Сторінка 1 з 1

нужен совет.правда не Уаз но по двиглу

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 15:47
Хрюнь манюнь
Короче чет я не догоняю вообще происходящего.
Имеем вот что.
Мотор на пузотерке.
3.0 V6 Busso
Суть проблемы.не завелась после поездки.Притянул в гараж пол года назад.Сейчас начал разбирать.Значит слил вместе с маслом антифриз и все это отлично воняет бензом.Повскрывал головки.Все целое.Компрессию померял правая головка от 11.9-12.1 все три горшка.Левая все три горшка прыгает 0-8.5 и так постоянно(почему прыгает не пойму,ладно бы показало 0 а тут такое).Все это дело год назад было отфрезеровано и поставлены наикрутейшие прокладки ГБЦ.Думаю пока на трещину в блоке.Кто что думает?можед под гильзами какая хе...ня творится начала.Просто влом пока сразу двигло снимать.Спасибо
И это,если что где проверить блок на трещины с головками?на сколько точно можно определять.может проще тулить другое двигло уже?

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 17:28
Хрюнь манюнь
забыл указать самое главное.мотор с мокрыми гильзами.склоняюсь к просаживанию гильз или медных прокладок под гильзы

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 19:48
Bobikus
Хрюнь, прокладки гільз так дружно з ладу не вийшли б в усіх трьох баняках. Трішина в блоці теж повинна бути мегакінською, щоби заторкати відразу всі три циліндри лівої сторони. Я би дивився в бік перевірки лівого розпредвала, наприклад при зміщенні шпонки ведучої шестерні він може відкривати клапани як заманеться і коли заманеться, буде точно такий ефект. Так само ремінь (ланцюг) може перескакувати при слабій натяжці, буває щось подібне і при зміщенні шківа колінвалу. Коротше я би не здавався так відразу ;)

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 20:44
Wiggaz
Машина случайно не на газу?

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 20:51
Хрюнь манюнь
Wiggaz написав:Машина случайно не на газу?

упаси Господь

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 20:53
Хрюнь манюнь
Bobikus написав:Хрюнь, прокладки гільз так дружно з ладу не вийшли б в усіх трьох баняках. Трішина в блоці теж повинна бути мегакінською, щоби заторкати відразу всі три циліндри лівої сторони. Я би дивився в бік перевірки лівого розпредвала, наприклад при зміщенні шпонки ведучої шестерні він може відкривати клапани як заманеться і коли заманеться, буде точно такий ефект. Так само ремінь (ланцюг) може перескакувати при слабій натяжці, буває щось подібне і при зміщенні шківа колінвалу. Коротше я би не здавався так відразу ;)

Оресте.Твоя думка була б найпростішою для мене.Але чому антіфріз попер тоді в мастило аж у піддон?

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 21:54
Mykola STARyy
Мені попадались раковини на кільцях, що під гільзами. Не на Альфіі, на Івеко, але концерн один.
А на клапанах нагар, видує - 0, наліпить - 8-9

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 22:06
Хрюнь манюнь
Mykola STARyy написав:Мені попадались раковини на кільцях, що під гільзами. Не на Альфіі, на Івеко, але концерн один.
А на клапанах нагар, видує - 0, наліпить - 8-9

относительно нагара.После последней сборки мотор прошел может тысячи 3-4 и то наверное соврал.Нагара нет и не может быть.Там все как у кота......

ПовідомленняДодано: П'ят березня 16, 2012 22:15
Shurik
Голову подняло. Возможно калапн встреился с поршнем.

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 10:27
Mykola STARyy
Хрюнь манюнь написав:Там все как у кота......
Тоді компресія може плавати від великих зазорів в направляючих.

ПовідомленняДодано: Суб березня 17, 2012 15:33
Bobikus
Хрюнь манюнь написав:Оресте.Твоя думка була б найпростішою для мене.Але чому антіфріз попер тоді в мастило аж у піддон?
Перепрошую, пропустив це в першому дописі, зрозумів що все зливалось разом, але не зрозумів що з одного зливного отвору :).

Тоді мабуть вартувало б дивитися на причину, яка не дотягує (або відиягує, як слушно каже Шурік) ГБЦ до БЦ або заваджає правильно прилягати усім трьом гільзам чи їх прокладкам. Перша причина повинна бути намальована на прокладці після ніжного її знімання, друга при огляді ШПГ. Антифриз в камері згоряння за цей пробіг мав би залишати кольоровий слід із вказанням доріжки, кудою він втікав. Плавання компресії може бути викликаним різницями температур чи сухістю/наповненням циліндра сумішшю. Тому, на жаль, з моїх ідей залишається лише вскриття. Але ніжне і при дуже доброму освітленні. Якщо антифриз з нових, червоних, він має у собі ультрафіолетову фарбу і при відповідному світлі сліди втечі не тільки матимуть колір але і світитимуться :)