Модератор: Модераторы форума
Mykola STARyy написав:Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті
Гріти не хочу, бо відпущу шпильки. Не думаю, що вдасться купити подібної якості. Попробую просто охолодити.попробуйту дуже добре нагріти шпильки потім швидко охолодити
Та ні, хлористий цинк (кислота для пайки) не має такої проникної здатності, щоб пролізти в різьбу.а если кислотой для пайки капнуть на шпильку? думаю люминию ничего не будет
Mykola STARyy написав:Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті
Master_General написав:Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. .
Master_General написав:IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.
Mykola STARyy написав:Ну совість треба заспокоїти.
Инквизитор написав:Master_General написав:Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. .
Ага... И за первые 5 тыщ понять что по этой шпильке гонит все что можно. Заодно придти к выводу что надо менять блок (или весь мотор)Master_General написав:IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.
ВО! Это +1.
Mykola STARyy написав:Дякую, ці способи мені відомі. Чесно кажучи, думав, ану хто скаже щось на зразок, "візьми шпильковерт, підключи до нього ультразвукову пралку", чи "купи водичку "Трамбазява-блюка", полий і шпильки самі повискакають".
Варити і шліфувати вручну не буду, хоча вміння і терпіння вистачить. А причина в тому, що мотор гарно робив, через те, шо співпали гарна геометрія блока- голови і баланс рухомих деталей. Як тільки полізу зі зваркою - геометрія до дупи(пардон за мой французский).
Попробую "вандальний"(до шпильок )спосіб. Як не вийде, буду мати 2.9л.
Дякую всім, хто не був байдужим.
Може тому і знаю, що не стидаюсь задаватиQuattros написав:...
сам всё знаешь,а вопросы задаешь...
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість