shpion написав:Я вот только рассмотрел эту конструкцию. Действительно тяжеловато для восприятия.
З незвички — так. А коли звикаєш, то просто задоволення отримуєш.
shpion написав:И надо делать остановки для пропуска попутного транспорта. Классический клеверный лист как-то по проще будет и остановок не нужно делать, если ширина полотна позволяет конечно.
А что было раньше?
Раніше й був класичний лист конюшини.
На листі конюшини є 8 відгалужень, 8 вливань, і
4 перетини. На турбіні є 8 же відгалужень, 8 же вливань, і
жодного перетину.
Більше того, на листі конюшини всі перетини знаходяться
перед другорядними вливаннями, а на самих перетинах цей напрямок є
головним. Відповідно, затор на одному внутрішньому вливанні, щойно він доросте до перетину, створює затор на ще одному внутрішньому вливанні, за годинниковою стрілкою. І так по колу, поки не стане колом все. На турбіні такого немає
в принципі.
Стосовно ширини проїжджої частини, так, наявність окремої розгінної смуги (або взагалі просто окремої смуги) після вливання робить вливання безпроблемним. На даній турбіні саме так і зроблено на зовнішніх вливаннях у північному та південному напрямках. У східному (на міст) це зробити неможливо технічно, бо потрібно було би розширювати міст (або монополізувати реверсивну смугу для цього напрямку), у західному напрямку все одно підпирає площа Героїв ВВВ зі своїм світлофором, хоча можна вважати, що й там це наполовину зроблено. На внутрішніх вливаннях головним є внутрішній напрямок, відповідно, якщо хвіст і утворюється, то він утворюється у найбільш зовнішній смузі розв’язки, яка жоден інший напрямок не перетинає, і не підпирає (більше того, з півдня і з півночі ці смуги окремі, і з заходу практично теж).
До того ж, на трубіні значно більші радіуси, і можна їхати швидко, що також полегшує вливання.
Панда написав:Как для меня, так смысл не изменился и старая была лучше. А сейчас сделали тоже только в другом виде.
Зовсім не те саме, і вже однозначно стара не була краще (див. вище).
Панда написав:Да еще и смотреть надо в оба, где главная на самих сездо-заездо-расворотов.
Не треба, все дуже просто: правий поворот — перший з’їзд і двічі поступитися дорогою (крім доліпленої пізніше північно-західної гілки, де один раз), лівий поворот — другий з’їзд, і сміливо їхати окремою смугою аж до виїзду з розв’язки, де лише у випадку на міст потупитися дорогою. І все. Причому ліві повороти легко проїжджаються на 40 км/год.