TURIST написав:Попробую конкретизировать вопрос.
Дано: 20 марта у меня день рождения и жена хочет мне ГАРМИН подарить.
Ну, якщо дружина хоче подарувати саме Garmin, то доведеться вибирати саме з Garmin'ів.
TURIST написав:26 марта "Самарские Дебри" и я хочу в них победить. Ну есть у меня такой амбициозный замысел...
Вопрос: какой из Гарминов я смогу использовать на соревнованиях, а потом для нормальной работы в авто? Бюджет 2500-2900 гр. Можно дешевле.
Нотік, наскільки я зрозумів, в тебе є, а Garmin "для вибігання" підійде будь-який (на чіпсеті з нових, себто SiRFstar III, MTK тощо, щоб не губив супутники), його задача буде — пошук точки на місцевости, для цього підтримка карт не потрібна, головне, щоб можна було залити в нього точки з нотіка.
Серія eTrex зручна
тільки при використанні в руці, це
виключно ручна серія. Це обумовлено і надто специфічними органами керування, і надто дрібними пікселами на екрані (в моделях з підтримкою завантаження карт). Для всіх інших використань (велосипед, торпедо авто) вона не зручна.
У твій бюджет якраз вписується
Garmin GPSmap 60Cx. Це чудовий апарат, топова модель попередньої генерації (топовіший був лише 60CSx з магнітним компасом та барометричним висотоміром, але то для альпіністів). На даний момент основний недолік — не має підтримки завантаження растрів, як сучасна генерація. Мій попередній був 60CSx (власне, я ще не продав його після придбання Oregon 500), я дуже ним задоволений.
З іншого боку, в твій бюджет вже вписуються
Colorado 300,
Colorado 400i,
Colorado 400t,
Oregon 200 та
Dakota 20, вже нової генерації, з підтримкою завантаження растрів. І хоч всі вони, крім Dakota, теж вже зняті з виробництва, але підтримка завантаження растрів це сила! В серії Colorado, можливо, є такий недолік, що там не можна просто рухати карту туди-сюди. Якщо це так, то краще її не розглядати. От з цих би я на твоєму місці й вибирав.
TURIST написав:И главное. Скажите кто что думает оправданно ли приобретение такого высококлассного и дорогого, но мало функционального прибора как ГАРМИН.
Це як для кого малофункціонального! Для тих, хто ходить пішки, по воді, літає та їздить велосипедом, тільки він та Magellan і є функціональними, а решта Windows CE з Li-Ion акумуляторами на годину праці є 100%
не функціональними.
Стосовно бюджету, звертай увагу, чи входять до вартости приладу карти України, і які саме.
TURIST написав:Езжу в основном в своем городе. Пока еще ни разу не было случая, чтоб я заблудился или не нашел что-то.
Ти, все ж таки, вкажи його у полі "Звідки" в
Профілі. А то не зрозуміло.
TURIST написав:Периодически езжу в Крым, на Кавказ, в планах Средняя Азия, Байкал, Европа.
И еще. Если взять внешний модуль ГАРМИН и подключить его к ноту, Озик будет работать?
Буде. Більше того, він буде працювати і з повноцінним навігатором Garmin у якости приймача. Але для спорту то не зручно (коли штурман від'єднує приймач, вибігає з ним, потім приєднує назад). Але якщо ти вибираєш зовнішній USB'шний приймач для OziExplorer, то зовсім не обов'язково це мусить бути Garmin. Garmin у цьому випадку може бути корисним, якщо ти захочеш використовувати на ПК карти Garmin у програмі Garmin Mobile.
TURIST написав:А если взять АСУС-ГАРМИН? Там тоже только гарминовский софт подходит?
Garmin'івський софт там стоїть. Підтримки растрів нема. Ставити інший софт можна, якщо мова про модель на Windows Mobile, то для Windows Mobile, якщо на Android, то для Android.
Але я тобі скажу, що є така тварина: качка. Вона вміє і ходити, і літати, і плавати. Але нічого не вміє робити добре.
Так і ці комунікатори для твого застосування.
TURIST написав:Уважаемый Олекса! Что-то я уже туплю к концу выходного дня... Не нашел ни где цен на те аппараты, ссылки на которые ты скинул.
Hotline:
NavOn,
Prestigio,
FlyAudio,
Phantom.
TURIST написав:Olexa написав:Не бери навігатор без можливости завантаження карт. Це земля і космос в плані зручности використання. І кольоровий екран для читабельности карт значно краще за чорно-білий.
Я умышленно выбрал без карт и цветного дисплея. Самый простой и "дешеваый". Обясню почему. мы каждый год на Кавказ ездим. На УАЗики поднимаемся куда можем, а потом 3-5-7 км пешком по самым интересным местам. Бывало так, что спустишся в ущелье и потеряешь все ориентиры. Потом блудишь или лезешь на что-то чтоб машину найти. В реку я пару раз падал, дожди часто идут. Мне нужен качественный, сравнительно не дорогой, надежный прибор с помощью которого я буду ориентироваться в радиусе 10-15 км. Это как запасной парашут. Даже если я где-то встряну, а я часто езжу одной машиной, у меня сядут все аккумуляторы, включая стартерный, у меня останется пара батарейек, и я соображу куда идти за подмогой.
А карты и все остальные навороты мне в нем не нужны. Так навіщо платити більш?
Якщо ти спустишся в ущелину, і втратиш всі орієнтири, то за навігатором без карти ти, звісно, зможеш пройти назад своїм шляхом (який він пише в процесі руху). Але може статися так (і, як правило, саме так і буде), що цей шлях не є найкоротшим. І тут дуже сильно кортітиме мати в навігаторі карту рель'єфу, щоб бачити, як саме можна було б оптимально пройти до відміченої точкою машини, табору тощо. Карту рель'єфу (ізолінії) з детальністю порядка кілометрівки можна завантажувати і в моделі без підтримки растрів, такі дані існують у векторному вигляді у відкритому доступі. Повір мені, пішки в горах з картою рель'єфу в навігаторі це зовсім інше, ніж без неї. Навіть у безневинних ситуаціях.