всю Куренівку оббігав в їх пошуках і не знайшов
Але знав, що вони існують!
До речі, минулого тижня вже брав ріку Стрий. Діло було після дводенного дощу, щиро був здивований, наскільки сильна відносно нешвидка течія в гірській ріці після дощу (дякую Шуріку за попередження, перестрахувався швидкістю) - при зануренні по підлогу салона задок закинуло та півметра, від чого машину розвернуло на 20-30 градусів, мордою проти течії я вже встиг подумати, що кирдик
. Тим не менше, коли кут зменшився а салон набрав води, машина поїхала нормально, ріка форсована успішно. Згодом з цього досвіду зрозумів, що є ще два пункти, які слід враховувати при водолазенні:
- Герметизація штатних фар (вони набрали воду і галогенки повистрілювали як по команді) Ще не робив, але планую просто посадити лампочки на теплотривкий герметик.
- Герметизація трамблера та в/в дротів (двигун після водойми почав "троїти") Я просто закрив силіконом всі отвори трамблера та тим же силіконом герметизував його посадкове місце. Так само силіконом щедро герметизував усі файки на свічках та виході з кришки трамблера та катушки. Для профілактики на скільки зміг засиліконив отвори та місце завіси заслонки на карбі. Наступне занурення минуло без троїння, двигун працював ідеально.
І ще одне питання - при заїзді у воду температура двигуна різко падає, стрілка вмить лягає. Чи це безпечно?