З того моменту як була куплена машина вона стояла більше ніж їздила.
І того, за 2 роки було проведено чимало ремонтних і "улутшайзингових" робіт.
Капремонт двигуна тривав майже 1 рік
Тепер в мене фактично новий двигун , все блистить під капотом
Перебрані всі підшипники в ступицях, замінена ступиця заднього колеса, всі робочі тормозні циліндри самопідвідні, переробив нижні педалі на верхні , гідроблок тормозів від скорпіо, говлоний щеплення і робочий від ГАЗ 24-10(3110).Генератор 90 А від шишиги.
Зроблена нова проводка.Ну і куча всьго іншого
Новий тент ,який не налазить
В рульовму був люфт 120 градусів
купив Б.У рульове в зборі
після очищення від іржі і бруду виявив тріщину біля одного отвору ,
тимбльше картер старого рульвого фіг відкрутиш
хібашо гріти газовою сваркою (болти намертво сидять , не викручуються )
тому замінив тільки сошку і вал сошки в зборі , і тепер люфт майже 20 градусів шо в межах допуску
В планах замінити на рульве з розрізни валом
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
(гідропідсилювач не хочу
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
обмежуся демпфером).
Ше треба замітити передній і задній кардан.
Собливо передній який я зробив з трох карданів
Робив в більшості все сам, можна сказати на коліні.
Зара поставив шини наварку 265/70Р16 з протектомор як в
на диски рідні з ЕТ22(+22 виліт)
затирає спереді за амортизатори і ресори
прийдеться шось мутити з дисками (перекидати серидину шоб виліт змінити або забити і лишити як є
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
А тепер окремо
Велика подяка
Shurik'у за то шо тягав мого Бобега 3 рази через весь Львів(ги в мене тоді тормоза майже не пахали
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
) за тошо допоміг привести новий двигун який я 2 місяці тому поставив.
А і за потрачений час в будний день коли я купував шини .
ПС. По моїм прикидкам ремонт ше буде продовжуватися біля року
але я буду їздити хочаб
Тепер ше появився один підопічний УАЗік 2006 року 31519
але про це згодом
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)