Сторінка 5 з 72

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 16, 2007 21:55
Shurik
Только пригнать из Московии.
К нам УАЗ с ЗМЗ 514 не поставляется.
Я видел в прайсах сам 514, но он стоит около 4000$.
Т.е можно попытатся купить документы на рыдван, купить кузов 1 комплектности, купить дизель, купить мосты и коробку.
Но это может вынести дороже новой машины, хотя не исключенно что дешевле чем новая машина + замена двигателя.

ПовідомленняДодано: Пон лютого 19, 2007 15:35
MMM
Shurik писав:
Доречі на рахунок встановлення дизеля
http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic. ... fdea978e29

Дякую, тут я листав, моя думка що про встановлення вже стільки написано що просто треба ставити. До речі К2 креслення на пер. плиту має чи ні. Сам думаю робити на Лазі напроти вул. Тролейбусна є окремий вхід на інстументалку.

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2007 14:32
K2
2MMM:
креслення немаю, але маю відбиток. карочче дзвони якшо шо. 0938545631

2Генадій:
а таке питання: шо робити з термометром? а то датчик температури уаза і мерса мають різні різьби і невзаємозамінні. а о`пори в термометрах різні і нормальна робоча температура на уазовському термометрі- коли конкретно зашкалює. знайти сам термометр нереально, таяк він іде тільки в комплекті з цілою панеллю. розібрати якийсь і поміряти опори- тоже проблематично. може хтось знає, або має якусь ідею?

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2007 15:00
Shurik
Можна зробити такий варіант.
Термодавач УАЗА короткий то с ним то не зручно.
Взяти довгий термодавач, виточити під нього перехідник в токаря, а сам прилад поміняти на прилад від 53 газона. То такий який у виключеному стані показує за 100.

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2007 15:09
genadiy
K2 написав:2MMM:
креслення немаю, але маю відбиток. карочче дзвони якшо шо. 0938545631

2Генадій:
а таке питання: шо робити з термометром? а то датчик температури уаза і мерса мають різні різьби і невзаємозамінні. а о`пори в термометрах різні і нормальна робоча температура на уазовському термометрі- коли конкретно зашкалює. знайти сам термометр нереально, таяк він іде тільки в комплекті з цілою панеллю. розібрати якийсь і поміряти опори- тоже проблематично. може хтось знає, або має якусь ідею?
С левой стороны(по ходу авто) двигателя есть три пробки на резьбе(я по памяти,могу и ошибаться,но по моему так)Я выкручивал среднюю,резал в ней резьбу и ставил родной датчик,только не ТМ 100(или сейчас 101)у него коническая резьба,а ТМ 106 он с прямой резьбой.

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2007 17:17
K2
нарізати різьбу влом. а перехідник тепер ше більше влом. поставити додатковий опір на термометр 5хв роботи, тільки б знати який... от в чому проблема. в мене і з охолодженням проблем нема, поставив радік від пежо 209. він з двома елктровинтиляторами. але хотілосяб температуру контролювати шей візуально...

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2007 17:25
genadiy
K2 написав:нарізати різьбу влом. а перехідник тепер ше більше влом. поставити додатковий опір на термометр 5хв роботи, тільки б знати який... от в чому проблема. в мене і з охолодженням проблем нема, поставив радік від пежо 209. він з двома елктровинтиляторами. але хотілосяб температуру контролювати шей візуально...
Ну если всё влом то купи китайский тестер за 20грн.с термопарой ,приклей её на ГБЦ и контролируй температуру по цифровому табло.

ПовідомленняДодано: Сер березня 14, 2007 17:39
Shurik
Ну так що ти мучишся.
Береш давач, береш прилад, джерело струму 12 в
Кидаэш давач в чайник, чайник на газ и поки він кипить - підбирай собі опір, поки стрілка на 100градусів не стане.
Точність такого придалу буде пів трамвайної зупинки, але принаймі що кипиш він покаже.

