Сторінка 1 з 1

Вода і крильчатка

ПовідомленняДодано: Нед липня 19, 2009 23:06
r2
Підкажіть ,як правильно в"їзжати в воду. Чи зрозмаху, чи помаленьку. Тому що я два рази на тиждень їду на рибалку. Вибоїни такі, що врівень росту чол. Води 15-25см. а намулу 45-50см. І страшно влітати на повній швидкості, а на малій тошки глохне.

Re: Вода і крильчатка

ПовідомленняДодано: Пон липня 20, 2009 9:09
Pinochet
r2 написав:Підкажіть ,як правильно в"їзжати в воду. Чи зрозмаху, чи помаленьку. Тому що я два рази на тиждень їду на рибалку. Вибоїни такі, що врівень росту чол. Води 15-25см. а намулу 45-50см. І страшно влітати на повній швидкості, а на малій тошки глохне.

Поставь электровентилятор с выключателем, а мясорубку сними.

ПовідомленняДодано: Пон липня 20, 2009 9:15
Бармалей
Конечно срозмаху! ( смотри аватару это практическое пособие ) :wink: Если серьезно то лучше потихоньку. Эту фотку мы сделали у себя в ручейке, по замеру прутиком должно было быть по колено. А срозмаху ушли в ил по капот :shock: В инструкции по пользованию УАЗом написано что проходя брод нужно снимать ремень генератора. Ну чтоб лопасти вентилятора не порвали радиатор, в воде они выгибаются. Если заплывы будут частые лучше вентилятор снять вообще. Поставить электро от иномарки перед радиатором, и тумблер в салон. Еще лучше сразу сделать шноркель, гидроудар рулит!

ПовідомленняДодано: Пон липня 20, 2009 9:22
r2
А що зимою робити? Чи можна їздити взагалі без вентилятора, чи не буде закипати коли буксуєш в снігу.

ПовідомленняДодано: Пон липня 20, 2009 16:10
Bobikus
Це не по інструкції, але я просто сильно не натягую ремінь генератора. Якщо він намокає, починає буксувати, в тому числі на шківі м'ясорубки, що добре чути при заїзді у воду, часто лопасті просто сповільнюють хід. Намокання ременя відбувається зі шківа колінвалу, що є нижче ніж сама м'ясорубка. При виїзді з води від пробуксовок чи то температури двигуна ремінь та шківи нагріваються і далі вже не прокручуються, що добре видно на шкалі зарядки (приборі). Єдиний дискомфорт - при лебедінні та нічних поїздках, коли довго треба використовувати всі фари (в мене це 220 ватт+інші споживачі) ремінь проситься про підтяжку. Особисто я частіше переїзджаю ріки ніж користуюся лебідкою, тому варіант послабленого ременя для мене кращий ніж щоразове його знімання. Не претендую на істину, але в мене це працює вже 2 роки, інколи капот накривається хвилями, але мясорубка Богу дякувати, до радіатора не діставала ні разу, причому інколи оберти були максимальними, страх глибини в темряві сам керував правою ногою :)

ПовідомленняДодано: Пон липня 20, 2009 23:17
FreeFraG
r2 написав:А що зимою робити? Чи можна їздити взагалі без вентилятора, чи не буде закипати коли буксуєш в снігу.


А на зиму "мясорубку" снимай вообще, как только температура стремится к "нулю". Если двигатель живой, то температуру он будет держать нормально. Если температура прыгает, то у тебя для этого есть жалюзи и верный друг термостат. Тем более, что сняв "мясорубку" незначительно упадет расход. Проверено не одним годом эксплуатации совдеповских транспортных среств в различное время года.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 11, 2009 0:00
Ace
Бюджетный вариант - вентилятор пластиковый от Штаера. Встает как родной, дует - аж вой стоит. Лопастей (если не ошибаюсь) - 9 шт и они короткие, от воды не погнет.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 11, 2009 21:37
Стас
если не секрет, что такое Штаер?

Re: Вода і крильчатка

ПовідомленняДодано: Чет лютого 13, 2014 23:56
AlexABC
2 РАДИАТОРА так угробил, а с боку была неглубокая лужица. На радиаторе идеальный круг от мясорубки вырисовывается......)

Re: Вода і крильчатка

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 14, 2014 10:58
FreeFraG
Ставишь электровентиляторы с включением/выключением от тумблера и забываешь о проблеме: viewtopic.php?f=16&t=15312&p=162499