Модератор: Модераторы форума
myshketer написав:А почему именно вояки, а не длинный спайсер? Какой размер колес планируется?
Nazar написав:аир болотный написав:Я сейчас перехожу на пружины по кругу(4-link сзади и 3-link спереди) и вояки тоже, для себя решил углубляться пружинами в раму (с местным усилением) там всего на пару см нужно, на мой взгляд так правильней всего если с розшырением мостов не заниматься.
К сожалению это решение не ответит требованию опустить машину по максимуму. Есть еще неправильнее решение, поставить пружины внутри рамы за полозьями.
Якщо бути вже таким правильним то пружини взагалі не дружать з A-подібним ричагом, йому потрібна пневмопідвіска, тільки вона відкриє всі можливості і правильності ходів моста на А-ричагу. Тому якщо вже і ставити А-ричаг для збільшення артикуляції то явно не з пружинами по краях довгого моста, бо це просто вб'є будь-які ходи, більші ніж в штатній компоновці, тобто основну перевагу такої конструкції. Крім того непідресорена маса в оффроуді це не завжди зло, більшість дорогих раллірейдових рішень базуються на максимальному відв'язування моста від кузова. Ось тут гарно продемонстровано роботу безпружинної підвіски: https://www.youtube.com/watch?v=Mmh-ew1swD4 мабуть зрозуміло, що якби там були пружини,тим паче по краях моста, кузов би трусило разом з мостом, що не дало би розвинути навіть половину показаних швидкостей, вже не кажу про досягнути таких ходів.1. Размещение пружины должно быть максимально близко к ступице, иное мнение ересь (подсказка – неподрессоренная масса).
А в когось вже ламалося? Бо я чув, що гнули мости, але от щоби відривали редуктор - не доводилось.2. Увеличение колеи за счет проставок, путь в корне не верный для редукторных мостов (подсказка – крышка поворотного кулака 4мм толщиной, вес колиса 70кг).
Не зовсім розумію, шляхом установки а-подібного ричага ми женемось за артикуляцією чи її відсутністю? Якщо за відсутністю то всеодно бокова стійкість краще досягається не пружинами а установкою стабілізатора або стабілізаторів.пружина будет стоять там где нужно и максимально близко к тормозному щиту что даст нужную боковую устойчивость
Nazar написав:...полуоси еще готовятся, в понедельник будут, расскажу...
аир болотный написав:Nazar написав:аир болотный написав:Я сейчас перехожу на пружины по кругу(4-link сзади и 3-link спереди) и вояки тоже, для себя решил углубляться пружинами в раму (с местным усилением) там всего на пару см нужно, на мой взгляд так правильней всего если с розшырением мостов не заниматься.
К сожалению это решение не ответит требованию опустить машину по максимуму. Есть еще неправильнее решение, поставить пружины внутри рамы за полозьями.
Извеняюсь я не до конца точно выразился, я собираюсь врезаться в раму не с низу а с боку между колесом и внешней частью рамы, собственно обойти рамой пружину(получится что пружина будет стоять там где нужно и максимально близко к тормозному щиту что даст нужную боковую устойчивость), так можно сохранить розмер рама-мост как в штатной подвеске или даже чуть ниже и соблюсти соотношение хода 20% на сжатие и 80% на отбой не ухудшая(или улучшая) поведения машины на асфальте.
аир болотный написав:Nazar а не розсматривался ли такой вариант подвески? http://www.youtube.com/watch?v=ra2Ct9HbVL4 её очень даже можно реализовать на УАЗе, у неё масса преимуществ для внедорожника, у америкосов она очень популярна и весьма заслужено.
Bobikus написав:Якщо бути вже таким правильним то пружини взагалі не дружать з A-подібним ричагом, йому потрібна пневмопідвіска, тільки вона відкриє всі можливості і правильності ходів моста на А-ричагу. Тому якщо вже і ставити А-ричаг для збільшення артикуляції то явно не з пружинами по краях довгого моста, бо це просто вб'є будь-які ходи, більші ніж в штатній компоновці, тобто основну перевагу такої конструкції. Крім того непідресорена маса в оффроуді це не завжди зло, більшість дорогих раллірейдових рішень базуються на максимальному відв'язування моста від кузова. Ось тут гарно продемонстровано роботу безпружинної підвіски: https://www.youtube.com/watch?v=Mmh-ew1swD4 мабуть зрозуміло, що якби там були пружини,тим паче по краях моста, кузов би трусило разом з мостом, що не дало би розвинути навіть половину показаних швидкостей, вже не кажу про досягнути таких ходів.1. Размещение пружины должно быть максимально близко к ступице, иное мнение ересь (подсказка – неподрессоренная масса).
Bobikus написав:А в когось вже ламалося? Бо я чув, що гнули мости, але от щоби відривали редуктор - не доводилось.2. Увеличение колеи за счет проставок, путь в корне не верный для редукторных мостов (подсказка – крышка поворотного кулака 4мм толщиной, вес колиса 70кг).
Bobikus написав:Не зовсім розумію, шляхом установки а-подібного ричага ми женемось за артикуляцією чи її відсутністю? Якщо за відсутністю то всеодно бокова стійкість краще досягається не пружинами а установкою стабілізатора або стабілізаторів.пружина будет стоять там где нужно и максимально близко к тормозному щиту что даст нужную боковую устойчивость
Bobikus написав:Попривсе з цікавістю слідкую за проектом. Дякую за початок, з нетерпінням чекаємо продовження.
Айри написав:Nazar написав:...полуоси еще готовятся, в понедельник будут, расскажу...
Слайды, слайды, слайды... )))
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість