Bobikus написав:А ще здається, що різниця у ціні між стандартним мастилом 15w40 та мастилом 0w40 (яке не стає густішим на холоді і зберігає єдину консистенцію від -20 до +120) є меншою ніж будь-яка заморочка, описана вище.
Системи передпускового підігріву в першу чергу охолоджувальної рідини (як Webasto, що згадувалися вище) з дистанційним керуванням та/або таймерами призначені не лише для зниження ризику незапуску двигуна та зменшення шкоди від холодного пуску, а й для збереження особистого часу, що витрачається на прогрів. Втім, якщо з самим пуском проблем нема (і при увімкненому зчепленні й холодному акумуляторі), шкода двигунові від холодного пуску вважається не суттєвою, і машина стоїть у більш-менш безпечному місці, то є сигналізації з дистанційним пуском двигуна, і навіть з режимами періодичного пуску для підтримки температури.
Bobikus написав:Не згоден, для двигуна "прогрітий" означає мінімум 80 градусів, причому згідно показів датчиків на ГБЦ а не на картері.MudMax написав:идеально бы webasto поставить. Всем хороша зараза - и греет, и таймер есть, и мотор бережет, и жрет говорят куда меньше чем непрогретый двиг.
Рідинні передпускові підігрівачі Webasto та Eberspächer гріють охолоджувальну рідину, ганяючи її по колу, тобто, гріють ГБЦ. Штатний (опціональний) передпусковий підігрівач УАЗ-3160 (ШААЗ на базі Eberspächer) має вихлоп у спеціальний піддон під картером двигуна, тобто, своїм вихлопом від додатково підігріває й оливу.