Качественно подготовленый Сузуки самурай. Видео.

Раздел посвящен отечественным побратимам-внедорожникам

Модератор: Модераторы форума

Качественно подготовленый Сузуки самурай. Видео.

Повідомлення Быстрый » П'ят березня 16, 2012 22:27

Быстрый
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Чет лютого 21, 2008 20:13
Звідки: Cумы

Повідомлення Yalta_biker » П'ят березня 16, 2012 23:49

ван пойнт сикст фулл инжекшн фром трекер - это от витары новой чтоль? но у нее же вроде моно-инжектор?
Как с самурайкиной трансмиссией сращивали интересно?
Классно машинку зарядили, салон только осталось оживить - и огонь!
Опять захотелось купить самурваген :oops:
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Olexa » Суб березня 17, 2012 9:18


Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D Байдуже, якої форми тяга сошки (аби ні за що не чіплялась), що більший нахил прямого відрізку, що з’єднує кінці тяги сошки, то більше машина змінюватиме напрямок руху при ходах підвіски. Якщо вже хочеться побороти цей ефект, то треба з сошкою чаклувати, а краще опускати кермову машинку (раптом сошка пружинитиме).

Такі колосальні проставки ресора-міст... Чи не правильніше було би опустити точки кріплення ресор? Бо так будуть сильніші навантаження на S-подібне скручування ресор.

На задній міст він поставив важіль проти цього скручування. Цікава конструкція важеля. Та верхня його частина цупка, і призначена лише для того, щоб відрегулювати важіль під потрібну висоту підвіски та кут провернення моста?

Наскільки вистачить його задніх бризковиків (що дозволяють йому залишатися в рамках закону)? До першого впирання заднім ходом у бруствер?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Yalta_biker » Суб березня 17, 2012 9:48

И еще вопрос к умным людям - зачем на серьгах доп. отверстия? Можно еще сильнее отлифтовать?
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Olexa » Суб березня 17, 2012 9:55

Yalta_biker написав:И еще вопрос к умным людям - зачем на серьгах доп. отверстия? Можно еще сильнее отлифтовать?

Особливо із врахуванням високих проставок міст-ресора. Чи не правильніше було би ліфтувати сергами, а не цими проставками?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Быстрый » Суб березня 17, 2012 9:58

Olexa написав:Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D
На большей половине подготовленніх самураев именно такая S-образная тяга- у некоторых усиленая косынками...- видимо решение уже обкатаное...По остальному не берусь судить...
Быстрый
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Чет лютого 21, 2008 20:13
Звідки: Cумы

Повідомлення Olexa » Суб березня 17, 2012 10:14

Быстрый написав:
Olexa написав:Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D
На большей половине подготовленніх самураев именно такая S-образная тяга- у некоторых усиленая косынками...- видимо решение уже обкатаное...По остальному не берусь судить...

Та я не проти цієї тяги як такої, це найпростіше рішення (щоб не чіпляло за ресору). Але автор каже щось на кшталт "as long as you keep those bars paraller, you really dont get any [...] bump stear anything like that". А вони не палалельні, оскільки форма їхня не має значення, а має значення лише паралельність відрізків, що з’єднують їх кінці. До того ж, значення має паралельність тяги сошки до землі, а не паралельність тяг між собою.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Суб березня 17, 2012 15:21

Olexa написав:

Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D Байдуже, якої форми тяга сошки (аби ні за що не чіплялась), що більший нахил прямого відрізку, що з’єднує кінці тяги сошки, то більше машина змінюватиме напрямок руху при ходах підвіски. Якщо вже хочеться побороти цей ефект, то треба з сошкою чаклувати, а краще опускати кермову машинку (раптом сошка пружинитиме).
Це вимушений хід, інакше ричаг впиратиметься в ресору а наконечнику не вистачить кута щоби нормально працювати. Очевидно йдеться про паралельність тяги до кінцевика наконечника.

Взагалі правильно побудований - це відносна справа. Наприклад з таким звісом (розміщенн передньої лебідки) він не далеко проїде по наших горах і ярах, без шноркеля далеко не проїде по наших ріках і ставах, з такими дзеркалами та розширювачами арок по наших лісах. А з такою підвіскою не катнеться далеко з нашими дівками :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Суб березня 17, 2012 22:28

Мене теж вразив передній звіс, якщо вже так гуляти, то можна було би хоча би поставити синтетичний трос та клюз замість роликів.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Инквизитор » Пон березня 19, 2012 13:33

риспект за труды, но парни изобретали велосипед.

Все уже придумано, опробовано ,выпускается серийно и сравнительно за скромные деньги:
http://puresuzuki.com/
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення Olexa » Пон березня 19, 2012 13:41

Так я думаю, що вони все стокове й ставили.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602


Повернутись до Общие вопросы

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron