Тоді, з точки зору протипожежної безпеки має бути так:
1. Соленоїд ставиться десь коло акуми, на його один силовий контакт приходить мінус з акуми, з другого силового контакту іде мінус на мінус лебідки.
2. Там же, коло акуми, ставиться реле управління соленоїдом (скорочено РУС)-може бути реле включення головного світла.
3. На пульті управління чіпається кнопка (назвем її К1) без фіксації положення (тоб-то натис -вкл., відпустив-викл.)
4. На один з контактів кола управління РУС, з проводки авто береться "+" (бажано через запобіжник). На другий контакт управління, з проводки авто подається мінус через кнопку К1, яка встановлена на пульті управління лебідкою.
5. На перший силовий контакт РУС подається "+" через запобіжник з проводки машини, з другого контакту РУСа "+" подається при спрацюванні РУС на один з контактів управління соленоїда. На інший контакт управління соленоїдом приходить "-" з кзова машини.
Робота схеми:
1. Лебідка працює тільки при одночасному натисканні кнопки К1, та будь-якої з кнопок управління лебідкою.
2. При не натиснені, або відпусканні К1, пропадає "-" на РУС, воно розмикає свої силові контакти і відповідно пропадає живлення кіл управління соленоїда, він розмикається і знімає силовий "-" з лебідки. Лебідка зупиняється.
3. При вимкненій "масі" авто, не подається "-" на К1, далі все п.2
При проблемах з машиною (замикання проводки і як наслідок пожежа)-кидаєш пульт управління лебідкою і біжиш вимикати масу в машині, силовий мінус на лебідку вже розірваний коли кинув пульт управління лебідкою. Якщо масу вимикає водій, то схема автоматом розриває подачу силового "-" на лебідку.
Ще би схемку намалювати і можна патентувати
надіюсь зацікавлені люди і так розберуться.