BoBeG написав:А-подібний ричаг , в класичному його розумінні не може бути застосований на ресорний підвісці, єдиний вихід то трекшн бар, якшо ти замітив він до рами кріпиться через серьгу як і задній кінець ресори тому він не обмежує кінематику моста , він не дає прокручуватися мосту , або скручувати ресори, працює як важіль тому відірвати нічого не повинно , америкоси на ресорні рокравлери і пікапи давно таке ставлять, варіантів багато і консрукцій. Якшо в тебе так скрутило на колхозах то на воєнних ше більше може. І взагалі то у всіх починаються проблеми з руйнуванням/деформуванням листів ресор при зменшенні їх кількості.
Я мав на увазi не той А-образний ричаг що ставиться на пружинну пiдвiску а дишло, там бука А стойiть ребром . Тобто вершинка крiпиться до траврси а двi протибiчнi точки до чулка. Форма "А" додае жосткостi тягi, серьга додае здатнiсть рухатися ресорi в повздовжному напрямку. Усi зеднання робляться через полiурiтановi втулки вiд рессор волги, вони гасять максимально рiзкi удари.
Конструкцiя досить проста та надiйна.
По сутi це той же самий трекшн бар.