Модератор: Модераторы форума
Лёха 31512 написав:Не знаю як за вояки, в мене мости колгоспні. На одному шарнірі місця під шкворінь прослаблені безбожно. На кулі -0,2, на кулаці -0,3 мм. Узяв нові шкворні, але не штатні, а ті що на шаріках, наварив на них посадочні місця. Наварював електродом 2 мм, варив не безперервно, а ставив цятки ода коло однієї. На старому шкворні спочатку потренувався. Потім обідрав на наждаку і став підганяти по місцю напільником. З краю зняв трохи на конус, встромив, пристукнув молотком, вибив. На шкворні лишаються відтиски, по ним видно де пиляти далі. І так потихеньку підпилював, доки шкворінь повністю тугенькою не увійшов. Майже цілий день проморочився, але нового шарніра не прийшлось купляти і років зо три вже проїздив.
А фото?johny написав:Розбито місце під шкворінь, у поворотному кулаці.
johny написав: Дякую за пораду, а на рахунок підшипнекових такий варіант пройде ?
Лёха 31512 написав:johny написав: Дякую за пораду, а на рахунок підшипнекових такий варіант пройде ?
Ні, не пройде. По перше, там у деталі шкворня, де зовнішня обійма підшипника стоїть, стінка дуже тонка і їі при наварюванні потягне і скрутить у дулю. А подруге - підганяння напільником ніяк не дасть співвісності зовнішньої та внутрішньої обійм конічного підшипника, і кірдик йому прийде дуже швидко. А шаріковому шкворню та співвісність до сраки, бо шарік круглий з усіх боків, сам своє місце знайде, хоч як того шкворня не перекоси.
johny написав:Чи важко встановити шаріковий ? Як там з регулюванням? Дякую!
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість