Сторінка 1 з 1

Качественно подготовленый Сузуки самурай. Видео.

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 22:27
Быстрый

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 23:49
Yalta_biker
ван пойнт сикст фулл инжекшн фром трекер - это от витары новой чтоль? но у нее же вроде моно-инжектор?
Как с самурайкиной трансмиссией сращивали интересно?
Классно машинку зарядили, салон только осталось оживить - и огонь!
Опять захотелось купить самурваген :oops:

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 9:18
Olexa

Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D Байдуже, якої форми тяга сошки (аби ні за що не чіплялась), що більший нахил прямого відрізку, що з’єднує кінці тяги сошки, то більше машина змінюватиме напрямок руху при ходах підвіски. Якщо вже хочеться побороти цей ефект, то треба з сошкою чаклувати, а краще опускати кермову машинку (раптом сошка пружинитиме).

Такі колосальні проставки ресора-міст... Чи не правильніше було би опустити точки кріплення ресор? Бо так будуть сильніші навантаження на S-подібне скручування ресор.

На задній міст він поставив важіль проти цього скручування. Цікава конструкція важеля. Та верхня його частина цупка, і призначена лише для того, щоб відрегулювати важіль під потрібну висоту підвіски та кут провернення моста?

Наскільки вистачить його задніх бризковиків (що дозволяють йому залишатися в рамках закону)? До першого впирання заднім ходом у бруствер?

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 9:48
Yalta_biker
И еще вопрос к умным людям - зачем на серьгах доп. отверстия? Можно еще сильнее отлифтовать?

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 9:55
Olexa
Yalta_biker написав:И еще вопрос к умным людям - зачем на серьгах доп. отверстия? Можно еще сильнее отлифтовать?

Особливо із врахуванням високих проставок міст-ресора. Чи не правильніше було би ліфтувати сергами, а не цими проставками?

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 9:58
Быстрый
Olexa написав:Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D
На большей половине подготовленніх самураев именно такая S-образная тяга- у некоторых усиленая косынками...- видимо решение уже обкатаное...По остальному не берусь судить...

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 10:14
Olexa
Быстрый написав:
Olexa написав:Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D
На большей половине подготовленніх самураев именно такая S-образная тяга- у некоторых усиленая косынками...- видимо решение уже обкатаное...По остальному не берусь судить...

Та я не проти цієї тяги як такої, це найпростіше рішення (щоб не чіпляло за ресору). Але автор каже щось на кшталт "as long as you keep those bars paraller, you really dont get any [...] bump stear anything like that". А вони не палалельні, оскільки форма їхня не має значення, а має значення лише паралельність відрізків, що з’єднують їх кінці. До того ж, значення має паралельність тяги сошки до землі, а не паралельність тяг між собою.

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 15:21
Bobikus
Olexa написав:

Я правильно зрозумів, що автор щиро вірить, що якщо вигнути тягу сошки саме таким чином, то машина не змінюватиме напрямку руху при ходах підвіски? :D Байдуже, якої форми тяга сошки (аби ні за що не чіплялась), що більший нахил прямого відрізку, що з’єднує кінці тяги сошки, то більше машина змінюватиме напрямок руху при ходах підвіски. Якщо вже хочеться побороти цей ефект, то треба з сошкою чаклувати, а краще опускати кермову машинку (раптом сошка пружинитиме).
Це вимушений хід, інакше ричаг впиратиметься в ресору а наконечнику не вистачить кута щоби нормально працювати. Очевидно йдеться про паралельність тяги до кінцевика наконечника.

Взагалі правильно побудований - це відносна справа. Наприклад з таким звісом (розміщенн передньої лебідки) він не далеко проїде по наших горах і ярах, без шноркеля далеко не проїде по наших ріках і ставах, з такими дзеркалами та розширювачами арок по наших лісах. А з такою підвіскою не катнеться далеко з нашими дівками :)

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 22:28
Olexa
Мене теж вразив передній звіс, якщо вже так гуляти, то можна було би хоча би поставити синтетичний трос та клюз замість роликів.

ПовідомленняДодано: Пон березня 19, 2012 13:33
Инквизитор
риспект за труды, но парни изобретали велосипед.

Все уже придумано, опробовано ,выпускается серийно и сравнительно за скромные деньги:
http://puresuzuki.com/

ПовідомленняДодано: Пон березня 19, 2012 13:41
Olexa
Так я думаю, що вони все стокове й ставили.