Вообще мне здается проблема комплексная:
1. Потеря напруги на клеммах втягивающего (это только вольт там 1-2, а совсем неизвестно сколько там драгоценных ампер теряется).
2. Густое масло.
3. "Туговатый" двигатель (за счет новых вкладышей).
1. Падіння напруги 90% що зв'язане з поганою масою на двигун, адже в холод метал звужується і контактна поганих з'єднаннях втрачається. Лікується одним грубим дротом з мінуса акумулятора на будь-який болтик блока циліндрів. Складно зрозуміти, чому виробник прикручує масу на клапанну кришку, якщо вона пофарбована і відділена від ГБЦ гумовою прокладкою.
2. Теорію тугого мастила в кпп можна перевірити звичайним витисканням зчеплення при заведенні
3. Про вкладиші +1 до слів Миколи. Додам лише, інколи що такі дурні відмазки використовують мотористи для замулювання очей, коли ставлять погані запчастини. Говорю це з власного досвіду, нікого не хочу звинувачувати.
P.S. У мене були подібні сиптоми, як виявилось, перегоріла обмотка якоря стартера. Реанімації не піддалося, бо стартер потребував інших запчастин, вилікував кардинально - заміною на білоруський.