Вода і крильчатка

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Вода і крильчатка

Повідомлення r2 » Нед липня 19, 2009 23:06

Підкажіть ,як правильно в"їзжати в воду. Чи зрозмаху, чи помаленьку. Тому що я два рази на тиждень їду на рибалку. Вибоїни такі, що врівень росту чол. Води 15-25см. а намулу 45-50см. І страшно влітати на повній швидкості, а на малій тошки глохне.
r2
Участник форума
 
Повідомлення: 56
З нами з: Нед липня 19, 2009 8:40
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Вода і крильчатка

Повідомлення Pinochet » Пон липня 20, 2009 9:09

r2 написав:Підкажіть ,як правильно в"їзжати в воду. Чи зрозмаху, чи помаленьку. Тому що я два рази на тиждень їду на рибалку. Вибоїни такі, що врівень росту чол. Води 15-25см. а намулу 45-50см. І страшно влітати на повній швидкості, а на малій тошки глохне.

Поставь электровентилятор с выключателем, а мясорубку сними.
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення Бармалей » Пон липня 20, 2009 9:15

Конечно срозмаху! ( смотри аватару это практическое пособие ) :wink: Если серьезно то лучше потихоньку. Эту фотку мы сделали у себя в ручейке, по замеру прутиком должно было быть по колено. А срозмаху ушли в ил по капот :shock: В инструкции по пользованию УАЗом написано что проходя брод нужно снимать ремень генератора. Ну чтоб лопасти вентилятора не порвали радиатор, в воде они выгибаются. Если заплывы будут частые лучше вентилятор снять вообще. Поставить электро от иномарки перед радиатором, и тумблер в салон. Еще лучше сразу сделать шноркель, гидроудар рулит!
Не знаю броду лезу в воду !
Аватар користувача
Бармалей
Участник форума
 
Повідомлення: 119
З нами з: Суб червня 06, 2009 12:26
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення r2 » Пон липня 20, 2009 9:22

А що зимою робити? Чи можна їздити взагалі без вентилятора, чи не буде закипати коли буксуєш в снігу.
r2
Участник форума
 
Повідомлення: 56
З нами з: Нед липня 19, 2009 8:40
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Bobikus » Пон липня 20, 2009 16:10

Це не по інструкції, але я просто сильно не натягую ремінь генератора. Якщо він намокає, починає буксувати, в тому числі на шківі м'ясорубки, що добре чути при заїзді у воду, часто лопасті просто сповільнюють хід. Намокання ременя відбувається зі шківа колінвалу, що є нижче ніж сама м'ясорубка. При виїзді з води від пробуксовок чи то температури двигуна ремінь та шківи нагріваються і далі вже не прокручуються, що добре видно на шкалі зарядки (приборі). Єдиний дискомфорт - при лебедінні та нічних поїздках, коли довго треба використовувати всі фари (в мене це 220 ватт+інші споживачі) ремінь проситься про підтяжку. Особисто я частіше переїзджаю ріки ніж користуюся лебідкою, тому варіант послабленого ременя для мене кращий ніж щоразове його знімання. Не претендую на істину, але в мене це працює вже 2 роки, інколи капот накривається хвилями, але мясорубка Богу дякувати, до радіатора не діставала ні разу, причому інколи оберти були максимальними, страх глибини в темряві сам керував правою ногою :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення FreeFraG » Пон липня 20, 2009 23:17

r2 написав:А що зимою робити? Чи можна їздити взагалі без вентилятора, чи не буде закипати коли буксуєш в снігу.


А на зиму "мясорубку" снимай вообще, как только температура стремится к "нулю". Если двигатель живой, то температуру он будет держать нормально. Если температура прыгает, то у тебя для этого есть жалюзи и верный друг термостат. Тем более, что сняв "мясорубку" незначительно упадет расход. Проверено не одним годом эксплуатации совдеповских транспортных среств в различное время года.
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення Ace » Вів серпня 11, 2009 0:00

Бюджетный вариант - вентилятор пластиковый от Штаера. Встает как родной, дует - аж вой стоит. Лопастей (если не ошибаюсь) - 9 шт и они короткие, от воды не погнет.
Все грешники в следующей жизни перерождаються в УАЗы.
- тел. +38-юмс-316-35-12 -
Аватар користувача
Ace
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Чет лютого 07, 2008 2:23
Звідки: Одесса-Мама

Повідомлення Стас » Вів серпня 11, 2009 21:37

если не секрет, что такое Штаер?
Аватар користувача
Стас
Участник движения
 
Повідомлення: 303
З нами з: Суб серпня 23, 2008 19:25
Звідки: Сумы

Re: Вода і крильчатка

Повідомлення AlexABC » Чет лютого 13, 2014 23:56

2 РАДИАТОРА так угробил, а с боку была неглубокая лужица. На радиаторе идеальный круг от мясорубки вырисовывается......)
Chelendger
AlexABC
Участник форума
 
Повідомлення: 39
З нами з: П'ят грудня 04, 2009 23:49

Re: Вода і крильчатка

Повідомлення FreeFraG » П'ят лютого 14, 2014 10:58

Ставишь электровентиляторы с включением/выключением от тумблера и забываешь о проблеме: viewtopic.php?f=16&t=15312&p=162499
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512


Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість