Як викрутити шпильки з блока

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Як викрутити шпильки з блока

Повідомлення Mykola STARyy » Суб липня 24, 2010 13:09

Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті :(
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Re: Як викрутити шпильки з блока

Повідомлення BoBeG » Нед липня 25, 2010 0:37

Mykola STARyy написав:Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті :(

попробуйту дуже добре нагріти шпильки потім швидко охолодити
і відкрутити
якшо там є ржа то зарахунок розширення вона має трохи втрамбуватися
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення RomGT » Нед липня 25, 2010 17:44

а если кислотой для пайки капнуть на шпильку? думаю люминию ничего не будет. греть вариант пробуй греть основание шпильки, алюминий хорошо расширяется при нагреве. можно попробовать нагреть и огнетушителем углекислотнім пшикнуть
4х4 это диагноз!
мотор+КПП+РК 4JG2-TС,webasto, ГП-4,55, блокировки.Волгорессоры,много чего... http://www.drive2.ru/cars/uaz/31512/31512/uazo-isuz/
Аватар користувача
RomGT
Участник движения
 
Повідомлення: 412
З нами з: Нед червня 21, 2009 23:42
Звідки: Крым, Керчь.

Повідомлення Mykola STARyy » Нед липня 25, 2010 19:13

попробуйту дуже добре нагріти шпильки потім швидко охолодити
Гріти не хочу, бо відпущу шпильки. Не думаю, що вдасться купити подібної якості. Попробую просто охолодити.
а если кислотой для пайки капнуть на шпильку? думаю люминию ничего не будет
Та ні, хлористий цинк (кислота для пайки) не має такої проникної здатності, щоб пролізти в різьбу.
Так шкода мотора. І робив тихенько і тягнув гарно і бензину мало брав. На другій машині суцільний гемор, чуть не 30ку п"є і не їде ні хвіга :lol: , ні шоб тОму ґиґнути. Маю ще блок сотку (УМЗ-421), як не врятую цей, буду його ставити.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Re: Як викрутити шпильки з блока

Повідомлення Master_General » Пон липня 26, 2010 10:26

Mykola STARyy написав:Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті :(

можна приварити гайку до шпильки і крутить. Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. Охолоджувати шпільку перед викручуванням не варто, а от блок прогріти треба(звісно якщо він розібраний). Також легенько бити по шпільці з торця щоб розрушити корозію в якій вона закисла. Але в 90% випадків якщо шпілька не йде то її калічать при викручуванні. IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.
http://gaz24.info - Мій волгосайт http://velosiped.uz.ua - Ужгородський велосипедний форум
Аватар користувача
Master_General
Участник форума
 
Повідомлення: 134
З нами з: Пон січня 05, 2009 22:45
Звідки: місто Ужгород

Re: Як викрутити шпильки з блока

Повідомлення Инквизитор » Пон липня 26, 2010 19:27

Master_General написав:Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. .

Ага... И за первые 5 тыщ понять что по этой шпильке гонит все что можно. Заодно придти к выводу что надо менять блок (или весь мотор)
Master_General написав:IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.

ВО! Это +1.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення Mykola STARyy » Пон липня 26, 2010 20:05

Дякую, ці способи мені відомі. Чесно кажучи, думав, ану хто скаже щось на зразок, "візьми шпильковерт, підключи до нього ультразвукову пралку", чи "купи водичку "Трамбазява-блюка", полий і шпильки самі повискакають".
Варити і шліфувати вручну не буду, хоча вміння і терпіння вистачить. А причина в тому, що мотор гарно робив, через те, шо співпали гарна геометрія блока- голови і баланс рухомих деталей. Як тільки полізу зі зваркою - геометрія до дупи(пардон за мой французский).
Попробую "вандальний"(до шпильок )спосіб. Як не вийде, буду мати 2.9л.
Дякую всім, хто не був байдужим.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення NoUaZ » Пон липня 26, 2010 20:08

Може зразу 2,9л, а той кавалок алюмінію по призначенню?
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Mykola STARyy » Пон липня 26, 2010 22:44

Ну совість треба заспокоїти. :P
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Инквизитор » Пон липня 26, 2010 22:58

Mykola STARyy написав:Ну совість треба заспокоїти. :P

Ага.
Я тоже сначала потрахался, потом купил новый мотор :)
Это именно наш метод.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Re: Як викрутити шпильки з блока

Повідомлення Master_General » Вів липня 27, 2010 9:50

Инквизитор написав:
Master_General написав:Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. .

Ага... И за первые 5 тыщ понять что по этой шпильке гонит все что можно. Заодно придти к выводу что надо менять блок (или весь мотор)
Master_General написав:IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.

ВО! Это +1.


та ну... гонить г..но по трубам. а якщо нормально зробити нічо нікуда не гонить....
http://gaz24.info - Мій волгосайт http://velosiped.uz.ua - Ужгородський велосипедний форум
Аватар користувача
Master_General
Участник форума
 
Повідомлення: 134
З нами з: Пон січня 05, 2009 22:45
Звідки: місто Ужгород

Повідомлення track » Вів липня 27, 2010 10:44

А если накрутить пару гаек, и за нижнюю попробовать выкрутить? Можно еще в процессе легонько молотком постукивать.
- Девочка, а где работает твой папа?
- В крематории
- И что он там делает?
- ЖЖЕТ НЕ ПО ДЕЦЦКИ!!
track
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Чет вересня 24, 2009 21:16
Звідки: Николаев

Повідомлення Quattros » Вів липня 27, 2010 12:18

Mykola STARyy написав:Дякую, ці способи мені відомі. Чесно кажучи, думав, ану хто скаже щось на зразок, "візьми шпильковерт, підключи до нього ультразвукову пралку", чи "купи водичку "Трамбазява-блюка", полий і шпильки самі повискакають".
Варити і шліфувати вручну не буду, хоча вміння і терпіння вистачить. А причина в тому, що мотор гарно робив, через те, шо співпали гарна геометрія блока- голови і баланс рухомих деталей. Як тільки полізу зі зваркою - геометрія до дупи(пардон за мой французский).
Попробую "вандальний"(до шпильок )спосіб. Як не вийде, буду мати 2.9л.
Дякую всім, хто не був байдужим.

сам всё знаешь,а вопросы задаешь.
пневмовёртом. именно с помощью шпильковерта..упор только снизу сделай хороший для пятки,вывернет амплитудными ударами.
с натяга не открутишь..либо резьбу вывернешь,либо шпильку в дулю закрутишь.
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення Mykola STARyy » Вів липня 27, 2010 13:23

Quattros написав:...
сам всё знаешь,а вопросы задаешь...
Може тому і знаю, що не стидаюсь задавати :lol:
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Shurik » Вів липня 27, 2010 14:47

Є припой для алюмінію. Ми самі пробували - пркіпає намертво, міцніше ніж метал. Температура плавліня 300С. Якщо цікаво можу пошукати кординати контори в криму, яка їм торгує.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість