Після установки нового карба виявив рідкісну але досить прикру проблему - достатньо виїхати на трасу при температурі повітря +1 - +10, після проїзду 10-15 км двигун починає троїти, втрачається потужність, падає швидкість ітд. Після довгих пошуків виявив проблему - карбюратор покривається інієм, очевидно не лише ззовні а і всередині, що заваджає перенесенню якісної суміші через впускний колектор, від чого виникають ці симптоми. Достатньо вимкнути двигун на 5 хв як вс стає на місце, іній тане і машина знову оживає. Очевидно що обледеніння виникає внаслідок розрідження газу після заслонки карбюратора, що цікаво лише при плюсовій температурі. Судячи з усього, при мінусовій цей дефект відсутній так як не утворюється конденсат, відтак немає чому замерзати.
Прошу допомоги з ідеєю як з цим боротися - поки були думки проведення антифризу через трубки навколо карба, запуск вихлопних газів у впуск, проведення впуску через теплу зону випускного колектора. Але всі ці ідеї здаються недолугими, можливо хтось вже вирішував подібні проблеми або чув як їх вирішують інші, або просто підкине свою.