Дизель на Уаз

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення MMM » Нед квітня 29, 2007 21:45

Так як двигун пішов на зад виглядає так що одне друге не зачіпить, але я все таки переробив, це мабуть було саме легше в переробці.
Доречі якщо ти готовий то можеш з нами в карпати на тест драйв.

Капотів немає :cry: , обшивка стелі звисає до половини (вирізав лючок зверху) :cry: , відпустку відгуляв :cry: так що прийдеться мені плакати гіркими сльозами поки ви будете по карпатах їздити :cry:, постараюсь вирватись бодай на зустріч.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » Нед квітня 29, 2007 23:56

Та закінчиш даш знати - можемо зробити тест-драйвчик,тест-драйв або тестдрайвище по околицях Львову.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Drifter » Чет червня 12, 2008 19:55

Не хотілося плодити нову тему, то ж вибачайте, підняв цю.
Уже декілька раз писав, що роблю дипломну роботу по темі "Встановлення мерсовського дизеля на УАЗ". І ось лишилося до завершення дуже мало. У вівторок захист.
Але мені дечого не вистачає.
В записці повинна бути технологічна частина, тобто потрібно описати послідовність виготовлення декількох деталей: перехідноі плити, на якому верстаті вона проточувалась, шліфувалась, свердлилась, і за допомогою якого інструменту. На якому верстаті проточувався первинний вал, на якому і якою фрезою перерізались шліци. Так само, як виготовляється флянець під вижимний підшипник. З яких все це матеріалів.
Я не технолог, а експлуататор і тому в мене з цим загвоздка. :? Хоча і вимагають тільки описово, припусків, режимів різання та. ін. рахувати не потрібно.
А інформації то всього треба на дві сторінки А4 і то правдивість та точність її перевіряти ніхто не буде.
Може є хто технолог, підкажіть, як воно все по науці робиться, бо на пальцях професорам якось у вівторок не зручно буде пояснювати :D .
Заздалегідь дкую!
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення genadiy » Чет червня 12, 2008 22:01

Drifter написав:Не хотілося плодити нову тему, то ж вибачайте, підняв цю.
Уже декілька раз писав, що роблю дипломну роботу по темі "Встановлення мерсовського дизеля на УАЗ". І ось лишилося до завершення дуже мало. У вівторок захист.
Але мені дечого не вистачає.
В записці повинна бути технологічна частина, тобто потрібно описати послідовність виготовлення декількох деталей: перехідноі плити, на якому верстаті вона проточувалась, шліфувалась, свердлилась, і за допомогою якого інструменту. На якому верстаті проточувався первинний вал, на якому і якою фрезою перерізались шліци. Так само, як виготовляється флянець під вижимний підшипник. З яких все це матеріалів.
Я не технолог, а експлуататор і тому в мене з цим загвоздка. :? Хоча і вимагають тільки описово, припусків, режимів різання та. ін. рахувати не потрібно.
А інформації то всього треба на дві сторінки А4 і то правдивість та точність її перевіряти ніхто не буде.
Може є хто технолог, підкажіть, як воно все по науці робиться, бо на пальцях професорам якось у вівторок не зручно буде пояснювати :D .
Заздалегідь дкую!

Если напишу правду как делал болгаркой,сваркой,дрелью,лобзиком и токарным станком ТВ-4 -то точно не поверят.....тебе действительно нужен тот кто этого не делал - но знает как это сделать правильно,тоесть действительно технолог или на худой конец учитель черчения..
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення MMM » П'ят червня 13, 2008 8:40

Мда... Віддав на завод, сказав (намалював) як треба. мені і зробили. На превеликий жаль в даному випадку незможу допомогти :(
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Drifter » П'ят червня 13, 2008 10:59

Я також вал разом із мерсовським диском зчеплення віддав на рем-завод вони і поміряли і переточили і підігнали, а плиту вирізав газосваркою і обрізав болгаркою, але ж таке науковим людям не розкажеш :) .

Ну і ладно, знайшов "умну" книжку "Обработка металлов резанием. Справочник технолога" Щось звідти повибираю, можливо і не точне, але наукове і красиве :D .
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення MaZaN » Суб лютого 28, 2009 20:45

Подскажите пожалуйства где можно установить дизельный мотор(контактную информацию)!!!
MaZaN
 
Повідомлення: 1
З нами з: Суб лютого 28, 2009 20:40
Звідки: Харьков

Повідомлення МАХНО » Суб лютого 28, 2009 22:06

В Киеве СТО ,,СОКОЛ,,
ВОЛЯ або СМЕРТЬ
МАХНО
Участник движения
 
Повідомлення: 837
З нами з: Нед березня 30, 2008 14:36
Звідки: Киев тел.050 3322711

Повідомлення genadiy » Суб лютого 28, 2009 22:09

МАХНО написав:В Киеве СТО ,,СОКОЛ,,

"СОКОЛ and compane"
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення СОКОЛ » Нед березня 01, 2009 1:33

ну прям так и СТО просто прут не стандартные решения
благодоря "БОЛГАРКЕ" нет неразъемных соединений!!!!
050 257 11 08
Аватар користувача
СОКОЛ
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 451
З нами з: Пон березня 05, 2007 15:08

Повідомлення Сава » Вів червня 02, 2009 7:53

МАХНО написав:В Киеве СТО ,,СОКОЛ,,
Адрес пожалуйста
Сава
Участник форума
 
Повідомлення: 130
З нами з: Чет липня 17, 2008 8:47
Звідки: Киев

Повідомлення Student » Вів червня 02, 2009 10:46

По просьбе Сокола выкладываю его контактную информацию.

Сокол (Алексей) 8 050 257 11 08

СТО находится в Киеве на Железнодорожном шоссе.

Более детальная информация по моб.

У Сокола не каждый день есть доступ в инет.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3785
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Повідомлення korak » Пон січня 04, 2010 19:10

еще не собрал передный мост а уже мечтаю о дизеле (вернее уже давно мечтаю :D )
перелопатил много инфи, на уазбуке хвалят тд27 , но нам до Японии далеко
ом616 и ом617 очень много всяикх переделок и "двигатели динозавры"

тут генадий писал про :
ЕТ 70 стоит на бус ДАФе 400-440


ЕТ-70 по ДАФ, он же ХД3Т по ПЕЖО, он же FSA по ФОРД

дизель ЕТ70, ЕN55, SFA (Від Пежо)

Моделі авто :
Peugeot Engines 2.3-2.5 Diesel/Turbo Diesel 1979-1993
peugeot J9 2.5 D (XD3P)
Peugeot 505 GTDT 2.5 D/TD (XD3p)/(XD3T)
Peugeot 604 GTD 2.5 TD (XD3T)
DAF 400 2.5 D/TD (ET70)
FORD Scorpio 2.5 D/TD (XD3P)/(SFA)
FORD Granada 2.5 D/TD (XD3P)/(SFA)

хотелось побольше информацыи от владельцев дизельных уазов, у меня сейчас 402 двиг стоит , но скоро или нескоро капиталить на капиталку уйдет до 5 тис грн, за ети деньги плюс еще чуть хотелось бы инодизель. Склоняюсь к ет-70, есть возможность нагрузить человека чтобы притащыл за бугра.
Генадий Вам слово по ет-70 :wink:
korak
Участник движения
 
Повідомлення: 492
З нами з: Чет листопада 12, 2009 10:49

Повідомлення genadiy » Пон січня 04, 2010 22:12

Смотри тут http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=45508 ,там в конце я еще две книги выложил по этим двигателям.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення korak » Вів січня 05, 2010 11:35

genadiy написав:Смотри тут http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=45508 ,там в конце я еще две книги выложил по этим двигателям.


пасиба за ссылку :wink: . книги качну. мне бы услышать типа восторг или нестоит заморачиватся. еще такой вопрос буду перебирать передние ресоры чтобы потом не возвращатся к ним , как по весу ет-70 , намного тяжелее 402 , листы надо добалять в ресору или нет ?
korak
Участник движения
 
Повідомлення: 492
З нами з: Чет листопада 12, 2009 10:49

Поперед.Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron