варіанти гідролебідки

Тут ведётся обсуждение различного снаряжения, которое может пригодиться УАЗоводу и не только

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Сер січня 14, 2009 14:02

пардон лохонувся я рахував Ммот у Н/м а у таблиці кгс.Тепер все зрозуміло.Дивився вчора трос 10мм здаеться занадто товстий і не ляже на 75мм барабан.Варіант приводу не знаю який скоріше моноклиновий але вкл/викл не відомо як зробить,у тракторі насос НШ10 молотить завжди і гур теж
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Shurik » Сер січня 14, 2009 14:34

у тракторі насос НШ10 молотить завжди і гур теж

У трактора максимум 2500об/хв.
В наших двигунів майже в 2 рази більше.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Сер січня 14, 2009 14:47

ти натякаєш на довговічність ???
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Shurik » Сер січня 14, 2009 16:17

ти натякаєш на довговічність ???

На припустимы максимальні оберти. Щоб не вийшло що раз дав газу і насос накрився.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Богдан » Чет січня 15, 2009 2:13

Вот примерная конструкция привода НШ:

Зображення

вместо ведущего фланца можно изготовить муфту включения как на двигателе Т-40 (можно включать не останавливая двигатель) или аналогично трещотке включения привода переднего колеса УАЗ, или устанавливать ведущий фланец на 2-3 болта перед использованием лебедки
Аватар користувача
Богдан
Участник форума
 
Повідомлення: 136
З нами з: Нед вересня 02, 2007 14:36
Звідки: Буды (пригород Харькова)
Машина: 3151, 2108

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Чет січня 15, 2009 10:14

прикинь розміри такого приводу
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Чет січня 15, 2009 11:09

може зробити на 1 болт і 3 шплінти є малюнок але не знаю як вставити сюди
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Re:

Повідомлення dumvas » Нед вересня 28, 2014 20:26

Богдан написав:Вот примерная конструкция привода НШ:

Зображення

вместо ведущего фланца можно изготовить муфту включения как на двигателе Т-40 (можно включать не останавливая двигатель) или аналогично трещотке включения привода переднего колеса УАЗ, или устанавливать ведущий фланец на 2-3 болта перед использованием лебедки

Уж очень понравилась мне такая идея... :idea:
Не откладывай на завтра то,
что можешь сделать сегодня!
Аватар користувача
dumvas
Участник разговора
 
Повідомлення: 18
З нами з: Чет січня 09, 2014 18:48
Машина: ГАЗ 69А

Поперед.

Повернутись до Снаряжение

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість