Запитання про картерні гази
Додано: Сер червня 12, 2013 18:07
Проводив планову перевірку повітряного впускного тракту і помітив дивну справу - при закритому шноркелі та повністю герметичній системі впуску карбюратор впевнено харчується повітрям зі шлангу вентиляції картера. Минулого року такого не було, при закриванні шноркеля двигун просто глох. Звідси декілька питань:
1. Чи означає це більший знос ШПГ в порівнянні з минулим роком, чи взагалі це щось означає?
2. Звідки береться стільки повітря? Виходить, що в мене не герметичний двигун і тепер під водою є шанси робавити масло водою?
3. Якщо так, то які місця найбільш вразливі до потрапляння атмосферного повітря в картер? Маслозаливна горловина і горловина щупа відпадають, перевірив, там у мене герметично, мікроба не пролізе.
1. Чи означає це більший знос ШПГ в порівнянні з минулим роком, чи взагалі це щось означає?
2. Звідки береться стільки повітря? Виходить, що в мене не герметичний двигун і тепер під водою є шанси робавити масло водою?
3. Якщо так, то які місця найбільш вразливі до потрапляння атмосферного повітря в картер? Маслозаливна горловина і горловина щупа відпадають, перевірив, там у мене герметично, мікроба не пролізе.