ПовідомленняДодано: Чет березня 15, 2007 11:20
K2
нє...
я вчора таки придумав як зробити!
той мотор, без ніякої нагрузки, тобто чуть вище холостих оборотів і без охолодження має прогріватись до 85градусів і так і залишатись.
шо було зроблено- зняв з одного мерседеса з таким же мотором крильчатку і завів. також паралельно завів свого уаза і виключив електровентилятори.
між своїм темометром і темодатчиком поставив регулятор звуку від сторого магнітофона. і коли температура на меседесі стала посередині- виставив на регуляторі такий опір- шоб на мому темометрі показувало 85. тоді ше трохи потестував (десь годину працювали 2 мотора парелельно з однаковими оборотами). потім залив регулятор ебоксидкою і прикріпив в машині.
все. точність +-3градуса.

ПовідомленняДодано: Чет березня 15, 2007 11:26
K2
і ше одне. той мотр- фіг перегрієш, чи переохолодиш. як я привик на уазовському.
дуже якісно працює термостат. коли їздиш зовсім без охолодження- температура може піднятись вище норми на 4-5градусів. а пререоходити (нище 85) взагалі майже нереально. хібашо з Арарату спускатись на першій пониженій... :D
(така сама фігня в мене на ланосі. але там взагалі стрілка як досягне середини- так і стоїть там каменем, поки машину не заглушиш)

ПовідомленняДодано: Чет березня 15, 2007 11:43
Olexa
K2 написав:між своїм темометром і темодатчиком поставив регулятор звуку від сторого магнітофона.
...
потім залив регулятор ебоксидкою і прикріпив в машині.

А чи не краще було б поміряти його опір тестером, і поставити постійний опір? Щоб той регулятор всередині не розтрясся. Я розумію, що влом :), але так надійніше.

ПовідомленняДодано: Чет березня 15, 2007 18:48
K2
я так і хотів зробити, але не знайшов такого малого опору. а радіобазар працюватиме тільки в пятницю. (в пятницю я вже міситиму волинські чорноземи і торфовища).
регулятор я залив ебоксидкою, тепер не розтрясе.

ПовідомленняДодано: Пон березня 19, 2007 12:59
MMM
К2 писав:
креслення немаю, але маю відбиток. карочче дзвони

Дякую,в мене питання рішилось вже стандартно, позичив колокол від уаза(на свому ще поки їзджу), взяв від мерса і відвіз на завод. Датчик темп. думаю поставити як описав genadiy :wink: До речі а як на рахунок датчика тиску масла та контрольної лампки?

ПовідомленняДодано: Нед квітня 29, 2007 15:14
MMM
Ура! Поставив! Обійшлося двохнедільною відпусткою і клято працюючи з восьмої ранку до десятої вечора кожен день. Правда перебрав проводку в моторному відсіку, та прокапіталив КП. Працюють датчики та контрольні лампи, датчик масла врізав у фільтра а два остальні по принципу - викрутив мерсовські перерізав різьбу та вкрутив уазовські. Дуже марудна справа получилась з кронштейнами на подушку, мерсовські завеликі, невміщаються між раму буханки прийшлось робити самому, на рамі так само переробляв. Бавився три дні, прийшов до дому сниться сон що я ніяк стартер всунути не можу :twisted: на наступний ранок хапаюсь за стартер і в яму а лапа мішає аж на три см.
Але в загальному задоволений. Вже проводив невеличкий тест драйв, все функціонує нібито нормально зчеплення получилось просто "асовське" діапазон дії майже на весьхід педалі, швидкість осталась такою самою, на мій погляд потужність зросла. Лишилось зробити два капоти до і після перегородки бо двигун пішов десь на 10 см. на зад а там фільтр. Так що стіл де наливають у мене буде великий та довгий :P

ПовідомленняДодано: Нед квітня 29, 2007 21:11
Shurik
А піддон як? Переробляв?

На ямі штатний піддон міст може переламати.

Доречі якщо ти готовий то можеш з нами в карпати на тест драйв. :)