дякую, за побажання
процес помалу іде, мотор який був на машині нажаль відпав, є тріщинка між двома гільзами, та й не пішли гільзи, взяв в знайомого сйомнік , плчало обламувати краї гільзи, то відставив той мотор на бік,бо й на головці після розсухарення виявилось : обломана одна направляюча, а друга розбита. так як колишній власник дав в нагрузку ще один блок від уаза, вирішив робити його, гільзи знялися легко, нові вже чекають свого часу,також вирішик поставити нові вкладиші, але того ж ремонту що був (1.00). голову зняв з мотора сусідського(мотор декілька років лежить накритий на дворі) виявилась доброю, відмив її сьогодні, залишишоль купити направляючі і притерти клапана, це щодо мотора.
з кабіною теж окрема історія, по оголошенню з ріа.юа надибав кабіну(з допомогою форумчанина) позвонив, домовились, найшов бус з прицепом, поїхав 200км(в одну сторону), подивився в живу, зрозумів що тупо спалив купу солярки, попрощався з власником кабіни і поїхав додому, крайня ціна була по телефону 4900грн. нажаль більши ніж 1500-2000 грн. вона не вартувала, криша погнута з сторони пасажира, на обліцовці вмятина, де має бути акум прогнило, весь низ загнутий до середини - "це її так стягнули стяжками на лаветі" - власник сказав; з середини вся криша поржавівша, одним словом роботи ще на тисячі 2000грн.... і цього тижня, звонить товариш, і каже є розібраний головастик: рама. мости, кардани, ресори, кузов і саме головне кабіна, і за меньші гроші, ніж я готовий був дати за інтернетовську кабіну
, вирішено брати, наступного тижня планую привезти те чудо додому (бачу це буде як з мотоциклами, стягував зі всієї округи,жінка вже скоса поглядає
, нумаю не на мене одного.
[b]щодо рами[b], вже знайшов в Тернополі піскоструй, попердньо позвонив, можна вести, вже як робити - то робити раз але добре, знявши кабіну побачив тріщинки в деяких місцях думаю, що треба поусилювати раму.
додаю пару фоток в альбом
http://photo.i.ua/user/503033/412553/ кому цікаво дивіться.
далі буде...