
Модератор: Модераторы форума
yuralev68 написав:Я би також починав з х.х., крім того лямбда (жива чи ні), датчик температури, якщо бреше, ебу думає шо мотор холодний і поливає. ну і на діагності подивитись, яка суміш запрограмована, має бути десь 14,7 повітря на 1кг бензи, при стартах має бути багатша.
І не забути до термостата глянути, якщо він привідкритий, мотор не нагрівається і знову таки ЕБУ дає команду на багату суміш, як при заводці на холодну.
Припідняти на домкраті і крутнути колеса, чи не приклинюють колодки сильно.
.
yuralev68 написав:почекай трохи , це треба вже порадититсь. А свічки коричневі чи білі?
А лямбду має діагност показати. Може до речі і лямбда в такому випадку брехати, показувати що гази від багатої суміші і відповідно ЕБУ корегує в сторону збіднення. Або взяти на пробу завідомо справну лямбду і вкрутити, для перевірки.
Щось суміш дуже бідну показує, свічки по ідеї мають бути білі, а іноді навіть капельки металЛа на них можуть бути. Це все норми Євро-3, не можуть нормальні мотори робить то отак програмують.
А прошивка який номер?, і чи є можливість її скинути на електронку. Можна взагалі-то і блок вислати для перепрошивки, якщо то в цьому справа, але трохи не добре, що далеко-це раз, друге-це 400грн., третє-коли за таке братися треба машину під руками мати, щоб потім не було недосказаностей і претензій.
yuralev68 написав:Чем дальше в лес тем толще партизаны...
Если свечи коричневые, как положено, значит блок менять не надо.
Консилиум решил: 1) 80 градусов-это мало, должно быть 93-96, а может и больше, надо смотреть в програме.
2) Следовательно надо проверить термостат (закрывается до конца или нет), датчик т-ры. Датчик можна проверить мультиметром с термопарой.
3) Номер прошивки высвечивает диагност. Ее можна скачать програматором. Ну тут мне трудно объяснить...Да хотя бы номер, а я попробую в інеті найти. Але похоже, що прошивка нормальна, скоріше все таки темп-ні режими не нормальні.
Хрєново на відстані щось робити, хіба би тигра подразнити.![]()
![]()
yuralev68 написав:3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....
no exit написав:Мужики я всетк рекомендую проверит глохнет или нет и вот ещё что датчик менять безполезно потому как вентилятор включает БК а датчик дает разное сапротивление при нагреве в камосутре все расписано
кстати чтоб лямда увидела бедную смесь я не помню как точно сформулировать но смысл такой должно пройти 3и какихто цикла и повтор ошибки длжен быть постоянен вот тогда БК зажот чек и запишит ошибку бедной смеси (я такой умный стал пока на своей с этимже мучался) о чуть не забыл может быть плохая масса на расходомере тоже не хухры мухры(к проваду одпоялись ина массу прикрутили)
И последний вопрос при 2000 или 3000 смесь правильноя или тоже бедноя
Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість