Що зараз на ринку ВАЗ2121?

Ні, я не зрадив свій УГАЗ69.
Справа в тому, що:
1) почався сезон поїздок та будівництва
;
2) по газику роботи ще чимало
;
3) службове авто - добре, але до певної межі
;
4) дружина хоче порулить
;
5) треба щось собі думати...
Якщо і буду брати другий автомобіль, то треба щось більш цивільне від УАЗа (з огляду на те, що користуватись будемо вдвох із дружиною), але однаково 4х4. Бо скуштувавши раз повного приводу важко повертатись до звичайних авто
.
Може хтось щось знає чи хтось знає того, хто щось знає, що собою являє Нива ціною до 3000 зелених. Справа геть не термінова і навіть остаточне рішення не затверджене. Просто збираю інфу для можливого рішення.
Наразі вимальовується наступна картина пропозицій: роки випуску 1980 - 1990, переважаюча більшість авт після к/р і двигла, і кузова (то байдуже).
Тепер трохи про те, що хотів би отримати за ці гроші: кузов, непотребуючий зварювальних та рихтувальних робіт (з мене досить "інтимних" стосунків із свїм УГАЗом); двигун та трансмісію, які протягнуть хочаб 15 - 20 тис.км (гараж з ямою - зайнятий, хоча, теоретично, якщо прокотить ГАЗик впритул до дальньої стіни, то Нива теж поміститься
); відсутність тонування та іномарочного салону - по можливості
.
І нарешті: що можете сказати про людей та фірмочки, які займаються купівлею-підшаманюванням-продажем Нивок?
Справа в тому, що:
1) почався сезон поїздок та будівництва

2) по газику роботи ще чимало

3) службове авто - добре, але до певної межі

4) дружина хоче порулить

5) треба щось собі думати...
Якщо і буду брати другий автомобіль, то треба щось більш цивільне від УАЗа (з огляду на те, що користуватись будемо вдвох із дружиною), але однаково 4х4. Бо скуштувавши раз повного приводу важко повертатись до звичайних авто

Може хтось щось знає чи хтось знає того, хто щось знає, що собою являє Нива ціною до 3000 зелених. Справа геть не термінова і навіть остаточне рішення не затверджене. Просто збираю інфу для можливого рішення.
Наразі вимальовується наступна картина пропозицій: роки випуску 1980 - 1990, переважаюча більшість авт після к/р і двигла, і кузова (то байдуже).
Тепер трохи про те, що хотів би отримати за ці гроші: кузов, непотребуючий зварювальних та рихтувальних робіт (з мене досить "інтимних" стосунків із свїм УГАЗом); двигун та трансмісію, які протягнуть хочаб 15 - 20 тис.км (гараж з ямою - зайнятий, хоча, теоретично, якщо прокотить ГАЗик впритул до дальньої стіни, то Нива теж поміститься


І нарешті: що можете сказати про людей та фірмочки, які займаються купівлею-підшаманюванням-продажем Нивок?