Сторінка 2 з 3

ПовідомленняДодано: Суб червня 06, 2009 1:04
Bobikus
BoBeG написав:На першому малюнку цілком реальна схема тільки на пешій точці кріплення не треба того гака
найбільша нагрузка буде на перший і останні блок
і найти таку кучу точок і в потрібній геометрії буде важко
4 блоки + стропи не такі вже і дешеві
думаю лебідку на зад буде простіше поставити :)


Щодо вартості блоків і строп - то коли ти застрягаєш за 20 км від цивілізації і за 500 від найближчої точки, де вони продаються, вони стають золотими :)

ПовідомленняДодано: Суб червня 06, 2009 10:05
Shurik
5 блоків по 20$ -100$
4 корозахистних по 60$ -240$
5 якорів ну нехай по 15$ - 75$
5 шаклів по 10$ - 50$
Подовжувач троса 30М (трос Тмакс) - 100$
Ітого 565$

Є суттева економія - не треба платити за встановлення. :)

Хайджек і сандтреки всерівно дешевше.

ПовідомленняДодано: Вів жовтня 27, 2009 12:33
Alexeich
По кинематической схеме в первом посте УАЗ должно разорвать.
Самовытаскивание назад актуально, хоть на соревнованиях, хоть на серьезных покатухах. Вторая лебедка значительно расширяет диапазон удовольствия. Але ж коштів не вистачає.
Посему вот такой разговор затеян в УАЗБУКЕ: http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... d3&t=58269
Компоновка реальная, сам видел в деле.

ПовідомленняДодано: Вів жовтня 27, 2009 13:06
Mykola STARyy
А не складеться трос на один бік?

ПовідомленняДодано: Пон травня 17, 2010 17:16
sansanichd
Мужикі на мою думку це самий дієвий варіант при мінімумі заморочок
http://io.ua/14096596p
там декілька фоток встановлюється на L200 на стільки просто, що ніхто не міг здогадатися.

ПовідомленняДодано: Пон травня 17, 2010 17:51
Саид
sansanichd написав:Мужикі на мою думку це самий дієвий варіант при мінімумі заморочок
http://io.ua/14096596p
там декілька фоток встановлюється на L200 на стільки просто, що ніхто не міг здогадатися.

Это Alter-а "Люська" :)
Напиши ему, поспрашивай.

ПовідомленняДодано: Сер липня 07, 2010 20:47
Bobikus
sansanichd написав:Мужикі на мою думку це самий дієвий варіант при мінімумі заморочок
.
Не згоден, таке рішення зменшує і без того недолугий звіс на Л200, відповідно заморочок у болоті з такою трубою буде більше а не менше :)

Але разом із тим в голову прийшла ідея - а що якщо тримати лебідку не на бампері а зробити її переносною, з довгим кабелем і зачіпкою до дерев або якорем? Тобто лебідку кріпити до дерева, а вже від неї трос до машини? Як на мене, в такому випадку однією лебідкою можна тягнути не тільки до переду чи заду але і зачепитися за колесо, раму, ставити на колеса перевертнів, піднімати машину... Хтось з таким зустрічався чи треба бігти в патентне бюро?

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 8:10
Yalta_biker
Встречался. Только лебедка не электрическая а на моторчике 2-хтактном. Наши лешие у лесорубов нажили и используют так как ты описал. Тяжеленная - капец.

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 9:53
Саид
Bobikus написав:...
Але разом із тим в голову прийшла ідея - а що якщо тримати лебідку не на бампері а зробити її переносною, з довгим кабелем і зачіпкою до дерев або якорем? Тобто лебідку кріпити до дерева, а вже від неї трос до машини? Як на мене, в такому випадку однією лебідкою можна тягнути не тільки до переду чи заду але і зачепитися за колесо, раму, ставити на колеса перевертнів, піднімати машину... Хтось з таким зустрічався чи треба бігти в патентне бюро?

Уявив собі... Застяг УАЗ, водій дістав лебідку, пристібнув її до дерева... І 17 здорових дядьків намагаються її втримати, щоб вона, зараза, намотувала трос правильно, а не крутилася, як дурна, під навантаженням 9500 фунтів... Чи як? ;)

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 11:57
Onega
Bobikus написав:
sansanichd написав:Мужикі на мою думку це самий дієвий варіант при мінімумі заморочок
.
Не згоден, таке рішення зменшує і без того недолугий звіс на Л200, відповідно заморочок у болоті з такою трубою буде більше а не менше :)

Але разом із тим в голову прийшла ідея - а що якщо тримати лебідку не на бампері а зробити її переносною, з довгим кабелем і зачіпкою до дерев або якорем? Тобто лебідку кріпити до дерева, а вже від неї трос до машини? Як на мене, в такому випадку однією лебідкою можна тягнути не тільки до переду чи заду але і зачепитися за колесо, раму, ставити на колеса перевертнів, піднімати машину... Хтось з таким зустрічався чи треба бігти в патентне бюро?

Потери на силовых проводах будут ОЧЕНЬ большие.

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 12:37
Yalta_biker
та что с моторчиком- на треноге, аки пулемет и цепью к дереву пристегивается. Усилие 5 тонн. Говорят еще стрела к ней была но ее не успели стырить

ПовідомленняДодано: Сер серпня 25, 2010 12:42
Alter
Bobikus написав:
sansanichd написав:Мужикі на мою думку це самий дієвий варіант при мінімумі заморочок
.
Не згоден, таке рішення зменшує і без того недолугий звіс на Л200, відповідно заморочок у болоті з такою трубою буде більше а не менше :)

Але разом із тим в голову прийшла ідея - а що якщо тримати лебідку не на бампері а зробити її переносною, з довгим кабелем і зачіпкою до дерев або якорем? Тобто лебідку кріпити до дерева, а вже від неї трос до машини? Як на мене, в такому випадку однією лебідкою можна тягнути не тільки до переду чи заду але і зачепитися за колесо, раму, ставити на колеса перевертнів, піднімати машину... Хтось з таким зустрічався чи треба бігти в патентне бюро?


Для крепления лебедки сзади на представленной фотографии использовался стандартный фаркоп, который изготовлен фиромой "Полигон". Прекрасно осознавая что для офф-роада он далеко не совсем гут данный фаркоп был снят и будет заменен на несколько другую конструкцию (и Москва не сразу строилась).
На счет съемной с длинными проводами - предложение довольно заманчивое, но написано человеком, который не задумывался как тягать лебеду, удлинители и блоки в руках. Мне стало очень жалко штурмана читая эти строки. Кроме того: 1) сечение проводов для лебеды 9500 25 квадратов... чем длиннее, тем тяжелее и не поворотней. 2) удлинителей и блоков надо довольно таки много... что как удорожает конструкцию, так и утяжеляет ее... да еще и увеличивает объем (а объем багажника не резиновый).

Тут можно посмотреть как лебедка используется как спереди, так и сзади. http://photofile.com.ua/users/alter_l200/150423079/
По определенным причинам заднюю конструкцию еще не сделал, но это только вопрос времени.

ПовідомленняДодано: Сер серпня 25, 2010 15:28
Bobikus
Alter написав: предложение довольно заманчивое, но написано человеком, который не задумывался как тягать лебеду, удлинители и блоки в руках. Мне стало очень жалко штурмана читая эти строки. Кроме того: 1) сечение проводов для лебеды 9500 25 квадратов... чем длиннее, тем тяжелее и не поворотней. 2) удлинителей и блоков надо довольно таки много... что как удорожает конструкцию, так и утяжеляет ее... да еще и увеличивает объем (а объем багажника не резиновый).
Нус на те і проблеми, щоб їх вирішувати - я ж не казав, що будую таку приблуду вдома, просто обговорюю право на життя, відповідно стаємо ближчими до істини.

Щодо дротів - вони бувають з різних металів, я переконаний, що в Т-максі він не найкращий, відтак може бути замінений на більш дорогий але з меншим січенням. Стосовно конструкції - це може бути звичайна обв'язка до дерева, або ще краще самостягуючий механізм, що просто намотує на себе трос з двох боків, типу цього але з електродвигуном замість ручки:

Зображення


тоді направляйки і блоки не потрібні, і що важливо, може кріпитися на тросі близько до машини, що не потребує довгих кабелів, трос може бути не металевим, що відіб'ється на вазі.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 31, 2010 0:01
Alter
Bobikus написав: Нус на те і проблеми, щоб їх вирішувати - я ж не казав, що будую таку приблуду вдома, просто обговорюю право на життя, відповідно стаємо ближчими до істини.

Щодо дротів - вони бувають з різних металів, я переконаний, що в Т-максі він не найкращий, відтак може бути замінений на більш дорогий але з меншим січенням. Стосовно конструкції - це може бути звичайна обв'язка до дерева, або ще краще самостягуючий механізм, що просто намотує на себе трос з двох боків, типу цього але з електродвигуном замість ручки:

тоді направляйки і блоки не потрібні, і що важливо, може кріпитися на тросі близько до машини, що не потребує довгих кабелів, трос може бути не металевим, що відіб'ється на вазі.

По поводу проводов: в Т-мах используются классические медные провода. Наши сварочные того же сечения весят больше :-) за счет большего веса изоляции (проверено опытным путем).
Пользовал как то я подобный механизм. Если описать мои впечатления культурно и вкратце - дерьмо. В Киеве могу дать поюзать безвозмездно т.е. даром :-)
В таком случае Хай-Джек принесет гораздо больше пользы (не как подъем авто, а как стяжное устройство).

ПовідомленняДодано: Пон лютого 21, 2011 1:35
Bobikus
Саид написав:Уявив собі... Застяг УАЗ, водій дістав лебідку, пристібнув її до дерева... І 17 здорових дядьків намагаються її втримати, щоб вона, зараза, намотувала трос правильно, а не крутилася, як дурна, під навантаженням 9500 фунтів... Чи як? ;)


Мне стало очень жалко штурмана читая эти строки


вкратце - дерьмо


Поки ми тут вели теоретичні розмови китайці їх прочитали і взялися до роботи:) http://dragonwinch.net.ua/5000lbs.html