В мене не Патріот, а 3160 з таким же двигуном ЗМЗ-409, контролером МИКАС 7.2, як на ранніх Патріотах, анитоксичні системи рівня ЄВРО-0 (такого не було вже навіть на ранніх Патріотах). Їжджу на ньому з 2004 (Патріотів тоді ще не було). Києвом їжджу чимало, хоча не кожного дня, і пробиратися вдень заторами, на щастя, необхідності не маю. Їжджу, як правило, динамічно, але без перевищень (тобто, розганяюсь швидко, без думок про економію).
Витрати бензину в місті близько 16 літрів. З новішими контролерами та рівнями антитоксичних систем вони можуть бути іншими.
Як на мене, машина для міста достатньо динамічна. Звісно, є чимало потужних легковиків, що динамічніші за неї, але вони загострені саме під це, а Патріот — трошки під інше, тому паритися не варто. Бордюри для неї дійсно проблемою не є взагалі, причому й такі, що є проблемою для багатьох паркетників. Я не з любителів паркуватися на газонах, але й при звичайному паркуванні до бровки можна завжди паркуватися до упора колесами, не думаючи, чи відірветься бампер чи його губа при від'їджанні. Також неочевидним, але помітним позитивним моментом є те, що водії легковиків рідко поводяться нахабно по відношенню до таких машин (підсвідомо бояться вищої машини, чи що).
Мене дивують наліпки на легковиках, на яких водії нарікають на погані дороги: не можеш зробити дороги кращими — вибирай релевантну наявним дорогам машину, а не розводь нюні. Для Паторіота наші дороги проблеми не становлять. Навіть швидкість самі по собі майже не обмежують. Швидкість обмежують легковики, які пробираються складними місцями навшпиньки.
Стосовно надійності, сильно сипучим я б Патріот теж не назвав (найсипучіший вузол мого 3160 вже давно замінено на Патріотівський). Так, трапляється щось час від часу (шків помпи, трос газа, ролик ременя генератора). Так, я вожу в машині гарний набір інстрменту, певний набір деталей, килимок і робочий одяг. Але іноді я займаюсь дрібним ремонтом самостійно не тому, що немає іншого виходу, а тому, що мені це подобається, що мені подобається усвідомлювати, що я можу полагодити якісь типові речі, знаходячись далеко від цивілізації, куди евакуатор не доїде в принципі. Хоча траплялося й таке, що УАЗ хотів відносин зовсім не тоді, коли я був на них налаштований
. У будь-якому разі, підтримую тезу інших про те, що потрібен гарний сервіс, і тоді в цілому все буде гаразд.
Із запчастинами якихось особливих проблем не бачу, особливо враховуючи те, що тепер їх можна замовляти в РФ з дставкою в Україну.