Как правильно подключить лебедку?

Все вопросы по электрооборудованию, могут обсуждаться тут

Модератор: Модераторы форума

Как правильно подключить лебедку?

Повідомлення R@inman » Вів липня 29, 2008 10:44

Всем привет!
Как правильно подключить лебедку?- в особенности солиноид (дополнительный)
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 29, 2008 10:53

чесно кажучи не розумію потреби в додатковому соленоїді.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Shurik » Вів липня 29, 2008 10:54

А зачем он вообще дополнительный нужен?.
Разве что рвать "-" на лебедку когда она не работает - чтоб выключатель массы мог корректно работать.

Лебедка подключается на прямую штаными проводами к клеммам аккумулятора.
Обязательно подключение "-" провода. Вот по сути и вся премудрость.

Важно только защитить провода от перетирания - КЗ на таких проводах имеет весьма печальные последствия.
Блок управления лично я запихнул за морду - там он всетаки лучше защищен чем на лебедке сверху.

Учитывая то что "-" идет на лебедку своим прооводом он шунтирует выключатель массы так как "-" лебедки подключен еще и к массе машины. Впрочем у меня после пары заводок с выключенной массой все точки электричекого контакта рамы с кузовом повыгорали и теперь без "массы" машина всеравно не заводится :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

...

Повідомлення R@inman » Вів липня 29, 2008 10:59

Я знаю ,что все покупают его к лебедке... :(
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Повідомлення Shurik » Вів липня 29, 2008 11:01

Я знаю ,что все покупают его к лебедке... Sad

Его можно задействовать даже ВМЕСТО выключателя массы. Но он жрет пару ампер - нафига такой потребитель на постоянку нужен.
Скорее всетаки отключать "-" лебедки - чтоб мог работать штатный выключатель массы.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 29, 2008 11:05

Шурік все правильно написав. Соленоїд лишній елемент, який крім того зменшує надійність-це видно хтось в правилах написав, що треба аварійні вимикачі маси на + і на - авто, ну і тепер ліплять шо попало.

Мінус на лебідку іде окремим проводом для надійності , бо великі струми, але лебідка і так всім корпусом на мінусі. Єдиний дротик без якого вона не хоче робити -це тоненький чорний "-" до блока управління-це скоріше на нього треба маленький вимикач маси ставити , бо блок управління контакта з масою не має.

Скоріше треба вимагати, щоб в транспортному положені силовий плюс був відкинутий від акуми, бо якщо його перетре в дорозі і він коротне на корпус -соленоїд ні від чого не врятує, врятює штатний вимикач маси, який зніме мінус з машини (хоча я думаю що при розмиканні ним струму короткого замикання він розплавиться). А при роботі з лебідкою і так все візуально видно і є пульт управління, хоча знову таки при контакті силового "+" з корпусом машини, МІНУС з машини може зняти тільки штатний вимикач маси, або соленоїд ставити, як дублюючий вимикач в коло "-" (вимикача маси).
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 29, 2008 11:38

Тоді вже краще обовязковою умовою підключення лебідки зробити прокладання слового "+" в подвійній ізоляції (можна в термоусадку запхати, або в пластікову гофру). це по крайній мірі буду не формальний, а реальний захист проводки і машини.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення deltafox24 » Вів липня 29, 2008 12:36

yuralev68 написав:Тоді вже краще обовязковою умовою підключення лебідки зробити прокладання слового "+" в подвійній ізоляції (можна в термоусадку запхати, або в пластікову гофру). це по крайній мірі буду не формальний, а реальний захист проводки і машини.


отличная идея, надо будет у себя воплотить в жизнь
Аватар користувача
deltafox24
Участник движения
 
Повідомлення: 1031
З нами з: Сер грудня 27, 2006 12:53
Звідки: г. Николаев

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 29, 2008 13:07

Одна думка появилась, хто розбирав лебідку , підскажіть: силовий мінус має контакт з корпусом лебідки і відповідно з корпусом машини, чи ні (Заведений прямо на ел.мотор).

Якщо має контакт з корпусом лебідки, то і на нього треба ставити вимикач маси (соленоїд), якщо від корпусу ізольований то достатньо штатного вимикача маси.

Але провода полюбому-в подвійну ізоляцію.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Shurik » Вів липня 29, 2008 13:14

Одна думка появилась, хто розбирав лебідку , підскажіть: силовий мінус має контакт з корпусом лебідки і відповідно з корпусом машини, чи ні (Заведений прямо на ел.мотор).

Має щоб його...
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 29, 2008 14:13

Гм... тоді получається два вимикача маси, і щоб їх вимкнути треба бігати між ними, і це якраз тоді коли все горить....
Значить треба мінус лебідки заводити на загальний вимикач маси авто...але 500А-це треба цілий рубильник ставити.

А правильніше буде кола управління соленоїдом, який стоїть на силовому мінусі лебідки, завести під загальний вимикач маси. Масу вимкнув-пропадає мінус на корпусі машини, і пропадає живлення на соленоїді, і він відповідно розриває силовий мінус лебідки. Красиво. Але буде працювати при умові, що соленоїд буде працювати на замикання , при подачі на нього напруги, а не навпаки.

Шурік, може знаєш, як соленоїд працює, бо я його навіть в руках не тримав.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Shurik » Вів липня 29, 2008 14:23

Шурік, може знаєш, як соленоїд працює, бо я його навіть в руках не тримав.

Та так само як втягуюче. В принципі можуть бути і на розмикання, але більшість на замикання.

Керування "-" соленоідом простіше завести на керування лебідкою.
Тобто маса лебідкии буде підмикатись коли лебідка включена.

В блоці керування 4 соленоіди, на двигун іде 4 дроти. Думаю що полярність міняється тільки ротору - відповідно живлення статора зажди подається в одній полярності - з нього можна брати керування масою лебідки.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 29, 2008 15:12

Тоді, з точки зору протипожежної безпеки має бути так:
1. Соленоїд ставиться десь коло акуми, на його один силовий контакт приходить мінус з акуми, з другого силового контакту іде мінус на мінус лебідки.
2. Там же, коло акуми, ставиться реле управління соленоїдом (скорочено РУС)-може бути реле включення головного світла.
3. На пульті управління чіпається кнопка (назвем її К1) без фіксації положення (тоб-то натис -вкл., відпустив-викл.)
4. На один з контактів кола управління РУС, з проводки авто береться "+" (бажано через запобіжник). На другий контакт управління, з проводки авто подається мінус через кнопку К1, яка встановлена на пульті управління лебідкою.
5. На перший силовий контакт РУС подається "+" через запобіжник з проводки машини, з другого контакту РУСа "+" подається при спрацюванні РУС на один з контактів управління соленоїда. На інший контакт управління соленоїдом приходить "-" з кзова машини.

Робота схеми:
1. Лебідка працює тільки при одночасному натисканні кнопки К1, та будь-якої з кнопок управління лебідкою.
2. При не натиснені, або відпусканні К1, пропадає "-" на РУС, воно розмикає свої силові контакти і відповідно пропадає живлення кіл управління соленоїда, він розмикається і знімає силовий "-" з лебідки. Лебідка зупиняється.
3. При вимкненій "масі" авто, не подається "-" на К1, далі все п.2

При проблемах з машиною (замикання проводки і як наслідок пожежа)-кидаєш пульт управління лебідкою і біжиш вимикати масу в машині, силовий мінус на лебідку вже розірваний коли кинув пульт управління лебідкою. Якщо масу вимикає водій, то схема автоматом розриває подачу силового "-" на лебідку.

Ще би схемку намалювати і можна патентувати :D :D :D надіюсь зацікавлені люди і так розберуться.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення MudMax » Вів липня 29, 2008 17:52

Я читав що вимикачем маси краще всього вимикати не "-", а "+".
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Shurik » Вів липня 29, 2008 18:26

Я читав що вимикачем маси краще всього вимикати не "-", а "+".


Да мы это обсуждали. Это в случае если в машине нужны не обесточиваемые цепи.

Но если в машине уже стоит выключатель на "-" то можно и им воспользоватся, только еще добавить реле для глушения двигаетля при этом.

Дело в том что выключением массы на работающем моторе ты его не заглушишь. Генератор будет сам обеспечивать всех потребителей электроэнергией.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Далі

Повернутись до Электрооборудование

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість