая втулка, под ней две трехлучевые звездочки. Если при сборке не уделить этому узлу внимание то лебедку клинит намертво.
Фокус в том, что звездочки должны образлвывать правильную ШЕСТИЛУЧЕАУЮ звезду, и тогда хитрая втулка должна соединить их между собой. Проверяется элементарно - прокручиванием шестигранника привода лебедки- при включенном механизме (положение IN) редуктор должен вращатся без особых усилий.
Если собрать не правильно то шестигранник провернуть не реально.
Мне пришлось провернуть верхнюю звездочку на 120 градусов чтобы разблокировать лебедку, но это видимо индивидуально.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Богдан » П'ят липня 24, 2009 19:35

Совсем недавно снимал на своей крышку с редуктора - заклинило ручку. А оказалось что просто подржавел шарик с пружинкой фиксатора. Достаточно было просто снаружи капнуть масла или WD-40. (Может кому информация окажется полезной)
Аватар користувача
Богдан
Участник форума
 
Повідомлення: 136
З нами з: Нед вересня 02, 2007 14:36
Звідки: Буды (пригород Харькова)
Машина: 3151, 2108

Повідомлення Shurik » Суб липня 25, 2009 12:11

У меня эту ручку вырвало размотавшимся и попавшим под колеса тросом.
Шарик остался приржавевшим к пружинке :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Kirilll » Сер серпня 19, 2009 9:58

Недавно нашел один интересный сайт, там столько всего интересного про редукторы написано, много полезной информации для себя почерпнул, может еще кому-то пригодится.
Kirilll
 
Повідомлення: 1
З нами з: Сер серпня 19, 2009 9:54
Звідки: Киев

Re: Розборка T-MAX 8500 - ще один фотозвіт

Повідомлення Olexa » Сер серпня 19, 2009 10:34

RII написав:Перед зборкою всі деталі промив бензином і змастив кастролом (той шо з молібденом - на колір майже чорний). (Наскільки правильно/доцільно ??)

Обговорення змащування лебідок тут: Снаряжение -> Смазка Для Лебедки
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення RII » П'ят квітня 08, 2011 0:26

Після зимових покатушок поломалася лебідка. Після розбору ось що побачив:
Зображення
Зображення
Коли розбирав попереднього разу - збирав все на герметику. Більше того - в цьому блоці є два невеликих отвори для вентиляції/стоку води (один віходить вбік, другий вниз). Так от їх я тоже закрив :(
І як видно з фот - дуже дарма тому що вода все таки попала іншими каналами, а дітися куди не мала.
Як висновок стає ясно що треба або оставляти дирки відкриті, або ретельніше підходити до герметизації.
Для себе я вирішив оставити відкритими. Все таки це менш критично, та і можно пробувати продувати лебідку компресором після купання в воді. :)
Аватар користувача
RII
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Пон липня 21, 2008 14:22
Звідки: Львів

Повідомлення Pinochet » П'ят квітня 08, 2011 9:43

RII написав:
Коли розбирав попереднього разу - збирав все на герметику. Більше того - в цьому блоці є два невеликих отвори для вентиляції/стоку води (один віходить вбік, другий вниз). Так от їх я тоже закрив :(
І як видно з фот - дуже дарма тому що вода все таки попала іншими каналами, а дітися куди не мала.
Як висновок стає ясно що треба або оставляти дирки відкриті, або ретельніше підходити до герметизації.
Для себе я вирішив оставити відкритими. Все таки це менш критично, та і можно пробувати продувати лебідку компресором після купання в воді. :)

Еще одно подтверждение, что подготовленные лебедки к продаже изначально промазанные герметиком полный бред.
"Джипом" автомобиль делают его владельцы, а мы им в этом помогаем...
www.4x4RanchoClub.com.ua
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення ЯНКИ » П'ят квітня 08, 2011 17:16

Богдан написав:Совсем недавно снимал на своей крышку с редуктора - заклинило ручку. А оказалось что просто подржавел шарик с пружинкой фиксатора. Достаточно было просто снаружи капнуть масла или WD-40. (Может кому информация окажется полезной)


повезло, что раскис... в худших случаях при заклиненном шарике и могучей силе - ломался силуминовый корпус крышки возле ручки... (с) это конец :)

а так да, стандартная болячка именно 8500 - всем рекомендую в канал шарика загнать смазку для шрус, чтобы в дальнейшем не набивалась вода/грязь и шарик таки не словил безвозвратный клин...
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Shurik » П'ят квітня 08, 2011 20:21

ломался силуминовый корпус крышки возле ручки... (с) это конец Smile

Нет - ручка на самом деле просто стопорит редуктор в корпусе. Если она поломалась - можно ее выкинуть и вставлять туда просто кругляк подходящего диаметтра, как чеку. :)
Под нагрузкой она никуда не денется.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення ЯНКИ » П'ят квітня 08, 2011 22:57

Shurik написав:
ломался силуминовый корпус крышки возле ручки... (с) это конец Smile

Нет - ручка на самом деле просто стопорит редуктор в корпусе. Если она поломалась - можно ее выкинуть и вставлять туда просто кругляк подходящего диаметтра, как чеку. :)
Под нагрузкой она никуда не денется.


мой штурман (Ромео) на личной лебёдке пытаясь провернуть ручку (классика - через дырочку набилась грязи и закис шарик) лёгкими ударами разломал крышку-корпус (там где крепится ручка)... а ты говоришь нет :)
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Shurik » Суб квітня 09, 2011 14:18

я за много процитировал. :)
Имелось в виду что это не конец. Выкидывется ручка и в образовавшуюся дыру аставляется кругляк подходящего диаметра.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

...

Повідомлення R@inman » Вів вересня 13, 2011 10:46

есть в наличии крышка и ручка на 6500-8500
ЛЕБЕДКИ Т-МАХ,DRAGON,COME-UP,WARN,TABOR,ARB,ТАКЕЛАЖ,ХАБЫ AVM-ВСЕ ПО ГУМАННЫМ ЦЕНАМ...
8 098 422 67 9О Киевстар
8 093 896 5I 4I Лайф
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Re: ...

Повідомлення Onega » Сер вересня 14, 2011 1:19

Shurik написав:я за много процитировал. :)
Имелось в виду что это не конец. Выкидывется ручка и в образовавшуюся дыру аставляется кругляк подходящего диаметра.

Почти год отъездил с болтом в качестве ручки.

R@inman написав:есть в наличии крышка и ручка на 6500-8500

Купил, поставил, и радуюсь бездору.
Нет для меня ничего дороже,
Чем верный друг и бездорожье
Еще километры пути к родному огню
(c) Кривцов Сергей

УАЗ 31512, 90-го года, тент, колхозы, 417_й движ:ек, самоблок (БТР)
тел. 8 050 три тройки - два нуля - семнадцать. В эфире отзываюсь на UT4USE
Аватар користувача
Onega
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 2657
З нами з: Чет червня 29, 2006 11:56
Звідки: Киев, Голосеево (26.02.1979)

Повідомлення Onega » Сер вересня 14, 2011 1:22

Shurik написав:
ломался силуминовый корпус крышки возле ручки... (с) это конец Smile

Нет - ручка на самом деле просто стопорит редуктор в корпусе. Если она поломалась - можно ее выкинуть и вставлять туда просто кругляк подходящего диаметтра, как чеку. :)
Под нагрузкой она никуда не денется.


Это не есть конец!
http://onega.io.ua/album356454
Нет для меня ничего дороже,
Чем верный друг и бездорожье
Еще километры пути к родному огню
(c) Кривцов Сергей

УАЗ 31512, 90-го года, тент, колхозы, 417_й движ:ек, самоблок (БТР)
тел. 8 050 три тройки - два нуля - семнадцать. В эфире отзываюсь на UT4USE
Аватар користувача
Onega
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 2657
З нами з: Чет червня 29, 2006 11:56
Звідки: Киев, Голосеево (26.02.1979)


Повернутись до Снаряжение

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron