Айри написав:Olexa написав:...на регулюванні сходження вчора був, на крутому німецькому стенді. В майстра були дуже круглі очі, а в екрана стенда був дуже червоний колір...
"агласите весь список пжалста... слайды, слайды!" - что - всё ТАК плохо?
Та ні, не надто



Робочого слайду, де було червоне, нема.
За кастер, звісно, стенд червонів, бо в нього в базі нема УАЗів з перерізаним кастером.

З проблем майстер вказав на значний позитивний кут розвалу лівого переднього колеса (1°59' проти -0°43' в правого переднього, яке він назвав нормальним), та на просадженість лівої ресори та пружини на сантиметр-два.
Я був вскочив лівим переднім колесом в дірку в бетонному перекритті з’єднання дренажних каналів, не на швидкости, рушаючи з місця, але, здається, на пониженій. Погнув диск (кований), тягу Панара, трохи важіль поворотного кулака. Диск відрихтували, тягу вирівняли, важіль поворотного кулака погнутий не критично, й ні на що не впливає.
Можна припустити, що й мостові дісталося. А може, це міст від народження такий "точний"?


Те, що кут між віссю шквореня зліва 10°38', а зправа 16°07' (різниця 5°29'), то це залежить або від зовнішнього корпусу поворотного кулака, або від самого моста. Від чого саме? Лінійка до фланця кріплення поворотного кулака до кулака, і транспортир між лінійкою та землею?
Міст можна спобувати вирівняти пресом. Хоча все одно питання — до чого рівняти: щоб були однакові кути між осями шкворенів та вертикаллю, чи між площинами колес та вертикаллю?

Чи, може, правильніше поміняти кулаки? Чи шліфонути фланці?
Мабуть, варто спочатку оновити підвісу, поміняти втулки повздовжніх штанг, переміряти, й тоді дивитися.